czwartek, 23 marca 2017

Nowości z SheIn i Rosewholesale

Witajcie kochani ! W ostatnich miesiącach otrzymałam bardzo dużo paczek, a dziś chcę Wam pokazać część ich zawartości. Na początek wybrałam te ze sklepów SheIn i Rosewholesale, więc jeśli jesteście ciekawe co zamówiłam - zapraszam do czytania i oglądania.





Poszewka na poduszkę


Poszewek w Rosewholesale nie brakuje. Ich wybór jest ogromny, a jako że zamówienie składałam jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia, wybrałam taką zimową z bałwankiem. Lniany materiał jest dobrej jakości, poszewka zamykana na zamek. Kolory jak na moje oko powinny być bardziej intensywne, zdjęcie je przekłamuje, w rzeczywistości są bardziej stonowane.




Bluzy chłopięce


Od dawna byłam ciekawa jak sklep wypada, biorąc pod uwagę ubrania dziecięce i muszę Wam powiedzieć, że zostałam mile zaskoczona. Bluzy, które zamówiłam dla synka są bardzo dobrej jakości i wykonane z dobrej jakości materiałów. Nie są takie cienkie, jak zdarzało mi się kupować np. w Pepco. Są już po kilku praniach i nic się póki co z nimi nie dzieje, nie deformują się i nadal mają się dobrze. Chętnie zamówię jeszcze inne ubranka dla synka.




Pasek męski czarny


Jako, że zamówienie składałam jeszcze spory czas przed Świętami Bożonarodzeniowymi, postanowiłam wrzucić do koszyka pasek męski, który od razu wiedziałam, że dołączę do prezentu gwiazdkowego dla mojego taty. Wiedziałam, że będzie świetnej jakości, bo już wcześniej zamawiałam u nich paski dla męża i do tej pory noszą się świetnie, także polecam.






Błękitny sweterek


Zima to taki okres czasu, że sweterki są u mnie bardzo pożądane. Jestem ciepłolubna i szybko marznę z uwagi na słabe krążenie, więc upolowałam dla siebie włochaty sweterek. Co prawda, jest on cienki, ale bardzo go lubię zakładać na co dzień i dobrze się w nim czuję. Jedynie mógłby być nieco krótszy, z uwagi na jego długość jestem zmuszona go podwijać.





Czarna ramoneska


Mam już w szafie swoją ulubioną czarną ramoneskę, ale postanowiłam sprawdzić czy ta ze sklepu SheIn mogłaby jej dorównać. W końcu na zdjęciach katalogowych wyglądała tak okazale i miała taki fason jak lubię, więc czemu by się nie skusić. Chociaż jej jakość jest naprawdę ok, to jednak nie zastąpiłaby mojej ulubienicy. Póki co - oddałam ją komuś innemu. :)






Spódniczka z cekinami


Nie sądziłam, że spódniczka tak mi się spodoba. Jest świetnej jakości, od wewnątrz posiada satynową podszewkę. Ładnie dopasowuje się do kobiecych kształtów i naprawdę nie mam jej nic do zarzucenia. Idealna na okres letni, z tyłu dodatkowo zapinana na zamek i haftkę.



To by było na tyle, w najbliższym czasie pokażę Wam kolejne zamówienia.
Wpadło Wam coś w oko ?


BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA POKLIKANIE W LINKI :



Z PRZYJEMNOŚCIĄ SIĘ ODWDZIĘCZĘ :)



162 komentarze:

  1. bluzeczki dla dzieci są cudne :)
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobał mi się sweterek i spódnica :)Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, ta spódniczka przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta spódnica i ramoneska:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna ramoneska i spódniczka bomba! :) Klik :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikane :-) cekinowa spódniczka jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane kochana! Ten sweterek śliczny a do tego nie taki drogi <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro polecasz paski chętnie wybiorę dla mojego chłopaka coś :) Ceny : $5,74 , $13.74, $10.77 ,$35.00 , $13.00

    OdpowiedzUsuń
  9. Super spódniczka i te bluzki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczne bluzy! Ta z jeżykiem mi się spodobała :)
    Pozdrawiam. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica z cekinami wygląda genialnie, będzie idealna na wszelkie imprezy! Czarna ramoneska za mną chodzi, muszę wreszcie znaleźć idealny model!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka z cekinami trochę wygląda jak tarta z jabłkami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście odwdzięczam się i rownież klikam :)

    13,75$, poszewki, 10,77$, 35$, 5,74$

    OdpowiedzUsuń
  14. O cho, ile się poklikałam :) Te bluzy i sweterki dla chłopczyków są mega!
    A ramoneska zawsze modna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za miłe słowa <3 oczywiście poklikane :) proszę oto samo :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Spdniczka jest swietna, poklikane :5.74 € 13.75€ 10.77€ 33.20€ 12.33€

    OdpowiedzUsuń
  17. ta spódniczka jest najlepsza, czad.

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica świetna!!! Klik klik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się najbardziej pasek :) Po-klikane ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikałam ;) A połączenie błękitnego sweterka i ramoneski - genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasek świetny, kurtka też :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne rzeczy :) ja również jestem pozytywnie zaskoczona jakością ubrań z tych stron ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam :) Cudna spódniczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikałam :) Cudna spódniczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czarna ramoneska mój must have w szafie :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ramoneska jest cudowna, trudno znaleźć taką w sklepach stacjonarnych w całkiem rozsądnej cenie... :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hehe poszewka musi poczekac chyba do przyszłego roku ;)
    Pasem mimo, że męski sama chętnie bym nosiła, a ramoneska jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  28. sweterek w najmodniejszym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ramoneska świetna, szkoda, że wyprzedana:)
    linki poklikane: 5.74$, 13.75$, 10.77$, 35.00$, $13.00$

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódniczka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweterek i ramoneska cudne :-) Poklikałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie ramoneski :-) Poklikane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super pasek i kurtka ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna ta spódnica! Sama zrobi całą stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sweter mnie zauroczył , na pewno jest bardzo milutki :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna stylizacja- ta kurteczka jest cuuudna :-)
    Z przyjemnością obserwuję

    poklikane $5,74 , słodka bluza za 10,29 z lewkiem też słodziak :-), pasek 13,75,
    piękny sweter za 10,77 , mega kurta za 35 :-D i blink blink spódnica za 13 :-)


    OdpowiedzUsuń
  37. Spódniczka z cekinami przepiękna, chętnie widziałabym taką w swojej szafie :) Lecę klikać w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna jest ta ramoneska :) Poklikane :) Ubranka dla dzieci też super.

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się ten sweterek, ramoneska również super! Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. No poklikałam, niech będzie :D sweterek mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  41. No, no. Świetne nowości :)
    Oczywiście poklikałam :*

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowny sweterek, poszewki mnie kręcą

    OdpowiedzUsuń
  43. Czarna kurteczka - super.
    Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Poklikane :)
    Kurteczka,spódniczka i poszewka mi się najbardziej podobają :)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. sweter i spódniczka super :) kliknięte

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo podoba mi się cekinowa spódnica, jest piękna <3

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ramoneska nawet by mi wpadła w oko.

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny błękitny sweter i super wygląda z ramoneską, poklikane! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajna ta ramoneska, ja bym nosiła :)
    5.74, 6.09, 8.41, 13.75, 10.77, 35.00, 13.00 $
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Urocza ta poszewka na poduszkę :) Załatwione :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny sweterek :) Ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ramoneska i sweterek błękitny cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ramoneska jest cudowna, a pasek z chęcią bym przygarnęła ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochaniutka :* Pomagam i we wszystko klikam :*:* Ta ramoneska jest wyśmienita normalnie ! Cudnie :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Poszło :)))
    Zapraszam na wpis o nowej współpracy, będzie mi miło jeśli klikniesz w link pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne ubrania :) Zaciekawiła mnie spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Poklikałam Ci Kochana: 5,74; 13,75; 10,77; 35,00; 13,00$:) 2 rzeczy były wyprzedane:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne zamówienie najbardziej podoba mi się ta spódniczka bo i mi ona wpadła w oko :) na pewno ją zamówię, przy następnym zamówieniu :) poklikałam! mam nadzieję że pomogłam i powodzenia z dalszą współpracą :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Super ramoneska! Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wybrałaś bardzo fajne rzeczy , najbardziej podoba mi się spódniczka ;)
    klik
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Kurtkę masz fajną, sweterek ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo fajne rzeczy :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten błękitny sweterek mi się podoba, na stronie widzę jeszcze różowy, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękny ten sweterek, bardzo mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Poszewka będzie na przyszły rok :) świetna ramoneska :)
    klik $5.74; $13.75; $10.77; US$45.00; US$13.00

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajne rzeczy, najfajniejsza spódnica i ramoneska :)) oczywiście klikam

    OdpowiedzUsuń
  67. Genialne rzeczy! Ramoneska jest śliczna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne rzeczy! Sweterek $10,77 :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Poszewka na poduszkę bardzo mi się podoba :) Poklikałam ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. O kurczę, trochę długo Ci szła ta paczka- nie ma to jak dostać zimową poduszkę na wiosnę hehe ;) Lubię rosewhole sale a z drugiego sklepu nie zamawiałam. Najbardziej podoba mi się błękitny sweterek ;) Pasuje Ci! Poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Ramoneska i błękitny sweterek ;) poklikane wszystko

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak zawsze masa prześlicznych rzeczy! Ogólnie oba te sklepy mają ciekawy asortyment :) Linki poklikane kochana! <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  73. Moją uwagę przykuła spódniczka, uwielbiam świecidełka ;)
    Poklikane.
    Pozdrawiam ;)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  74. Poklikałyśmy :) Podusia urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Błękitny sweterek i ramoneska wymiatają, bardzo w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Poklikane kochana. Zakupy super :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Spódniczka jest piękna <3 Poklikane :*:)

    OdpowiedzUsuń
  78. spódniczka meeega! kliknięte 5.74$, 13.75$, 10.77$, 45$, 13$ :)

    OdpowiedzUsuń
  79. świetne rzeczy, spódniczka pobiła wszystko :) poklikane / $5.74 / różne ceny sweterków dla dzieci / $13.75 / $10.77 / US$45.00 / US$13.00

    OdpowiedzUsuń
  80. Poklikane :-) Fajne rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  81. sweterek jest śliczny, ramoneska też super! oczywiscie klikam :)


    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Poszewka świetna, no i ramoneska rewelacyjna. :-) Kliknięte ;-)

    OdpowiedzUsuń
  83. Wpadła mi w oko ta ramoneska :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo fajne rzeczy :) Poklikałam :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Fajna ramoneska, poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. poszewka super i ta spodnica tez :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  87. Mimo, że pasek jest męski to bardzo mi się podoba! :D Spódniczka i ramoneska rewelacyjne! *.*
    Kliknięte kochana! :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Spódniczka jest ciekawa :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  89. Fajna spódniczka i kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Spódniczka i ramoneska - genialne! xD

    OdpowiedzUsuń
  91. Ramoneska super ;) Poklikane ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Ramoneska jest super, muszę coś podobnego kupić.

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetne nowości, błękitny sweterek najbardziej mi się podoba. :)
    Poklikałam!!;*

    OdpowiedzUsuń
  94. Sweterek najlepszy! Dzięki za odwiedziny, poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. o matko! cekinowa spódnica jest obłędna <3 poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Sweterek boski, miałabym dylemat który wybrać błękitny czy różowy, oba piękne :)Ramoneska jest bardzo ładna 45$ :)Spódniczka jest prześliczna, a górę masz do niej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Poklikane. Bardzo ładna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetne rzeczy, błękitny sweterek jest uroczy :)
    Kliknięte - byłabym wdzięczna za to samo u mnie :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Sweterek wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  100. bardzo fajne rzeczy :) klikniete ;D

    OdpowiedzUsuń
  101. spódniczka i ramoneska bardzo w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. ładne rzeczy zamówiłaś, podoba mi się pasek i ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Bluzy są naprawdę fajne i przydałyby się moim dzieciakom. Pozdrawiam!^^
    klik:$5,74; $13,75; $10,77; $45,00; $13,00

    OdpowiedzUsuń
  104. Bardzo fajny kolor sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  105. RAMONESKA oraz SPÓDNICA bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Rewelacyjne rzeczy! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetne rzeczy! :)
    Zakupy musiały być bardzo udane ^^
    Poklikałam szczerze we wszystko, owocnych współprac :) Dziękuję za kliki u mnie! :*

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Na ten pasek męski kliknęłabym nawet jakbym nie wiedziała "o co chodzi" ;). Wygląda fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  109. Błękitny sweterek za 10,77$ jest świetny. ;]

    OdpowiedzUsuń
  110. Wszystko poklikane :) bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Kochana poklikane :) Ramoneska i błękitny sweterek są super :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Podoba mi się !

    http://aramowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !