piątek, 2 stycznia 2015

Bioxsine | Ziołowy szampon przeciw wypadaniu włosów

Ostatnio mogłyście poczytać na moim blogu post na temat ampułek Bioxsine, a dziś chcę Wam przybliżyć działanie szamponu. Zapraszam do lektury :)




Opis produktu

Szampon BIOXSINE to ziołowy preparat opracowany specjalnie dla osób, które cierpią z powodu wypadania włosów i/ lub chcą wzmocnić swoje włosy. Specjalny składnik BIOCOMPLEX B11 delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy, a jednocześnie skutecznie zapobiega wypadaniu włosów, zagęszcza je i wzmacnia.
  • Szampon BIOXSINE zapobiega wypadaniu włosów.
  • Zawarte w nim witaminy i składniki mineralne odżywiają włosy sprawiając, że stają się one silne i zdrowe.
  • Skuteczność i bezpieczeństwo stosowania produktu zostały udowodnione klinicznie.
  • Szampon BIOXSINE stworzono w oparciu o składniki ziołowe i nie powoduje on skutków ubocznych.
  • Występuje w 3 wariantach: do włosów normalnych/ suchych, przetłuszczających się i w wersji przeciwłupieżowej.


Więcej informacji TUTAJ.


Skład: Aqua, Magnesium Laureth Sulfate& Disodium Laureth Sulfosuccinate, Biocomplex B11 Extract, Sodium Myreth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, PEG/PPG- 120/10, Trimethylpropane Trioleate& Laureth- 2, Propylene Glycol, Honey, Trimethylsilyamondimethicone& C11- 15 Pareth- 7&C12- 16 Pareth- 9&Glycerin&Trideceth- 12, Parfum, Sodium Chloride, C12- C-13 Alkyl Lactate, Hydroxypropyl Guar& Hydroxypropyltrimonium Chloride Benzyl Alcohol& Methylchloroisothiazolinone& Methylisothiazolinone, Citric Acid. 



Szampon otrzymujemy w kartonowym opakowaniu, w środku którego naszym oczom ukazuje się solidna, plastikowa butelka z zamknięciem na klik. Jego pojemność to 300 ml, za które trzeba zapłacić od około 26 zł wzwyż. Konsystencja produktu jest żelowa, o bursztynowym zabarwieniu. Zapach jest bardzo przyjemny, lekko ziołowy, niezbyt intensywny.



Posiadam wersję szamponu do włosów suchych / normalnych. Może zacznę od tego, że cechuje się on bardzo dobrą wydajnością - wystarczy niewielka ilość produktu. Dobrze się pieni, nie wysusza oraz nie powoduje plątania włosów. Doskonale radzi sobie również z domywaniem olei oraz dobrze oczyszcza skórę głowy i co najważniejsze - nie podrażnia jej. Co do najważniejszego - czyli wypadania niestety nie jestem w stanie się wypowiedzieć, gdyż moje włosy wypadają naprawdę w bardzo małych ilościach. Za to mogę zapewnić, że przy stosowaniu tego szamponu wraz z ampułkami nie ominie Was wysyp baby hair. Możecie również spodziewać się przyspieszonego wzrostu włosów oraz wzmocnienia.

Moim zdaniem warto zaopatrzyć się w całą kurację, gdy tylko dopadnie nas wzmożone wypadanie włosów lub gdy chcemy zagęścić czuprynę. W obydwu przypadkach powinny sprawdzić się idealnie. :)


Po więcej ciekawych informacji zapraszam na stronę producenta
(wystarczy kliknąć w poniższy baner) 
http://www.bioxsine.com/pl/
oraz do polubienia fanpage Bioxsine

74 komentarze:

  1. Chyba kiedyś się na niego skuszę, bo czasami wypadanie włosów mnie dopada...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nim nie słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, zachęcające recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie. Moje włosy wypadają za każdym myciem czy też przejechaniu po nich szczotką. Masakra. Myślę, że skuszę się na ten szampon.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja skusiłam się na Dermene :) czekam na przesyłkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam mały problem z tym, więc może się przydać taki szampon ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś już mi mignęło logo tej firmy. Myślę, że za 26 zł warto się skusić na niego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym właśnie zaopatrzyła się w całą kurację <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że szampon nie można za dużo zdziałać, jeśli chodzi o wypadanie czy porost włosów. W połączeniu z ampułkami, może wydawać się, że oba działają, ale uważam że to tylko ampułki. Takie jest moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę pamiętać o tej serii gdy znów zaczną lecieć mi włosy... (oby nie!)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za cenne informacje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto zapamiętać :) Tylko buteleczka wydaje mi się jakaś mała, nie wiem czy to ze względu na to że jest kwadratowa, czy pojemność jest mniejsza :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkt wydaje się warty kupienia :) Chyba będę musiała się skusić :)

    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. odkąd piję pokrzywę moje włosy znacznie mniej wypadają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałoby się trochę nowych baby hair, więc może wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy o nim ie slyszalam...dzieki za informacje:) pozdrowienia
    Jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyspieszonego wzrostu włosów no zachęca mnie. =)

    OdpowiedzUsuń
  18. To nie jest coś, czego bardzo potrzebuję, ale dobrze, że się dowiedziałam, że istnieje, mogę podrzucić koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wypadałoby zainwestować, gdy problem znów się nasili... Na razie sytuacja jest stosunkowo opanowana (a ja mam 5 szamponów), więc mogę się wstrzymać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo to coś dla mnie, ciekawe czy by się sprawdziło

    OdpowiedzUsuń
  21. Na wypadanie włosów by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam jeszcze o tym szamponie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O coś dla mnie, bo walczę z wypadaniem ; (

    OdpowiedzUsuń
  24. ja po ciąży nie mogę dojśc do łądu tak mi wosy wypadają ale czakam na razie może to hormony ?Jak się ustabilizują bedzie OK

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo kuszące sa te produkty, teraz mam Khadi szampon, ale zaopatrzę się w ten tez :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na ogół walczę z wypadaniem, ale ostatnio odpuściłam. Będę o nim pamiętać, jak problem znów się nasili ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wypadanie włosów to moja zmora ale niestety żaden kosmetyk tego nie zwalczy ponieważ mam chorą tarczycę, która powoduje ich wypadanie. Ale zawsze można włosy wspomagać więc zapewne skuszę się na ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi na wypadanie pomogła kuracja z seboradinem, polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Na daną chwilę na włosy nie mogę narzekać, ale przyszłą jesienią chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Racja najlepiej zadziałałaby cała kuracja :) ja chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja teraz brałam witaminy to mi tak nie wypadają, ale przy kolejnym napadzie wypadania musze o tym pamiętać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. ehh, wypadanie włosów to mój obecny problem, zastanawiam się teraz nad całą kuracją :)

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię testować produkty do włosów i ten też przetestuję :3
    dusiiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. To dla mnie nowość - nie znałam dotąd tej firmy. Nie mniej jednak teraz już wiem co jest grane ;)) Wszystkiego dobrego na rok 2015!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy o nim nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  36. nie znam, ale jak działa to super :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chetnie bym wyprobowala ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę koniecznie wypróbować bo trochę więcej mi tych włosów wypada niż kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jakoś nie wierzę szamponom tego typu ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. chętnie bym wypróbowała, szukam czegoś na wzmocnienie włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  41. przydałby mi się taki szampon, choć ostatnio na szczęście włosy już mi tak nie wypadają :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jakoś nei mam zaufania do takich szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zimą zawsze mam problem z wypadaniem włosów, ciekawe czy taka kuracja pomogłaby i mi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. i teraz mam ochotę na ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hmm wydaje się super, moze się skuszę :) Życzę dużo szczęścia w Nowym Roku ❤

    OdpowiedzUsuń
  46. od pól roku mam z tym spory problem, ale znowu u mnie sprawdza sie CECEMED, bardzo dobry szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam Twoje posty bo zawsze pokazujesz nam super produkty z extra recenzja
    szampon wyglada na bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę się skusić no i już:]

    OdpowiedzUsuń
  49. Ampułki mnie bardziej zainteresowały :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Będę musiała wypróbować , wygląda interesująco i kusząco ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  51. To coś dla mnie , od lat borykam się z wypadającym włosiem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Będę o nim pamiętała :) póki co uporałam się z wypadaniem włosów ;))

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie znam tego produktu. Skład niestety nie powala, ale czasem warto próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Muszę to wypróbować! Wypadające włosy.. Jak ja tego nie lubię. ;/
    Ile za niego dałaś?

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. świetna recenzja ;)

    zaobserwowałam, czekam na Ciebie kochana ;*
    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. aktualnie poszukuje czegoś na wypadanie, więc pomyślę nad nim ☺

    OdpowiedzUsuń
  57. ooooojej.. chyba chcę go żeby sprawić sobie dużo mocniejsze włosy i szybszy wzrost !

    OdpowiedzUsuń
  58. Bede miała na uwadze. Zobaczymy jak moja licha czupryna zachowa sie po porodze. Pewnie nie obejdzie sie bez czegoś mocnego żebym łysa nie została :O

    OdpowiedzUsuń
  59. A więc w planach kolejny zakup. :)
    waytotheskyandback.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ciekawa recenzja ! :3 chyba sobie go zakupię ;3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. fajnie opisałaś produkt, zastanawiam sie nad kupnem! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  62. Też go mam ; P ale chwilowo odstawiłam : )

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny szampon, miałam wersję do włosów przetłuszczających się i wspaniale radził sobie z moim kapryśnym skalpem :)

    OdpowiedzUsuń
  64. No to chyba będę musiała go zakupić bo mi włosy wypadają garściami :C Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Szampon bardzo skuteczny . Osoby borykające się z problemem wypadania włosów muszą koniecznie wypróbować ten szampon.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !