niedziela, 20 lipca 2014

Nawilżające pomadki do ust - Wibo Eliksir 06 i 07

Dzisiejszy post będzie na temat nawilżających pomadek 'Eliksir'. Posiadam dwa odcienie nr 06 oraz nr 07. Czy rzeczywiście są tak doskonale nawilżające ?

nawilżające pomadki wibo, nawilżające pomadki do ust

Opis producenta :
 Pomadka:
- nie wysusza ust i dodatkowo sprawia, że stają się aksamitnie miękkie,
- trwalsza niż błyszczyk,
- najmodniejsze odcienie sezonu.
 

Nabłyszczająca formuła pomadki zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 8 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo.[źródło]


W pomadkach niezmiernie podoba mi się ich kremowa formuła oraz wykończenie błyszczykowe, które utrzymuje się na ustach około 4h, pod warunkiem że w tym czasie nie sięgniemy po nic do picia czy jedzenia.


Kolor jest intensywny, można go stopniować. Co najważniejsze pomadki nie podkreślają suchych skórek, ładnie wyglądają na ustach, nie wchodzą w załamania i rzeczywiście nawilżają. Nie jest to jakiś spektakularny efekt, ale jak dla mnie wystarczający.


Na powyższym zdjęciu chyba najlepiej są oddane kolory tych szminek. Moim faworytem spośród tych dwóch pomadek jest odcień 06, który bardzo lubię. Niestety nie udało mi się ująć aparatem różnicy między kolorami na ustach. Na zdjęciu wyglądają niemalże identycznie, chociaż w rzeczywistości się różnią, co zresztą doskonale widzicie na dłoni.


A czy Wy miałyście te pomadki ? Który kolor jest Waszym ulubionym ?

36 komentarzy:

  1. Ja mam 05, fajnie się ją nosi na ustach, choć nawilżenie jest tylko pozorne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak one świetnie wyglądają! Niestety nie miałam z nimi styczności, ale myślę że niedługo to się zmieni. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ich jeszcze, jakoś odstraszają mnie te opakowania i zawsze są tak wymacane, że nawet nie mam możliwości ich kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam obie i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam czerwień i nie mam w planach zakupu kolejnych odcieni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny kolor!
    Może skuszę się na zakup takiej szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 06 cudny :)! Jeszcze ich nie mialam, ale chetnie kiedys nabede ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio jak je widziałam to się zastanawiałam nad ich zakupem. Delikatne, za to ładnie wyglądają na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne kolorki, lubię serię tych pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam i bardzo je polubiłam. Zmieniłabym tylko opakowanie i zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi chyba bardziej podoba się 06 :). Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam najjaśniejszą, wszystko spoko tylko szybko i się złamała

    OdpowiedzUsuń
  13. Moich suchych ust za pewne nie zdołają nawilżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze ale wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wolę te takie moje z Isany :D

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne kolorki muszę je wypróbować tym bardziej, że jeszcze nawilżają usta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam róż na ustach :) mój faworyt to maybelline!

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam te pomadki. Miałam nr 4 ale nie zachwyciła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze okazji testować, na razie zużywam to co mam, inaczej pomadki, błyszczyki mnie przytłoczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze ich nie miałam, ale kolory śliczne

    OdpowiedzUsuń
  21. dziewczynom na pewno się przyda ;)


    http://www.casprzet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwierzysz, że jeszcze żadnej nie miałam? :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. może będe mieć rzęsy jak firany :D

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię :) kolor 05 to mój ideał <3 skoda tylko, że takie liche wykonanie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !