czwartek, 20 lipca 2017

Nowości ze sklepów Sammydress i Romwe

Hej kochani. Pora nadrobić zaległości, czyli dziś chcę Wam przedstawić kilka nowości, które już spory czas temu otrzymałam z zagranicznych sklepów. Jeśli jesteście ciekawe, co zamówiłam - zapraszam do oglądania. :)






Zegarki damskie - różowy i biały



Z racji, że jestem szczupłą osobą, duże zegarki nie wyglądają zbyt dobrze na mojej ręce, więc zawsze szukam takich bardziej delikatnych z małymi tarczami. Biały zegarek to obecnie mój ulubieniec, pięknie się prezentuje i towarzyszy mi przy każdym ważniejszym wyjściu. Różowy trafił w prezencie do mojej koleżanki, obydwie jesteśmy zadowolone z jakości ich wykonania. :)






Szara torebka



Wiele razy w tego typu postach wspominałam Wam, że torebki w zagranicznych sklepach są świetnej jakości, a że mam ich na dzień dzisiejszy całkiem sporo w swojej szafie, tym razem zamówiłam jedną dla siostry. Szara torebka okazała się być całkiem dobrej jakości, a do tego jest dość pojemna i posiada regulowany pasek, którego długość możemy dopasować sobie sami. Siostra jet zadowolona i to najważniejsze.





Poszewki na poduszki



Nie wiem jak to się stało, ale zaczęłam kolekcjonować poszewki. Zamówiłam dwie sztuki do kompletu i muszę Wam powiedzieć, że jestem mile zaskoczona ich jakością. Poszwy są grube, wykonane z lnu i co mnie cieszy - kolorowe poduszki przez nie prześwitują przez nie, a do tego ładnie się w tych nowych ubrankach prezentują. 





Lusterko z oświetleniem LED



Jak tylko wypatrzyłam to lusterko w ofercie sklepu - od razu zaświeciły mi się na nie oczka. Lusterko jest odpowiednich rozmiarów, a co ciekawe - posiada włącznik na dotyk, a po bokach oświetlenie, które może się przydać przy wykonywaniu makijażu wieczorem. Mamy w nim dwie możliwości zasilania - poprzez kabel usb oraz baterie paluszki. Ja oczywiście korzystam z tej drugiej opcji, gdyż nie chciałoby mi się za każdym razem zabierać ze sobą kabla, zasilanie bateriami jest dla mnie wygodniejsze. Nóżka lusterka posiada wgłębienie, w którym możemy sobie trzymać podręczne kosmetyki.





Strój kąpielowy



Zamówiłam go z ciekawości, żeby przekonać się czy będzie dobrej jakości. I muszę Wam powiedzieć, że strój nie odbiega od tych, sprzedawanych w stacjonarnych, polskich sklepach. Jest przyzwoitej jakości i ma przepiękną kolorystykę, czego chcieć więcej ?






Koronkowa bluzka



Uwielbiam koronkowe bluzki, moje ubrania mogłyby być wykonane tylko z tego materiału, więc nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Niestety bluzka ma dla mnie zbyt mocny, czarny kolor, który nazywam - typowo "pogrzebowym", a w takim źle się czuje, a poza tym jest dla mnie za długa. Raczej poleci do kogoś w rodzinie. 






Biała bluzka z długim rękawem



Bluzka urzekła mnie wycięciami na rękawach i prezentacją na modelce. W rzeczywistości okazała się być wykonana z cienkiego materiału i nie jestem do końca z niej zadowolona.





Plażowe spodenki


Koronkowe spodenki nadadzą się jedynie na plażę, gdyż materiał z którego są wykonane jest cienki i lekko prześwitujący. Mimo to jakość ich wykonania jest w porządku, nie mam zastrzeżeń.




Lampa solarna



Jeśli jeszcze nie miałyście okazji zamówić takiego halogenu, to Wam go z całego serca polecam. Zwrócił on uwagę każdej osoby, która miała okazję się u nas gościć. Zapalanie lampy można ustawić na dwa sposoby - włącza się, gdy w pobliżu wykryje ruch lub zapala się o zmierzchu - wszystko zależy od naszych preferencji. My ustawiliśmy ją na czujnik ruchu i rewelacyjnie się w tym sprawdza, dając solidny strumień światła. Szczerze powiedziawszy - mamy ją od kilku miesięcy, wisi na ścianie od strony wjazdu i nic się z nią złego nie dzieje. Ciekawa jestem tylko czy przetrwa każde warunki pogodowe, chociażby srogą zimę. 





Bluzka hiszpanka



Na koniec chcę Wam pokazać moje ostatnie zamówienie z Romwe - bluzkę w hiszpańskim stylu. Bluzka jest ok, całkiem fajnie się nosi, ale jej materiał nie do końca mi odpowiada. 



bardzo proszę Was o poklikanie w linki :








123 komentarze:

  1. Te poszewki są mega! Kostium kąpielowy też bardzo mi się podoba i jakie fajne ceny :) kochana, kliknięte!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne poszewki na poduszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ciekawe lusterko *,* Poklikane :> Obserwuję :)

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko poklikane dwukrotnie, muszę zamówić to lusterko i lampę solarną

    OdpowiedzUsuń
  5. ten strój kąpielowy piękności! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne poszewki, torebka też mi się podoba. :)

    ps. klik.

    OdpowiedzUsuń
  7. To lusterko bardzo mi się podoba, też chcę sobie takie zamówić :)
    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarki są przepiękne ;) Oba bardzo mi się podobają ;) No i torebeczka pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS kliknęłam w linki ;) $23,37, 12.52, 6.33, 8.82, 10.19, 8.22, 4.16, 24.94 ;)

      Usuń
  9. Wszystko śliczne:) Poklikane: 23,37; 12,52; 6,33 itd:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne poszewki, poklikane ;) 8,22 4,16 torebki 8,82 10,19 bluzeczki

    OdpowiedzUsuń
  11. To lusterko z podświetleniem led jest super, choć kosztuje sporo :D Jak kiedyś dorobię się toaletki, to chętnie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lusterko świetne, poszewki też mi się podobają i spodenki plażowe są czarujące!

    OdpowiedzUsuń
  13. Strój kąpielowy jak dla mnie najlepszy! i różowy zegarek! 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki piękny strój plażowy *.*
    https://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane :) Przydałoby mi się takie lusterko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka, strój kąpielowy i spodenki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten halogen jest ciekawy,$23.37 $12.52 $6.33 $8.82 $10.19 $8.22 $4.16 $24.94


    OdpowiedzUsuń
  18. każda rzecz mi się podoba. świetne lusterko i fajne zegarki ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne rzeczy:), poklikane: 23.37; 12.52; 6.33; 8.82; 10.19; 8.22; 4.16; 24.94;

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko poklikałam :)
    takie lusterko led to mi od dawna po glowie chodzi,ale ja przewaznie robie maijaz z rana,wiec nie mam co podswietlac :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, wielkie zamówienie i całkiem spory haul! Takie lubię najbardziej już mam nawet jedną rzecz z podanych na oku :D Naprawdę super wpis i proszę o więcej takich bo są dla mnie bardzo inspirujące :) oczywiście poklikałam. 24,94 ta lampa, 4,16 spodenki, 8,22 bluzka, 10,19 strój, 8,82 poszewka, 6,33 zegarek różowy, 12,52 biały, 23,37 lusterko- reszta rzeczy jest wyprzedana :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Te poszewki są śliczne. Poklikałam tak jak prosiłaś. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie świetne rzeczy! Zaciekawiło mnie lusterko i może sama je zamówię przy kolejnym zamówieniu. Poklikałam we wszystkie linki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny strój kąpielowy!!! I zegarki <3
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lusterko z oświetleniem to super bajer :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebka bardzo mi się podoba, lubię takie wielkości:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te zegarki wyglądają świetnie, choć ja jestem fanką tych z dużą tarczą :> Oczywiście poklikałam
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne poszewki, podobnie jak lusterko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Całkiem sporo tych nowości :) Lusterko bardzo mi się spodobało, to podświetlenie może być przydatne podczas wykonywania precyzyjnego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Strój kąpielowy śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak rozmiarowo ten strój? :D

    Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zegarki- ja wybrałabym różowy. Poszewki też są fajne. Torebka podoba mi się. Na widok tego lusterka LED też mocniej zaświeciły mi oczy. :)
    Pozdrawiam!
    P.S. Poklikałam we wszystkie linki.

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam szczupłą dłoń i nie każdy zegarek wygląda dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko poklikane :*
    Zakochałam się w lusterku! jest mega :) na zimę by mi się takie przydało bo teraz maluję się do światła dziennego :) poza tym zegarki i szara torebka mega :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne rzeczy, najbardziej spodobało mi się lusterko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Te zegarki i strój kąpielowy są wprost przepiękne! Szara torebka też niczego sobie, ale dla siebie wolałabym większą bo zawsze mam masę rzeczy przy sobie :P Linki poklikane <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  38. Zegarki piękne :) Wybrałaś same wspaniałe rzeczy ;) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam ze słyszenia Sammydress i Romwe.
    Fajne nowości!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie linki kliknięte! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomagam $23.37;12.52;6.33;8.82;10.19;8.22;4.16;24.94 :)

    OdpowiedzUsuń
  42. poklikane :)
    zegarki i strój kąpielowy wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Poklikałam. Dla mnie wygrywają zegarki ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  44. Torebka i spodenki Rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe rzeczy, najbardziej spodobał mi się strój kąpielowy. Klik np. "$10.19
    $19"

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne zegarki, a podszewki są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Lusterko z oświetleniem LED i lampka solarna fajne

    OdpowiedzUsuń
  48. Super rzeczy Kochana :* uwielbiam gadźety z Samydress :*

    OdpowiedzUsuń
  49. szkoda, że nie wszystkie rzeczy przypadły Ci do gustu ;) poszewki na poduszki są bardzo ładne ;) zaciekawiło mnie również lusterko ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne zamówienie, podświetlane lusterko to fajny kosmetyczny gadżet :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne rzeczy, poszewki są naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  52. Czarny strój kąpielowy i zegarki są prześliczne :)
    healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Lusterko naprawdę by mi się przydało! Pozdrawiam i dzięki za zapro na fejsa! Chętnie skorzystam! ;)
    klik: $23,37; $12,52; $6,33; $8,82; $10,19; $8,22; $4,16; $24,94

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale świetne rzeczy *.* Poszewki mega mi się podobają :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/07/biaa-stylizacja-i-kolorowe-espadryle.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  55. Zegarki - boskie <3!

    Poklikane

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Poklikane :-) Świetne rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Lusterko i strój super są :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo udane zakupy :) Strój jest przepiękny, fajnie że dobra jakość!

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystko super kochana same perełki. :) Ja też zamówiłam teraz torebkę z Rosegal i czekam, aż mi przyjdzie. :) Lusterko mnie zaciekawiło, chyba następnym razem się na nie skuszę. :)

    Poklikałam oczywiście!

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. te spodenki z koronki są świetne!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Zegarki są śliczne! Spodenki dodaje do ulubionych 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale tego uzbierałaś:) Poklikane i proszę o to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo udane zamówienie z Sammy, strój kąpielowy śliczny i ten halogen praktyczny, przydałoby mi się coś takiego, u nas są dość drogie takie rzeczy :)
    Wszystkie linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wybrałaś świetne rzeczy <3
    klik
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczna jest ta biała bluzka
    z powycinanymi rękawami :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Poszewki i zegarki mega mi się podobają :*
    poklikałam :)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Zegarki i lustro - super!:)

    OdpowiedzUsuń
  68. świetne zamówienie, lusterko cudowne zastanawiam sie nad jego kupnem:)

    http://sandziv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ciekawe zamówienie :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Jej A wszystko mi się tu podoba 😍 lusterko jest genialne 💖

    OdpowiedzUsuń
  71. Plażowe spodenki są wprost rewelacyjne, mega oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  72. Lusterko z oświetleniem jest super! Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne rzeczy, poklikane!

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Torebka i plażowe spodenki super :)

    OdpowiedzUsuń
  75. wow te wszystkie rzeczy są takie super ;) poklikałam (możesz pklikac w reklamy u mnei) i mam ohote coś kupić ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  76. Te lustereczko bardzo mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Lusterko, jest naprawdę ciekawe i jeśli będę miała możliwość to chętnie je zamówię
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  78. Myślałam o tym lusterku kiedyś, ale ciągle się zatrzymuję bo nie wiem czy mam na nie miejsce. ;)
    Poszewki i zegarki <3 Klik :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo fajne rzeczy :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Torebka mi się podoba :) Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  81. Mnie się wszystko podoba i chyba muszę zrobić w końcu zakupy w tych dwóch sklepach :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Najabrdziej do gustu przypadły mi zegareczki :3

    OdpowiedzUsuń
  83. Hej, wpadłam tylko na chwilkę, żeby dać znać, że wróciłam do blogowania ;)
    Dużo się u mnie zmieniło, wszystko poukładało, mogę działać :)
    W wolnej chwili zapraszam :* http://lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo ładny strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Jakie przepiękne poszewki! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetne rzeczy ! :) Poklikałam we wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  87. zegarki i stroj wpadly mi w oko :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo fajne rzeczy - lusterko jednak najlepsze. Mam podobne i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Wszystko kochana poklikane ;)
    Piękne te niektóre stroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Dużo fajnych nowości! Szczególnie podobają mi się poszewki i lusterko :)
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Lusterko wymiata! przydałoby mi się takie zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ile ślicznych rzeczy zamówiłaś :) Zegarki bardzo mi się podobają, ale bardziej do mnie przemawia różowy :) Lampa solarna przydała by mi się na działkę :) Oczywiście w linki poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zakochałam się w tym stroju kąpielowym.
    Poszewki na poduszki są cudne.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Wszystkie rzeczy są świetne, a to lusterko... Bardzo przydatne, muszę się zastanowić nad nim :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  95. Mega poszewki i zegarki:) Obserwuję i zapraszam do nas: protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Śliczne rzeczy :) Bardzo zainteresowałao mnie to lusterko, nie widziałam go na stronie a wydaje się być fajne :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  97. Zegarek w kolorze pudrowego różu jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !