sobota, 9 stycznia 2016

KONKURS : Wygraj opakowanie tabletek Hairvity + kalendarz na 2016r. !





Marzysz o pięknych, gęstych i zdrowych włosach ?
Z Hairvity to może się udać ! :)

  Nagrodą w konkursie jest opakowanie tabletek Hairvity + kalendarz na 2016r.
ZOSTANIE NAGRODZONA NAJCIEKAWSZA Odpowiedź !
WYGRYWA 1 OSOBA !
Recenzja produktu pojawiła się na blogu TUTAJ.

WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE (obowiązkowe):
  • Publiczne obserwowanie mojego bloga Rzetelne Recenzje przez gadżet Obserwatorzy na pasku bocznym, bloglovin lub google+ ( do wyboru, wystarczy obserwować przez 1 wybraną opcję).
  • Polubienie Fanpage sponsora HAIRVITY
  • Odpowiedz na pytanie : Co zmieniłabyś w swoich włosach, aby były dla Ciebie idealne?
  • Udostępnij informację o konkursie w dowolny sposób (post na blogu lub baner)
  • Dodatkowo (nieobowiązkowo) : mile widziane jest zaobserwowanie profili onalwaystogether oraz Hairvity na Instagramie

Wzór zgłoszenia :
Obserwuję bloga przez (g+,bloglovin, GFC - do wyboru) jako (podaj nazwę pod którą obserwujesz) :
Lubię Fanpage sponsora jako :
Odpowiedź na pytanie :
Udostępnienie : (link)
Obserwuję na IG : tak/nie


Jeśli nie posiadasz konta w gmailu, możesz wziąć udział w konkursie na Facebooku. Wystarczy obowiązkowo :


  • Polubić mój Fanpage Rzetelne Recenzje
  • Polubić Fanpage HAIRVITY
  • Mile widziane publiczne udostępnienie zdjęcia konkursowego.
  • Zaprosić znajomych do zabawy poprzez oznaczenie.
  • Odpowiedz w komentarzu na pytanie konkursowe. 


Zgłaszać na Facebooku można się TUTAJ !



Udział w rozdaniu można wziąć na blogu lub Facebooku.



 
Regulamin
1. Sponsorem nagrody jest Hairvity.
2. Konkurs trwa od 09.01.2016 do 23.01.2016  do godz. 23:59.
3. W konkursie mogą wziąć udział publiczni obserwatorzy bloga oraz osoby posiadające konto na Facebooku.
4. Na kontakt od zwycięzcy czekam 2 dni. Po upływie czasu wylosuję kolejną osobę
5. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od daty jego zakończenia.
6. Wysyłka tylko na terenie Polski.
7.Konkurs  nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).  
8. Osoby, które po ogłoszeniu wyników przestaną obserwować bloga lub konto na Facebooku nie będą brane pod uwagę w kolejnych rozdaniach

34 komentarze:

  1. Obserwuję bloga przez (g+,bloglovin, GFC - do wyboru) jako Inga N (blogger) Inga Nowicka google +
    Lubię Fanpage sponsora jako : Inga Nowicka
    Odpowiedź na pytanie : W moich włosach nie zmieniłabym ani długości , ani tego że się czasem kręcą , a czasem falują, jedyną prośbę jaką do nich mam to tylko tyle aby przestały być suche , gdyż przez to niemiłosiernie się plączą. Może kiedyś odnajdę odżywkę cud, bo narazie nic na nie nie działa i zawsze się buntują i jakoś ten bunt trzeba złamać ;)
    Udostępnienie : https://plus.google.com/u/0/112460836103959310856/posts/6seJJmamGHw
    Obserwuję na IG : tak jako inu.n

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga przez (g+,bloglovin, GFC - do wyboru) jako (podaj nazwę pod którą obserwujesz) : Czarna Kawa (przez GFC)
    Lubię Fanpage sponsora jako : Edyta Sosna
    Odpowiedź na pytanie : Jedyne co zmieniłabym w moich włosach aby były idealne to... długość. Niestety, żadne cuda i dziwy na kiju nie pomagają na poruszenie do przodu przyrostu :(. Zatrzymałam się na 65 cm, a bardzo chciałabym zapuścić włosy do talii. Stąd też bardzo chciałabym przetestować Hairvity. Chciałabym mieć do ślubu duuuużo materiału włosowego na wykonanie cudownego kłosa w fioletowych kwiatach...:-) Rozmarzyłam się!
    Udostępnienie : blog, pasek boczny http://kreconowlosaa.blogspot.com/
    Obserwuję na IG : tak ladyevil1

    pozdrawiam!! i zaciskam kciukasy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała tego wypróbować! Zawsze miałam taki problem z włosami :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o gęstych włosach, ale wolę to osiągnąć przy pomocy odżywek niż suplementów. Powodzenia wszystkim!
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia!:D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. JA NIE MAM SZCZĘŚCIA WYGRAĆ TYCH TABLETEK:( POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. ja osobiście nie ufam żadnym suplementom ale życzę powodzenia chętnym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga przez g+, GFC - jako : bird cherry
    Lubię Fanpage sponsora jako : Bird Cherry
    Odpowiedź na pytanie : Chciałabym, żeby zawsze układały się tak ja chcę a nie jak same chcą ;)
    Udostępnienie : baner http://kolejnyblogkosmetycznowlosowy.blogspot.com/
    Obserwuję na IG : nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga przez obserwowani: Ola S.
    Lubię Fanpage sponsora jako : Ola Szum
    Odpowiedź na pytanie : chciałabym przede wszystkim, aby moje włosy nie wywijały się na wszystkie strony, były naturalnie proste, bez żadnych włosów wystających na wszystkie strony. Ponadto chciałabym, aby nie rozdwajały się tak szybko, abym mogła się cieszyć długimi, pięknymi i dobrze ułożonymi kudłami :)
    Udostępnienie :http://zielony-pokoik.blogspot.com/
    Obserwuję na IG : tak koneko_san_

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :)
    Obserwuję bloga przez jako: Dziecko We Mgle
    Lubię Fanpage sponsora jako: Iwona Leks
    Odpowiedź na pytanie: Ja bym chciała aby...zaczęły mówić :D Wtedy wszystko byłoby idealne ;) Wiedziałabym co im najbardziej pasuje, co nie, jak je zmotywować do wzrostu, jakimi działaniami zmniejszyć puch a zwiększyć skręt :D
    Udostępnienie: http://zamglonaiw.blogspot.com/
    Obserwuję na IG : nie
    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten konkurs! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierzę w takie tabletki, ale powodzenia życzę innym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczęście póki co nie narzekam na swoje włosy, dlugo doprowadzalam je do stanu normalności, po wielu latach eksperymentowania na nich, ale chyba wszyscy się udalo :P hehe

    Kochana i jak tam powrót do zimnej Polski ? :) hehe
    odpowiedź u mnie pod postem :)

    pozdrawiuam :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga przez g+ i blogger: Martyna G
    Lubię Fanpage sponsora jako : Martyna Mirosława Gru..
    Odpowiedź na pytanie : W swoich włosach zmieniłabym wszystko- długość, gęstość, nawilżenie, puszystość... albo zmieniłabym lepiej swoje wyobrażenie o nich, bo ciągle coś mi się nie podoba, a podobno jest dobrze :)
    Udostępnienie : http://testujeiopiniuje.blogspot.com/ - pasek boczny na dole
    Obserwuję na IG : nie

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga przez GFC jako Monetka M
    Lubię Fanpage sponsora jako : Monetka Hair
    Odpowiedź na pytanie : W swoich włosach przede wszystkim zmieniłabym jakoś kręcenia się włosów. Obecnie są one nijakie - nie to falowane, ni to kręcone. Moim przeogromnym marzeniem jest mieć włosy kręcone - coś a'la trwała ondulacja, tylko że w wersji naturalnej. Ja wiem, że ciężko będzie to osiągnąć a być może i w ogóle, ale wiem, że mogę poprawić przeróżne mankamenty moich włosów (takie jak przesuszenie, puszenie) i doprowadzić do tego, że będą się one kręciły :)
    Udostępnienie : www.monetkahair.blogspot.com
    Obserwuję na IG : tak, panna_z

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga przez blogger i g+ jako : J.M.K. Janas
    Lubię Fanpage sponsora jako : Kasia Krawczyk
    Odpowiedź na pytanie : Jako iż niedawno po ciężkiej prawie 4 letniej walce z rakiem kości udało mi się pokonać chorobę jestem prawie całkiem łysa a to co udaje mi się "wyhodować" jest w naprawdę opłakanym stanie. Doradzano mi już wiele leków i suplementów jednak po tych wszystkich chemiach stanowczo odmawiałam. Jednak chciałabym raz na zawsze pożegnać chorobę, a moja wyłysiała głowa nie daje os obie zapomnieć, ludzie na ulicy ciągle na mnie patrzą, a jeszcze bardziej kiedy noszę jakieś chusty. Takie tabletki byłyby dla mnie chyba odpowiednim rozwiązaniem.
    Udostępnienie : https://profiles.google.com/113865316096009927502O oraz http://aksamitne-stronice.blogspot.com/p/blogi-ktore-czytam-roz.html
    bserwuję na IG : nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję bloga przez (g+,bloglovin, GFC - do wyboru) jako: White Zephyr
    Lubię Fanpage sponsora jako : Oliwia Grobelska i White Zephyr
    Odpowiedź na pytanie : Moje włosy są kruche, delikatne, przerzedzone, wypadają na potęgę i dalej jest coraz gorzej. Chciałabym, aby powróciły do swojego dawnego stanu! Zdrowe, lśniące długie i gęste. Obecnie są w opłakanym stanie, zewnętrznie raczej mało co im pomaga, a łysa nie chcę być! Źle się czuję z myślą o peruce na stałe ;p niech przestaną tak wypadać!
    Udostępnienie : https://www.facebook.com/olive.angel.547/posts/813716175440380
    Obserwuję na IG : tak whitezephyr

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję bloga przez google Klaudia Cebula
    Lubię Fanpage sponsora jako : Klaudia Ceebula
    Odpowiedź na pytanie : Och chyba wszystko prócz koloru, gęstość strukturę, dlugość
    Udostępnienie : https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/974097869335071
    Obserwuję na IG : tak klaudiacebula

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję bloga przez google: Pani Blondynka
    Lubię Fanpage sponsora jako : Monika Wyszogrodzka
    Odpowiedź na pytanie : W swoich włosach zmieniłabym wiele, aby były proste, gładkie, błyszczące i miękkie same z siebie, a nie przy pomocy tony kosmetyków. Ważna jest także dla mnie długość włosów, marzę o długich włosach do talii... Niestety nigdy nie udało mi się takich osiągnąć... Próbowałam już chyba wszystkiego :(
    Udostępnienie : https://plus.google.com/103568914023722256060/posts/EP98B1C6XSP
    Obserwuję na IG : nie

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz do Ciebie trafiłam i zostanę na dłużej :D dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Udział wzięty :) na FB jako Margaretta Jańczak - Zarycka, udostępniłam na FB i zaprosiłam znajomych.Teraz już tylko trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Udział wzięty :) na FB jako Margaretta Jańczak - Zarycka, udostępniłam na FB i zaprosiłam znajomych.Teraz już tylko trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję bloga przez g+ jako: Gosia Woźniak
    Lubię Fanpage sponsora jako : Gosia Woźniak
    Odpowiedź na pytanie : Zmieniłabym ich kolor. Rudy nie jest najgorszy, ale wolę ciemny brąz. Zmieniłabym również ich strukturę na niskoporowatą. Mogłyby być nadal falowane lub proste, zaakceptowałabym wszystko.
    Udostępnienie : http://body-hair-life.blogspot.com
    Obserwuję na IG : tak jako gosiawozniak1998

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !