środa, 20 września 2017

BISHOJO - Piękno zawarte w minimalizmie | Krem wygładzający SPF10 na dzień

Należę do grupy osób, które lubią co rusz odkrywać nowe marki kosmetyczne. W poszukiwaniu nowego kremu pielęgnacyjnego dla twarzy, postanowiłam wypróbować coś z oferty firmy Bishojo. Ostateczny wybór padł na krem wygładzający z filtrem ochronnym SPF10. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził ? To zapraszam do czytania.










Krem wygładzający otrzymujemy w białym, plastikowym słoiczku, wykonanym z dość solidnego tworzywa. Całość została dodatkowo zapakowana w tekturowy kartonik. Warto zwrócić uwagę na design opakowań - postawiono tutaj na minimalizm. Połączenie bieli z czernią okazuje się świetnym wyborem, uroku dodaje także różowa orchidea. Po odkręceniu nakrętki widzimy równie piękne wnętrze, utrzymane w czarnej kolorystyce, zawartość chroniona jest ponadto przez plastikowe wieczko. Krem charakteryzuje się kremową, lekką i zarazem treściwą konsystencją o subtelnym zapachu, wyczuwalnym jedynie po zbliżeniu opakowania z kosmetykiem do nosa. Termin przydatności wynosi 6 m-cy od otwarcia. 


Dostępność :








Ingredients/INCI: Aqua, Isostearyl Isostearate, Glyceryl Stearate, Polyglyceryl-6 Palmitate/Succinate, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Ethylhexyl Olivate, Hydrogenated Olive Oil Unsaponiables, Camellia Japonica Seed Oil, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Orchis Maculata Flower Extract , Orbignya Oleifera Seed Oil, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopherol, Parfum


W składzie kosmetyku znajdziemy m.in. olej z kamelii japońskiej, olej babassu, kwas hailuronowy, proteiny sojowe, hydrolizowane proteiny ryżowe oraz wyciąg z orchideii. Dzięki zawartości naturalnych filtrów UV oraz wyciągu z rośliny Tara ma również właściwości ochronne przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Skład jest wolny od silikonów, olei mineralnych, parabenów, BHT - BHA, Peg oraz filtrów chemicznych. 






Krem wygładzający stosuję zgodnie z zaleceniami producenta w pielęgnacji porannej. Nakładam go na twarz zaraz po wcześniejszym oczyszczeniu i stonizowaniu twarzy. Potrzeba go niewiele, aby pokryć całą twarz, a co więcej - produkt należy do wydajnych. Używam go systematycznie od dłuższego czasu, a ubytek jest tak naprawdę niewielki. Krem posiada filtr spf10, co prawda oferuje niewielki stopień ochronny, ale jak to mówią - "lepszy rydz niż nic". Całkiem szybko się się wchłania i zaspokaja potrzeby skóry. W trakcie dnia naskórek nie prosi o więcej nawilżenia, komfort jest odczuwalny przez wiele godzin, przynajmniej w przypadku mojej mieszanej skóry. Bardzo fajnie współgra z podkładem mineralnym. Co też istotne - kosmetyk niweluje drobne podrażnienia, nie uczula oraz nie zatyka porów. Lekko wygładza cerę i dodaje jej energii. 






Znacie markę Bishojo ? Jakie kosmetyki tej firmy polecacie ?


30 komentarzy:

  1. Markę znam jedynie z blogów i wirtualnie, intryguje mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie go używam i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotkałam się z ta marką, ale widzę, że kremik się sprawdził, więc jest wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widze tą markę, wygląda ciekawie (tzn opakowania) chciałabym się przyjrzeć bliżej ich produktom :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie proste szaty graficzne ;) Świetnie przedstawiłaś krem na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co mu tutaj mamy! Ale wspaniały kosmetyk.
    Nawet nie wiesz jak bardzo miałabym ochotę na niego.
    Krem wygląda świetnie i z pewnością działa obłędnie.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz się spotykam, muszę koniecznie nadrobić tematykę kosmetycznych firm! <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, nie słyszałam o nim wcześniej. Jak zwykle piękna prezentacja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Marki nie znam, ale krem całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam marki, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tej marce :o

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie znam tego produktu. Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. O marce już kiedyś słyszałam, ale nie miałam okazji jeszcze jej bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków tej marki, ale widzę że kremik jest godny uwagi :) Piękne zdjęcia :)
    Będę wdzięczna za kliki u mnie w nowym poście z kurtką Shein :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz spotykam się z kosmetykami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kojarzę tę markę chyba wirtualnie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam sporo o marce, ale nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Marki niestety nie znam, ale krem wydaję się naprawdę ciekawy.
    Cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne zdjęcia :) Firmę znam, ale nie używałam ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Firma mi jest dość znana, ale nie miałam okazji testować kosmetyków tej marki.
    Produkt wydaje się bardzo ciekawy.
    zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam ani firmy, ani kremu ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawią mnie kosmetyki tej marki, ale póki co mam spory zapas kremów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Firme jak najbardziej kojarze i poluje na nia od dłuzszego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam i nie spotkałam się z tym wczesniej :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam próbkę tego kremu ale na razie czeka na swoją kolej :) Innych produktów tej marki niestety nie znam. Opakowanie kremu rzeczywiście cieszy oko. Minimalistyczne, subtelne, kobiece :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !