czwartek, 27 lipca 2017

Rexona Active Shield Fresh - Antyperspirant w sprayu

Półki w drogeriach są przepełnione różnego rodzaju antyperspirantami, które mają nam zapewnić skuteczną ochronę przed potem. Wybór jest tak ogromny, że zawsze mam dylemat, na który się zdecydować. Po długich namysłach przy kompletowaniu zamówienia na iperfumy.pl wrzuciłam do koszyka Rexonę z linii Active Shield Fresh, jednak czy zapewniła mi w upalne dni niezawodną ochronę ? O tym za już za chwilkę, zapraszam do czytania.






Antyperspirant zamknięty został w metalowym pojemniku (poj. 150ml) pod ciśnieniem z aerozolem. Bardzo podoba mi się kolorystyka opakowania - jak dla mnie jest nowoczesna i przyjemna w odbiorze. Po naciśnięciu atomizera przez maleńki otwór uwalnia się delikatna, biała chmurka, która otula skórę pod pachami. Zapach kosmetyku jest lekki i świeży, nie duszący, idealny na lato, z pewnością spodoba się każdej kobiecie i nie powinien kolidować z ulubionymi perfumami.


Dostępność:







Nie wiadomo dlaczego, ale dawno nie miałam żadnego antyperspirantu pod pachy z Rexony. Może przyczyna tkwi w fakcie, że po takie produkty sięgam zazwyczaj sporadycznie i właściwie mój poprzedni jeszcze się nie skończył, chociaż nie daleko mu do denka. Od antyperspirantów nie mam dużych wymagań - głównie zależy mi, żeby chroniły skórę pod pachami przez cały dzień i sprawdziły się w niemal każdych warunkach. Rexona Active Sheild Fresh posiada technologię Motionsense, która pod wpływem ruchu uwalnia mikrokapsułki zapachowe, mające zapewniać Nam świeżość i natychmiastową ochronę. Antyperspirant spełnia w pełni moje oczekiwania i nie mam co do niej żadnych zastrzeżeń. Rozpylony na czystą, umytą skórę niweluje nieprzyjemny zapach potu przez cały dzień, a ja czuję się świeżo i pewnie. Nawet w dni, kiedy więcej się ruszam pachy są suche i gładkie, a uczucie komfortu nie znika nawet nad moment. Nie zauważyłam, by produkt pozostawiał plamy na ubraniach. Ponadto nie podrażnia i nie wysusza skóry. Ochrona, jaką zapewnia antyperspirant jest według mnie bardzo dobra i wystarczająca. Chętnie sięgnę po Rexonę w przyszłości i wypróbuję ich kolejne produkty. :) 






47 komentarzy:

  1. Lubię antyperspiranty z Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię rexonę ale najbardziej w sztyftach

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie stosuję z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie akurat ta wersja się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś używałam Rexony non stop. Teraz wolę Nive i Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie Rexona to najskuteczniejszy antyperspirant ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś jakiś dezodorant z Rexony i z tego co pamiętam był okej :) Fajnie, że ten również się u Ciebie sprawdził :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli antyperspirat, to u mnie tylko Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamiast Rexony mój wzrok przyciągnęły piękne zdjęcia! :) Idę zajrzeć na Insta po więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie kompletnie sie nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  11. it has some really good products. thnks for shearing :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie testowałam jeszcze , aktualnie stosuje Rexone tropical ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię antyperspiranty w kulkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Antyperspiranty z Rexony lubię ale tej wersji jeszcze nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie najlepiej sprawdza się Garnier w kulce :)chociaż dla odmiany można czasem użyć inny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie deo Rexona się nie spisują..

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Rexone :) Używam ją już od dłuższego czasu i się jak do tej pory nie zawiodłam :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używałam tego antyperspirantu ;) zwykle wybieram kulki lub sztyfty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam sama za rexoną, bo mimo, że do działania nie mam zastrzeżeń, to nie pasują mi ich zapachy - strasznie intensywne :( Ten wyjątkowo mi się nie spodobał - strasznie duszący był.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwilebiam ten antypespirant!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja używam tylko w kulkach:) super zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Naprawdę fajny dezodorant.
    Nie pozostaje nic innego jak tylko wypróbować!
    ...choć ostatnio wolę naturalne produkty.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam antyperspiranty z Rexony:) wypróbowałam chyba już wszystkie:D

    OdpowiedzUsuń
  24. decydowanie wolę kulki :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. A u mnie Rexona całkowicie się nie sprawdza... no dobra, może przez godzinę chroni :) A nie pocę się praktycznie wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Antyperspiranty z Rexony są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię zakupy na iperfumy

    OdpowiedzUsuń
  28. swego czasu stawiałam tylko na rexonę

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie stosowałam jeszcze antyperspirantów z Rexony.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie miałam nic z Rexony :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. dawno nie miałam dezodorantu w sprayu, ja używam tylko w kulce

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dawno nie miałam Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej wolę wersje w formie roll-onu, ale nie stronię też od sprayów czy sztyftów, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jak na razie stosuję Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam kiedyś Rexonę i była ok, choć raczej sięgam po Niveę - znana i wypróbowana;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam swój jeden ulubiony i jestem mu wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim ulubieńcem jest Garnier Neo, ale ten też wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś używałam Rexony i byłam zadowolona. Teraz staram się nie używać antyperspirantów, tylko zwykłe dezodoranty,

    OdpowiedzUsuń
  39. Z Rexony jeszcze antyperspirantu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  40. ostatnio jestem zadowolona z garniera

    OdpowiedzUsuń
  41. Uzywalam Rexony w tym opakowaniu, ale w nieco innej wersji i to byl totalny niewypal. Jak do tej pory najlepiej sprawdzil sie u mnie produkt z Rituals

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię tą firmę i przeważnie ją właśnie kupuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Te serie rexony stosuję jedynie w dni, gdy nie wychodzę z domu. Nie za bardzo daje radę podczas całodniowych wypadów czy w pracy:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !