poniedziałek, 5 października 2015

Barwa Ziołowa | Odżywka do włosów wypadających Skrzyp Polny

Dziś chcę Wam przedstawić ciekawy produkt, jakim jest odżywka do włosów wypadających ze skrzypem polnym. Czy jest warta zainteresowania ? Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej - zapraszam do czytania :)






OPIS PRODUKTU

Odkryj magiczną moc ziół! Barwa Ziołowa to linia kosmetyków oparta na dobroczynnym działaniu naturalnych składników. Zawarty w odżywce wyciąg z młodych pędów skrzypu polnego, wzbogacony ekstraktem z róży jerychońskiej, wzmacnia i nawilża osłabione włosy oraz zapobiega ich wypadaniu i osłabieniu. Specjalnie dostosowane pH zamyka łuskę włosa, dodając blasku i regenerując zniszczone końcówki. Odżywka ma działanie antystatyczne, zapobiega plątaniu włosów i ułatwia ich rozczesywanie. Nie zawiera silikonów i parabenów.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt znajduje się w plastikowej, ciemnobrązowej butelce. Opakowanie wyposażono w atomizer, który rozpyla kosmetyk drobną mgiełką. Szata graficzna jest przyjazna dla oka i kojarzy się z naturą. Odżywka ma płynną konsystencję o ziołowym zapachu. Dostępna jest również w innych wersjach : do włosów osłabionych z łupieżem, do włosów przetłuszczających się.




Odżywkę używała moja mama głównie jako wcierki do skóry głowy. Stosowała ją regularnie przed każdym myciem, ale nie zauważyła obciążenia włosów u nasady. Efekty jakie odnotowała to zmniejszenie przetłuszczania skóry głowy oraz ogólne wzmocnienie włosów - cebulki zdecydowanie lepiej trzymają się głowy, przez co nie wypadają tak mocno i nie wyrywają się zbyt łatwo podczas czesania. Kosmetyk nie podrażnia, nie wysusza oraz nie uczula. Odżywka użyta na długości pasm sprawia, że łatwiej się rozczesują oraz są podatne na układanie. Warto mieć na uwadze jej wydajność - mimo ciągłego regularnego stosowania od ponad miesiąca - w pojemniku zostało jeszcze 3/4 produktu.




Zapraszam do zapoznania się z asortymentem producenta.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
 
http://www.barwa.com.pl/

69 komentarzy:

  1. Ciekawa odżywka, zainteresowała mnie głównie przez skrzyp polny w składzie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywki od Barwy jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ale ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta odżywka, chyba wypróbuje jej jako wcierka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam, że oni mają odżywki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj przydałby mi się taki produkt, bo aktualnie moje włosy strajkują i lecą na potęgę.... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale działanie i wydajność kusi do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa odżywka
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. moje wlosy rowniez wypadaja, jednak z tą odzywka jeszcze sie nie spotkałam stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam szampon to i odżywkę muszę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wzmocnienie cebulek to coś dla mnie bo po farbowaniu strasznie mi wypadają, muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy produkt ;)


    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio wiele słyszę o ich produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że mają odżywki! :o
    Wydaję się, że ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się fajna ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie kończy mi się tonik z Orientany i chciałabym teraz coś tańszego, tylko gdzie ja znajdę ten z Barwy?! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydajność faktycznie robi wrażenie, a i działanie bardzo fajne. Okres jesienny jest ciężki dla włosów.

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja chętnie wypróbuję - barwa ma naprawdę ciekawe rzeczy a o tej odżywce nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz mam problem z wypadaniem włosów i chyba znalazłam coś dla siebie! :D
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kusi oj kusi :D chciałabym ją mieć

    OdpowiedzUsuń
  21. jak znajdę ją w jakimś sklepiku to kupię od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedys namietnie stosowalam skrzyp

    OdpowiedzUsuń
  23. Odżywki w sprayu to dla mnie jeden z najlepszych kosmetycznych wynalazków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się wydajność tej odżywyki. Skoro wzmacnia włosy to super sprawdziłaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam zamiar wypróbować szampon od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam jakies próbki Barwy ale nie podbiły mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  27. Koniecznie muszę ją kiedyś przetestować! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba po raz pierwszy czuję się skuszona na jakiś ziołowy kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  29. ogólnie nie przepadam za ziołowymi kosmetykami, ale niedawno też testowałam jeden z włosowych produktów barwy

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie zakupię gdy tylko ją znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam dużo dobrego o Barwie, muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  32. myślę, że u mnie by się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe, czy u mnie by się sprawdził ten ziołowy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  34. szampony widziałam, ale odżywki pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Tego produktu jeszcze nie widziałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie wypróbuję ją jako wcierkę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie widziałam jeszcze tej odżywki ale chętnie wypróbowałabym bo ostatnio włosy mi wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  38. z barwy nie miałam jeszcze żadnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawa sprawa :D Nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  40. Używałabym jej jako wcierki, fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubie ziołowe wiec jak najbardziej na plus. :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. dla mnie ten produkt jest za mocny:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie próbowałam, ale chętnie to zmienię. Lubię naturalne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Będzie idealna dla mojej mamy, ona niestety ma problemy ze słabymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  45. Mogłaby być nieco za mocna na mój delikatny ostatnimi czas; )

    OdpowiedzUsuń
  46. cóż kosmetyki barwa to takie średniaki,ale byc moze kiedys spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie przetestowałabym tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Okres jesienny jest dla mnie ciężkim okresem jeśli chodzi o zaopiekowanie się moimi włosami. Mimo tego, że staram się o nie dbać to wypadają jak szalone, przy myciu, rozczesywaniu, dlatego też łapie się każdego produktu, który mógłby w jakikolwiek sposób im pomóc. Muszę przetestować.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę, że przydałaby mi się teraz ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ciekawe jak u mnie by się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy produkt. Zwłaszcza, ze zmagam się teraz z wypadaniem i na dodatek wydaje mi się, że moje włosy szybciej się przetłuszczają. Chciałam sięgnąć po osławiony Jantar, ale Twoja recenzja trochę namąciła mi w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie widziałam jej jeszcze, ale jak znajdę chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. polubiłabym ją ;) w dodatku ma atomizer! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !