czwartek, 25 maja 2017

Nowości z Gamiss, Sammydress, Zaful i Romwe

W dzisiejszym poście zebrałam kilka ostatnich zamówień na zagranicznych stronach, którymi chcę się z Wami podzielić. Jeśli jesteście zainteresowani - co wpadło w moje ręce, to zachęcam do oglądania i czytania.



Lustrzane okulary


Ten rodzaj okularów bardzo mi się podoba, więc postanowiłam zamówić je dla siebie. Niestety mają zbyt szeroki rozstaw oprawek, więc po założeniu zsuwają mi się z twarzy. Okulary są dobrej jakości,




Czarne botki


Pokazywałam Wam je już w innym poście. Zamówiłam dla siebie rozmiar 39, który okazał się być bardziej trafiony niż poprzednia para w rozmiarze 38. Botki świetnie prezentują się do każdego stroju, są eleganckie.



Lampki solarne


Zamówiłam na początek 2 sztuki, by sprawdzić jak będą się spisywały zamontowane nad schodami. I muszę Wam zdradzić, że prezentują się fajnie. Szkoda jedynie, że świecą przez krótki czas. Po naładowaniu w słonecznym miejsc, świecą ok. 2h. Pod tym względem trochę słabo wypadają, myślałam że będą świecić do świtu.




Separator oleju


Znacie ten problem, kiedy smażycie coś na patelni, a tłuszcz ląduje dosłownie wszędzie ? Ja tak, dlatego postanowiłam uprościć sobie życie i zamówiłam separator oleju. Jest całkiem sporych rozmiarów, więc idealnie nadaje się na przykrycie dużej patelni.




Męskie dresy


Dresy zamówiłam z myślą o mężu. Są fajne, bo ocieplane polarkiem od wewnątrz, a do tego całkiem dobrze odszyte, lecz niestety wzięłam zbyt mały rozmiar i są za krótkie. Szkoda, że są sztuczne.




Niebiesko-szara torebka


Zawróciła mi w głowie jak tylko zobaczyłam ją stronie, więc prędko ją zamówiłam. Torebka okazała się strzałem w 10-tkę, jest bardzo dobrze wykonana, z przodu posiada złoty łańcuszek, który dodaje jej uroku. Pasuje do wielu stylizacji, jestem na tak.



Kremowa torebka


To mój drugi nabytek. Po raz kolejny kłania się dobre wykonanie. Torebka jest łatwa w czyszczeniu, długość paska można regulować. Mimo swych małych gabarytów jest pojemna, więc spokojnie można zmieścić do niej najpotrzebniejsze rzeczy. Fajnie zgrywa się z butami w podobnym kolorze i pasuje do różnych stylizacji.





Lampka nocna


Na stronie Gamiss możemy znaleźć różne dziecięce lampki, ja zdecydowałam się wybrać dla synka kaczuszkę. Lampka nocna przyszła do mnie już z zamontowaną żarówką E14. Posiada 3 stopnie natężenia światła i podpinana jest pod usb. Mam ją w swoim domu już od kilku miesięcy i do tej pory nie sprawiła mi zawodu.





Szary sweter


Zaglądając do szafy z codziennymi ubraniami zawsze brakuje mi właśnie takich sweterków - narzutek, które mogłabym na siebie włożyć, kiedy na dworze robi się chłodniej. Sweter, który zamówiłam w Romwe nie przypadł mi do gustu, nie dość że jest na mnie zbyt duży, to jeszcze ma dużo ciemniejszy kolor niż na stronie sklepu.




Zestaw pędzli


W białym pokrowcu znajduje się 16 sztuk pędzli do makijażu, całkiem niezłej jakości. Ciekawa jestem jak będą sprawdzać się w codziennym użytku i czy szybko się nie zniszczą, ale o tym będzie miała okazję przekonać się któraś z moich czytelniczek. :)



Proszę o poklikanie w linki :




Z góry bardzo dziękuję, odwdzięczę się !



107 komentarzy:

  1. Te lampki solarne naprawdę ciekawe tylko szkoda, że tak krótko działają. =/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne torebki :) Szczególnie ta kremowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebiesko szara torebka jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampka najlepsza, super jest :D Fajne rzeczy ;>
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. Te torebki są genialne. Bardzo fajne zakupy :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się te botki za 16.23$ i szara torebka, ale chyba już jej nie ma, bo link kieruje do działu z torebkami, a niej tej konkretnej.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta niebiesko szara torebka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy pozamawiałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary i torebki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebiesko-szara torebka
    Podoba mi się najbardziej, szkoda, że te solarne lampki tak krótko świecą. Poklikam i proszę o to samo. Chcę kupić lampkę wkładaną bezpośrednio do kontaktu, bez kabla

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze sklepem gamiss nie miałam jeszcze styczności . lampka za $15.28
    To całkiem fajny zakup . z linkami do Romwe są jakieś problemy

    OdpowiedzUsuń
  12. dużo ciekawych rzeczy zamówiłaś :) szkoda, że niektóre Cię rozczarowały :( ale torebki są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo tych nowości, kremowa torebka bardzo mi się podoba. Poklikane, 2 linki nie działają i niektóre nie sa już dostępne $15.28,$16.23,$32.06 :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście poklikane wszystko! Mi najbardziej spodobały sie torebki ;) widzę że w ich linkach dałaś ogólny link do torebek czy to znaczy że już się sprzedały? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sprzedały się, bo zamówienie składałam jeszcze przed Bożym Narodzeniem :) Nie miałam czasu, żeby je wcześniej pokazać :)

      Usuń
  15. super rzeczy, torebka beżowa ładna

    OdpowiedzUsuń
  16. poklikane :*
    świetne pędzle,torebki i botki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe nowości :) Śliczne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest ten szary sweterek :) klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super szary sweterek i błękitna torebka :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebki i pędzle super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej mi się spodobała torebka - ta niebiesko-szara ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Botki przepiękne! I ta lampeczka - bardzo sympatyczna :)

    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zamówienie z zaful podoba mi się najbardziej :3 poklikane we wszystko :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Lampka i torebki super :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile rzeczy ;) Botki i torebeczki najbardziej wpadły mi w oko ;) Poklikałam, $16.99, $18.24, $26.42, $32.06 ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lampka nocna jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z całego tego mini haulu najbardziej spodobały mi się torebki - wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie przecudne rzeczy! W tych sklepach, to jednak asortyment jest naprawdę świetny :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikałam z ciekawością opglądnęłam rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajne okulary, linki poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebeczki bardzo fajne, choć i tak moją uwagę przykuwa ten szary sweter. Lubię takie klasyki. Rewelacja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne torebki
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w okularach no i oczywiście w lampce :) Uwielbiam takie gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niebiesko-szara torebka genialna! :)

    Pozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/05/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny sweterek i botki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana świetne zakupki :* Kliknełam we wszystkie linki :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne rzeczy zamówiłaś, lampka nocna urocza :) poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny ten sweterek i kremowa torebka :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Torebki, botki i pędzle świetne!
    Poklikałam :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam tą samą torebkę i sprawdza się u mnie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Buciki i torebki są bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja sama mam chęć na takie okulary, szkoda że sie zsuwają . Separator oleju to coś dla mnie, boże jak ja nie lubię czyścić kuchenki i wszystkiego wkoło po smażeniu :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi najbardziej spodobały się botki, są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo spodobał mi się kardigan <3 Klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne torebki <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Rozpatruję właśnie zakup tych pędzli :) Poklikane :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Lustrzanki i torebka zdecydowanie wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  48. woow,bardzo dużo dostałaś tych rzeczy :) najbardziej podoba mi się szara torebka! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Buty cudowne, zakochałam się w nich! :D Torebki też cudowne, bardzo dużo osób chwali właśnie te z chińskich stron :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne rzeczy, najbardziej podobają mi się te botki(śliczne są!) oraz torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Najbardziej spodobały mi się torebki :) Są świetne!
    Pomagam i poklikałam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Szary sweter za 16,99$ jest świetny. ;]

    OdpowiedzUsuń
  53. Torebki i buty są rewelacyjne :)
    Poklikane kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajne rzeczy. Niebiesko szara torebka jest śliczna :) Sam kolor ma swój wdzięk :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak dla mnie wszystkie rzeczy są mega :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Pędzli nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  57. poklikane;-)
    Mi się najbardziej podobają buty,lampka i torebki ;-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. zamówiłaś same praktyczne rzeczy ;) pędzle mi się bardzo podobają ^^ poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Lampka jest świetna i sweterek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  60. piękny zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne torebki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ta błękitna torebka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajne torebeczki, poklikane US$16.99 / €14.23 / €23.87 / 28,80 € / reszta linków prowadzi do głównej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Rzeczy sa swietne, podobaja mi sie te torebki! :D
    klik $32.06 , $16.99 , $15.75 , $16.23, klikniete wszystkie oczywiscie! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Torebki najbardziej podobają mi się :) klik klik :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo podobają mi się torebeczki

    OdpowiedzUsuń
  67. Super zestaw,świetne są te torebki ❤

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczna torebka i pędzle ;3.

    OdpowiedzUsuń
  69. Okulary są naprawdę świetne :D Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Torebki śliczne, a lampki szkoda, że tak krótko świecą ... pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Niebiesko szara torebka wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Poklikane ;) Okulary najbardziej nam się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Mi najbardziej się podoba kremowa torebka i okulary. :) Oczywiście poklikałam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  74. Niebieska torebka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Poklikalam sobie i najbardziej spodobała mi się torebka niebieska i lampką nocna superasna;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zaful ma świetne torebki :)

    Poklikałam w kilka linków. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !