środa, 24 maja 2017

Soufeel - wyjątkowa biżuteria dla wyjątkowych kobiet :)

O wyrobach marki Soufeel mogliście przeczytać na moim blogu nie raz. Zamawiałam u nich dwie bransoletki, dobierając do każdej z osobna charmsy i muszę Wam powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona. Mimo intensywnego użytkowania, ze srebrem nic się nie dzieje, nadal zachowuje swój blask i zachwyca wciąż na nowo swoim wyglądem. Ostatnio nawet postanowiłam sprezentować sobie kolejne charmsy, ale tym razem z dodatkiem złota w kolorze "rose gold". Jeśli jesteście ciekawe jak się prezentują - zapraszam do oglądania.


bracellet silver, soufeel jewelery, soufeel jewerly



Na zamówienie nie musiałam czekać zbyt długo, bo już po kilku dniach miałam paczkę u siebie. Całość dotarła do mnie zapakowana w karton, w środku znalazłam torebkę prezentową oraz kopertę bąbelkową z ozdobnym pudełeczkiem.




Doskonale wiedziałam, co znajdę zaglądając do wnętrza pudełeczka - każdy charms zapakowany był w osobny woreczek strunowy, także podczas transportu nic się nie zawieruszyło. :)




Soufeel ma w ofercie tak różnorodną i bogatą ilość zawieszek, że długo zastanawiałam się, co wybrać i nawet miałam nie mały dylemat, bo wszystko mi się podobało. Mimo to, kompletowanie zamówienia zakończyło się sukcesem, a do koszyka ostatecznie trafiły charmsy, którym możecie przyjrzeć się bliżej poniżej.




Serduszko ze złotą kokardką prawie w całości wysadzone jest cyrkoniami, które pięknie odbijają światło. Wybrałam je, ponieważ lubię wszelkie dodatki symbolizujące miłość.




Kolejny charms to ponownie serduszko, ale tym razem nie takie zwyczajne, bo personalizowane z wybranym przeze mnie zdjęciem. Jest przepiękny !




Złota zawieszka ze srebrnymi cyrkoniami niestety chyba już niedostępna, znalazłam ją jedynie w podstawowym, całkowicie srebrnym wydaniu.




Kielich ze złotym krzyżem - jako symbol mojej wiary. Nie mogę go znaleźć na stronie sklepu, więc chyba jest już niedostępny.





Łańcuszek z serduszkami chodził mi po głowie od bardzo dawna. Kółeczka od wewnątrz mają specjalne gumki, więc gdy rozepniemy bransoletkę nie zsuną się z niej bez użycia siły. Zapobiegnie to również zsunięciu się pozostałych zawieszek, znajdujących się na bransoletce, a poza tym nie będziemy mieć kłopotu, żeby ją samodzielnie zapiąć na nadgarstku.




Bransoletki Soufeel jak i inne ich produkty, dostępne na stronie są wykonane z najwyższej jakości srebra próby 925. Zostały zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół, na każdym wyrobie znajdziemy wybitą próbę menniczą oraz logo firmy. Asortyment Soufeel wciąż się powiększa o nowości, więc wybór jest tak ogromny, że bez wątpienia każda kobieta znajdzie coś, dopasowanego specjalnie dla siebie . ;)




Na koniec podsumowanie mojego zamówienia :
Only Love Platinum Plated - KLIK
Rose Gold Crystal Heart Photo Charm - KLIK
Crystal Heart - KLIK
Religion Charm - KLIK
Rose Gold The Arrow Of Love Safety Chain - KLIK



soufeel bracelet, silver bracelet, stearing silver, charms, rose gold





Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą Soufeel
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

Przy zamówieniu powyżej 65USD otrzymacie 5% zniżki z kuponem ANG5 !


46 komentarzy:

  1. Łał, faktycznie bardzo zjawiskowa!
    Świetne zdjęcia, oddają niesamowitą charyzmę tej biżuterii.
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/05/my-red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za każdym razem zachwycam się ich biżuterią <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość się ślicznie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna biżuteria :) same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka przepiękna i można sobie kombinować, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna prezentacja, bransoletka jest wspaniała :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się bransoletki od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na prawdę przepięknie i solidnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna bransoletka :) a to serduszko ze zdjęciem jest po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancka biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwie bransoletki Soufeel i jestem z nich bardzo zadowolona ;) Piękne charmsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, fenomenalna biżuteria ! :O
    Pozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/05/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda pięknie :) Z biżuterii sięgam jedynie po kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże jaka piekna :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, przecudowna :) Jestem zakochana w tych serduszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam markę, ale nigdy nie miałam nic.
    Ja mam podobną bransoletkę, tyle, że Pandorę.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna bransoletka, śliczne charmsy dobrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna, marzy mi się taka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Charms ze zdjęciem jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ich biżuterię, niczego jej nie brak :)
    PS. Muszę pochwalić Twoje zdjęcia! Prezentują się, jak spod ręki profesjonalnego fotografa!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna bransoletka, ja mam pandorę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzialam ja kiedys u kretki i wlasnie mam zamiar kiedys rowniez zamowic swoja ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ich bransoletki, są cudowne <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy zestaw, lubię takie bransoletki ja mam dużo niebieskiego ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie się prezentuje ten cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cuuudowna *.* spersonalizowany charms - super sprawa! i takie pytanko - czy ta bransoletka jest ze współpracy? Bo zastanawiam się, czy możliwa jest współpraca z soufeel więcej niż raz :P
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam biżuterię, ta którą zamówiłaś jest boska ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze mówiąc to nic nadzwyczajnego. Ta bransoletka jest prawie identyczna jak ta klasyczna z pandory. Może jedynie trochę tańsza. Ja wolę postawić na coś co, nie będzie nosić pół miasta. Zależało mi na znalezieniu oryginalnej i wysokiej jakościowo srebrnej bransoletki. Na https://achastudio.pl/kategoria-produktu/bransoletki/ znalazłam piękne bransoletki wykonywane ręcznie. Ich prostota skradła moje serce. Zamówiłam sobie bransoletkę srebrną z różą wiatrów, natomiast mojej mamie bardzo spodobał się z tej strony naszyjnik ręcznie robiony z kryształkami swarovskiego. Kupiłam jej na urodziny ostatnio. Mega jakość i cena atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !