poniedziałek, 18 września 2017

MUST HAVE | IOSSI - Witaminowy koktajl pod oczy na noc z retinolem i witaminami E i C

Pielęgnacja skóry pod oczami zawsze miała dla mnie ogromne znaczenie, dlatego nigdy nie była przeze mnie pomijana. Zawsze staram się wybierać dla niej odpowiednio dobrane kosmetyki, które przedłużą młodość skóry wokół oczu i będą zapobiegać powstawaniu kolejnych zmarszczek. Dziś chcę Wam przedstawić witaminowy koktajl firmy IOSSI, który skradł moje serce i w pełni zasługuje na miano ulubieńca. Ciekawi dlaczego ? To zachęcam do dalszej części posta.







Witaminowy koktajl pod oczy umieszczony został w buteleczce o poj. 10ml, wykonanej z przyciemnionego szkła. Jej zakończenie stanowi czarna nakrętka z pionowymi wypustkami, co ułatwia jej odkręcanie wilgotnymi rękami. Z kolei w szyjce butelki znajduje się specjalna nakładka, odmierzająca kosmetyk kroplami. Oprawa graficzna produktu bardzo mi się podoba - jest prosto i estetycznie, tak jak lubię najbardziej. :) Serum ma postać żółtego olejku o lekkiej konsystencji i delikatnym roślinno-ziołowym zapachu. Na jego zużycie mamy 4 m-ce od momentu otwarcia.


Dostępność :






Witaminowy koktajl powstał głównie z myślą o pielęgnacji wymagającej skóry pod oczami, jednak nie ma przeciwwskazań by serwować go także na całą twarz. Z uwagi na swoją lekką konsystencję szybciutko się wchłania, ale w żadnym wypadku nie przetłuszcza skóry i nie obciąża jej. Nie należy się go obawiać, bez problemu mogą sięgać po niego posiadaczki każdego typu cery. 

Z serum polubiłam się właściwie od pierwszej aplikacji, stosuję je już prawie półtora miesiąca czasu i jestem bardzo zadowolona. Produkt ten spełnia wszystkie wymagania mojej skóry - ładnie nawilża i odżywia, zapewniając twarzy niesamowity komfort. Po jego użyciu można dodatkowo zastosować np. krem do twarzy, jednak nie ma takiej potrzeby. Zresztą, same się o tym przekonacie jak się na nie zdecydujecie. Serum jest jedynym kosmetykiem jakiego używam w wieczornej pielęgnacji całej twarzy. Chwilę po aplikacji cera jest aksamitnie gładka i idealnie miękka, aż chce się ją dotykać. Co więcej - o poranku jest w znacznie lepszej kondycji, wygląda na wypoczętą, promienną i świeżą, nawet gdy mamy zaliczoną nieprzespaną noc - buźka prezentuje się zadowalająco, zmęczenia jakby nie widać. Codziennie przyglądam się mojej skórze i mam również wrażenie, że się delikatnie wygładziła, a widoczność porów uległa zmniejszeniu. Na naskórek wokół oczu też nie mogę narzekać, gdyż niczego mu na ten moment w kwestii pielęgnacji nie brakuje. Nowe zmarszczki się nie pojawiają, obecne zostały lekko spłycone, a naskórek wokół oczu stał się bardziej napięty, wzmocniony i elastyczny. Wydaje mi się również, że cienie pod oczami są mniej widoczne, ale to nie znaczy że zniknęły całkowicie. Jeśli chodzi o wydajność produktu to według mnie jest bardzo dobra, gdyż tak jak już wcześniej wspomniałam - serum towarzyszy mi od około 1,5 miesiąca, nie szczędzę go sobie, a w buteleczce została mi dokładnie połowa olejku. Dawno nie miałam tak wspaniałego produktu do pielęgnacji twarzy - ja jestem nim oczarowana, IOSSI odwaliło kawał dobrej roboty ! Brawo ! :)





SKŁAD: olej kameliowy, olej z pestek cytryny, skwalan z trzciny cukrowej, C13-15 Alkane (lekki emolient z trzciny cukrowej), olej z dzikiej róży, olej jojoba, lipidy owsiane, olej z zarodków pszenicy, poliglicerydy roślinne, frakcjonowany olej kokosowy, olej z szałwii hiszpańskiej (chia), stabilna witamina C, naturalna witamina E, retinol, ekstrakt z solirodu zielnego, olejek bergamotkowy, olejek lawendowy, olejek z kadzidłowca, olej copaiba, olejek z rumianku niemieckiego





23 komentarze:

  1. Po raz pierwszy spotykam się z tym serum i zdecydowanie chcę go mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłabym się z nim ze względu na aplikacje.
    Podoba mi się,że to serum jest w formie olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadeszła odpowiednia pora roku na stosowanie kosmetyków z retinolem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się!
    Uwielbiam takie serum.
    Byłoby moim hitem pewnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też kusi bardzo, szkoda że tylko cena mnie tak strasznie odpycha. :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie ten produkt ciekawi. Super, że widzisz efekty jego działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że jest taki wydajny, brzmi fantastycznie, chciałabym poznać ten koncentrat. bardzo zależy mi na młodej okolicy oczu i dlatego staram się ją pielęgnować właściwie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, a wydaje się być bardzo ciekawe :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jakby się sprawdził u mnie:) ale skoro tak zachwalasz chętnie go wypróbuje, zwłaszcza że kosztuje niecałe 100zł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To wspaniale, że się sprawdził <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe to jest :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę przyznać, że bardzo mnie nim zaciekawiłaś :) obecnie na noc używam kremu Miya. nigdy nie używałam takich koktajli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak się sprawdza to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam o nim chyba ostatnio i już wtedy wywarł na mnie dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I have dark circle, i would definitely like to try.
    https://clickbystyle.blogspot.in/ i am following you, hope to see you on my blog.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam olejki do twarzy, mam podobny kosmetyk ale marki Nikiel, też ma postać olejku, świetnie uelastycznia skórę pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest dopiero bomba witaminowa :) Cieszę się, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam go ale taki witaminowy koktajl chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy kosmetyk ;) A zdjęcia cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe serum, jeszcze o nim nie słyszałam:/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !