środa, 18 października 2017

Fitomed - Płyn do kąpieli z koncentratem ziołowym "Kwiat Arniki"

Płyny do kąpieli schodzą u mnie niczym woda, więc dokładnie tak szybko jak się pojawiają, tak też się kończą. Lubię różnorodność, więc rzadko kiedy nabywam te same kosmetyki do mycia ciała, zazwyczaj one ciągle się u mnie zmieniają, co tylko świadczy o tym że lubię zapraszać do swej łazienki nowości. :) W związku z tym chcę Wam dziś przedstawić nowy nabytek - płyn do kąpieli z koncentratem ziołowym "Kwiat Arniki", który jest ze mną od dłuższego czasu. Jeśli jesteście ciekawe czy jest wart uwagi - zapraszam do czytania.






Opakowanie stanowi podłużna butelka o poj. 300ml, zaopatrzona w biały korek z zamknięciem na "klik". Po uchyleniu klapki widzimy niewielki otwór przez który wydobywa się leśno-ziołowy zapach, całkiem przyjemny i nie za mocny. Płyn wyznacza się średnio gęstą, galaretowatą konsystencją o zgniłozielonej barwie. Szata graficzna kosmetyku kojarzy mi się właśnie z naturą, z etykiety odczytamy wiele istotnych informacji. Na zużycie kosmetyku mamy aż 6m-cy od otwarcia. 

Dostępność :


Skład INCI: Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Arnica Montana Flower Extract, Bryonia Alba Root Extract, Artemizia Abrotanum Extract, Ruscus Aculeatus Root Extract, Modus Nigra Leaf Extract, Hedera Helix Extract, Coco Glucoside, Cocamide DEA, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Fragrance, Xantam gum, Citric Acid, Parfum, Phenoxyethanol(and) Ethylhexylglycerin, CI.19140, 42080, 16255.



 


Producent zaleca, aby 3 nakrętki koncentratu wlać do wody z wanną, jednak ja się do tego nie stosuję. Wlewam go mniej więcej na oko, po czym mieszam ręką, aż płyn w wodzie całkowicie się rozpuści. W trakcie tej czynności woda przybiera zieloną barwę, a kosmetyk wytwarza delikatną pianę, która chcąc nie chcąc dość szybko nas opuszcza. W trakcie kąpieli do nosa dociera delikatny, ziołowy zapach, który wpływa na nas uspokajająco, odpręża i relaksuje po ciężkim dniu. Płyn nie tylko zmiękcza wodę i zapobiega wysuszaniu skóry, ale także działa przeciwobrzękowo. Nie zawiera SLS, jest łagodny dla naskórka, poprawia jego ukrwienie i po kąpieli daje uczucie przyjemnego odświeżenia. Nie uczula oraz nie podrażnia, a do tego jest wydajny.





25 komentarzy:

  1. Podoba mi się jego działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt i piękne zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam go za to odświeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie to lubię ich produkty ;) choć tego płynu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie używałam płynu do kąpieli, teraz królują w łazience olejki, które dodatkowo pielęgnują skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za ziołowymi aromatami do kąpieli, ale ten płyn wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladaem to nie zachwyca ale pozatym bardzo mi sie spodobał :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tą firmę i od dwóch lat kupuję ich toniki oraz kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy ten płyn, z chęcią wypróbuję
    ps. dołączam do grona obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie idealny. Miałam go jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle cudownych ziołowych produktów do kąpieli, a u mnie tylko prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się, że to super kosmetyk.
    Naprawdę świetna propozycja.
    Zdecydowanie - do przetestowania :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie ten płyn, ciekawe czy mogą go stosować kobiety w ciąży ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie cudeńka do kąpieli. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tą markę :) mam kilka kremów pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego konkretnego płynu nie miałam ale markę znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten płyn jest rewelacyjny, bardzo go lubię i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię produkty z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja myślę, że suplementacja to dość istotna kwestia dla naszego zdrowia. Sama biorę płynne żelazo, aby uzupełnić jego niedobory. Na stronie https://migliori-integratori.it/ znajdziecie ciekawy artykuł na ten temat.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !