wtorek, 30 sierpnia 2016

Eveline Cosmetics - Krem do twarzy pod prysznic 2w1

W ofercie marki Eveline Cosmetics pojawił się ciekawy kosmetyk 2w1, który przy jednym użyciu ma pełnić rolę zarówno mleczka oczyszczającego jak i kremu nawilżającego. Gdyby był rzeczywiście skuteczny, ułatwiłby życie wielu kobiet, ale jak się sprawdza w praktyce ? Zapraszam do czytania.






OPIS PRODUKTU

KREM DO DEMAKIJAŻU POD PRYSZNIC na bazie inteligentnej formuły zastępującej kilka kosmetyków pielęgnacyjnych, doskonale usuwa zanieczyszczenia i makijaż, silnie wygładza i nawilża skórę oraz stanowi doskonałą bazę pod makijaż. Technologia SMART SKIN CARE na bazie kwasu hialuronowego, olejku migdałowego i alg laminaria, identyfikuje i regeneruje mikrouszkodzenia w strukturze skóry oraz zapewnia jej całodniową ochronę przed czynnikami inicjującymi powstawanie zmarszczek. Kompleksowo opowiada na wszystkie potrzeby młodej cery, dzięki czemu codzienną pielęgnację możesz ograniczyć do dosłownie kilku sekund rano i wieczorem.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




W tekturowym kartoniku, od nowości w całości zalakowanym folią skrywa się krem do twarzy pod prysznic, mający nieść ze sobą zarówno oczyszczenie twarzy jak i jej nawilżenie, a więc tak naprawdę ma zaoszczędzić nasz czas. Kosmetyk zamknięty jest w miękkiej tubce o pojemności 100ml i ma postać białego kremu o przyjemnym lekkim zapachu. Na opakowaniu znajdziemy bogaty opis na temat produktu. Termin przydatności to 6 m-cy od otwarcia.




Pomimo że mam cerę mieszaną, a produkt występuje w 3 różnych opcjach, zdecydowałam się na wariant dla cery suchej i naczynkowej. Aplikacja kosmetyku jest bajecznie prosta. Wystarczy na zwilżonej skórze twarzy rozprowadzić krem i kolistymi ruchami wykonać delikatny masaż , po czym dokładnie spłukać twarz letnią wodą. Produkt łatwo rozsmarowuje się na skórze, ale gdy przystąpimy do jego zmywania czuć jak na twarzy pozostaje jakaś delikatna powłoczka. Buzia po użyciu kremu pod prysznic nie jest ściągnięta i nie woła o nawilżenie, jednak ja nie wyobrażam sobie pominąć kolejnych produktów pielęgnacyjnych. Dla mnie ich zastosowanie to obowiązek, tak już mam ! Ale zaraz, zaraz... co z demakijażem ? W okresie letnim zazwyczaj stosuję się do minimum w kwestii makijażu, więc gdy gdzieś wychodzę maluję jedynie kreskę na górnej powiece, po czym nakładam tusz na rzęsy, pomadkę na usta i tyle w temacie. Krem dobrze radzi sobie z usunięciem delikatnego make-up, ładnie oczyszcza skórę z zabrudzeń, ale nie wiem czy da sobie radę z czymś mocniejszym. Nie miałam okazji tego sprawdzić. Co więcej - nie podrażnia, nie uczula oraz nie powoduje zapychania. Myślę, że fajnie sprawdzi się, zabrany ze sobą w podróż, gdy będziemy chcieli zaoszczędzić miejsce w kosmetyczce. 



Z pełną ofertą produktów możecie zapoznać się odwiedzając stronę Eveline.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
http://sklep.eveline.eu/

32 komentarze:

  1. Mam wersję do cery tłustej i jestem z niej równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy mocniejszym makijażu trzeba po nim poprawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie widziałam, ale może się skuszę i poszukam :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam, to średnio mogę się wypowiedzieć. Dobrze, że w miarę się sprawdził! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa nowość, jednak ja zostaję przy lekkich żelach micelarnych czy piankach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. do skóry tłustej wersję bym brała

    OdpowiedzUsuń
  7. o ile lubię balsamy pod prysznic o tyle ten kosmetyk u mnie by się nie sprawdził. lubię wieloetapowe oczyszczanie i pielęgnację serum i kremami

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda całkiem fajnie :) Jeszcze go nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo jaki ciekawy produkt, czego to jeszcze nie wymyślą :) O ile na co dzień lubię kilkuetapową pielęgnację twarzy, o tyle czasami mam taki dzień, że wolałabym, żeby całą pielęgnację zastąpił prysznic - wtedy taki krem mógłby być dla mnie idealny :) Muszę go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę, świetny ten krem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Takie 2w1 to coś dla mnie, ponieważ nie radzę sobie zbytnio w tej kwestii :D Ciekawa rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o takim cudaku ;p ciekawe jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym kosmetyku ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam wersję do cery tłustej i mieszanej. Po jednym użyciu miałam taki wysyp, że boję się drugi raz spróbować :(

    OdpowiedzUsuń
  15. oszczędność miejsca w kosmetyczce wyjazdowej to coś co cenię

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że coś takiego w ogóle istnieje :) Ja robię dość mocny makijaż, więc nie wiem czy podołałby :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O czymś takim nigdy nie słyszałam. Czego to już te firmy kosmetyczne nie wymyślą. Nie wiem czy bym się przekonała ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy jeszcze nie miałam tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomimo swojej tłustej skóry, też pewnie zdecydowałabym się na te do skóry suchej, bo wolę łagodniejsze śroski do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam go jeszcze, ale chyba mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie widziałam tego kosmetyku, ale pewnie się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie spotkałam się jeszcze z tym kosmetykiem, ale jak go znajdę, to chętnie wypróbuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy kosmetyk. Chętnie zabiorę go gdy będę wybierała się w podróż bo u mnie zawsze brakuje miejsca w kosmetyczce :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem bardzo ciekawa tego kremu!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie spotkałam się z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem czy bym użyła takie produkty w wersji kremowej pod prysznic mi nie służą, podobnie jak mleczka do demakijażu. Bo przeważnie mnie szczypią oczy i mam potok łez, nawet jak jest do skóry wrażliwej . Ale opakowanie ma śliczne i bardzo ładnie ci wyszły zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten sam :) zrobiłam próbę na pełnym makijażu (baza + podkład + puder + korektor pod oczy + tusz do rzęs + konturówka + szminka) i równie dobrze się sprawdza :) Po prostu trzeba parę chwil więcej przeznaczyć na ta czynność :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię kosmetyki tego producenta, prawdziwego maniaka produktów X w 1. Jestem ciekawa tego produktu, choc dla mnie nie ma mowy o tym, aby demakijaż zakończył się na takim produkcie. Koniecznie użyłabym toniku, a później zaaplikowałabym normalny krem nawilżający.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam inną wersję,ale bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !