poniedziałek, 26 czerwca 2017

NewChic - Kwietnik, sztuczne kwiaty, niebieskie lilie, poszewka z ananasem

Jakiś czas temu dotarło do mnie zamówienie z zagranicznego sklepu NewChic. Zanim zdecydowałam się na konkretne produkty, przejrzałam wzdłuż i wszerz ich ofertę. W efekcie końcowym zamówiłam 4 rzeczy, o których dziś chcę Wam co nie co napisać. Zapraszam do czytania.





Kwietnik "Welcome"


Zacznę od niego, bo jest to produkt, za którym najbardziej nie mogłam się doczekać. Był on dla mnie "wisienką na torcie" z całego zamówienia. Miałam już nawet w głowie plan, gdzie będzie wisiał i jakie kwiaty będą sobie w nim mieszkały. Ale niestety, żeby nie było tak kolorowo... Osoba, odpowiedzialna za współpracę ze mną nie dopilnowała, by został on wysłany w komplecie. W związku z czym otrzymałam sam stelaż, pozbawiony koszyka na kwiaty. Cóż... Póki co, wykorzystuję go jedynie do zdjęć na bloga, bo kwietnika z niego nie będzie, chyba że uda mi się gdzieś dostać do niego wiklinę o odpowiednich wymiarach. Oczywiście kontaktowałam się w tej sprawie z "moją prowadzącą", ale mimo upływu kilku dni - zero odpowiedzi. Cóż... historia smutna, ale prawdziwa. Happy Endu raczej nie będzie.




Niebieskie lilie


Wiecie, że uwielbiam kwiaty, więc gdy wypatrzyłam w ofercie NewChic kwiaty ogrodowe - od razu zaświeciły mi się na nie oczy. Chciałam mieć wszystkie, ale rozsądek podpowiadał, żeby najpierw zdecydować się na jeden gatunek i zobaczyć co z tego wyrośnie. Padło na niebieskie lilie, nawet nie wiecie jakie było moje zdziwienie, gdy zamiast cebulek otrzymałam nasionka. A trzeba było czytać opis, masz ci los nauczkę. :) No nic, spróbuję je wysiać i zobaczymy czy coś z tego będzie.




Sztuczne kwiaty - Białe piwonie


Nie przepadam za sztucznymi kwiatami, ale rozglądam się za nimi, bo w okresie zimowym ogród świeci pustkami. A muszę przecież mieć jakieś dodatki do zdjęć na bloga, stąd moje zainteresowanie nimi. Białe piwonie, mam nadzieję że będą się świetnie do tego zadania nadawać, ale o tym przyjdzie mi się jeszcze przekonać, właśnie zimą. O kwiatach mogę powiedzieć tylko tyle, że są całkiem przyzwoitej jakości.



 

Poszewka na poduszkę "Good Vibes"


Długo myślałam nad tym, czy wrzucić do koszyka z zamówieniem poszewkę, no ale decyzja zapadła i to był bardzo dobry wybór. Poszewki trafiały do mnie z różnych zagranicznych sklepów, a ta z ananasem jest zupełnie innego gatunku od pozostałych. Złapała u mnie głównie plusy za milusi materiał, z jakiego została wykonana. Zazwyczaj trafiały mi się poszwy z lnu, a tu takie miłe zaskoczenie - przyjemna w dotyku bawełna, do której można się przytulić. Złoty nadruk także jest wysokiej jakości, także mogę je śmiało polecać. Wszystkich wzorów jest 11, więc jest w czym wybierać.



PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA :







29 komentarzy:

  1. Kwietnik i sztuczne kwiaty skradły moje serce ;) Piwonie z pewnością pięknie by wyglądały na zdjęciach ;) A i poszewka bardzo ładnie się prezentuje ;) Poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwietnik jest piękny! Chciałam takie kupić w Holandii, ale jakoś wypadło mi to z głowy
    MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy zamówiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że kwietnik nie przyszedł w komplecie, ale chociaż na zdjęciach super się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham sztuczne kwiaty, mam już piękne stokrotki i tulipany, na chińskich stronach są naprawdę tanie i doskonałej jakości. Świetne zamówienie. Piwonie też mam w planach kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kwietnik :) W sklepie z dodatkiem kwiatów prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze ja musze sobie kupic takich gadżetów do domu :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio mam fiola na punkcie urzadzania mieszkania :-) Twoje propozycje przypadly mi do gustu, buziaki Kochana!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/holiday-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszewka na poduszkę jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszewka jest super, ostatnio kupiłam poduszke ze złotym ananasem, nie mogłam się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że tak słabo wyszło z tym kwietnikiem...
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. żenada z tym kwietnikiem, wiesz oni wiedzą, że i tak mają darmową reklamę więc po co się starać? :-/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne propozycje.
    Gdzieś już widziałam tę markę NewChic ;)
    Rewelacja. :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na mojej liście są te poszewki, wszystkie są śliczne :) też zastanawiam się nad sztucznymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy, rozglądnę się co tam jeszcze mają:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te piwonie ;) oczywiście poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też muszę się rozejrzeć za jakimiś sztucznymi kwiatkami do zdjęć na bloga. Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super poducha! klikam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że kwietnik przyszedł niekompletny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetny!

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł! My już od jakiegoś czasu zaopatrujemy się tylko w sztuczne kwiatki z https://pm-m.pl/hurtownia i jesteśmy bardzo zadowoleni. Każdy dodatkowy sposób na kompozycje i ich wykorzystanie zawsze mile widziany! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety tak to juz bywa z zakupami przez internet. Też się nieraz złapałam na tym że czegoś nie doczytałam i potem było zdziwienie po rozpakowaniu przesyłki :) Kwietnik uroczy szkoda że mało przydatny w tej niekompletnej postaci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sztuczne piwonie, naprawdę pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !