wtorek, 24 października 2017

Jesień w stylu ZAFUL

Witajcie kochani. Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem ubraniowym i tym razem chcę Wam pokazać kilka nowości, jakie wpadły mi w oko w sklepie internetowym Zaful. Może i Wam się spodobają, zapraszam do oglądania :)





Przeglądając ofertę Zaful w pierwszej kolejności zwróciłam uwagę na buty i jak zobaczyłam te błękitne botki - zupełnie przepadłam. Wiedziałam, że muszę je mieć, gdyż byłyby idealnym dopełnieniem mojej ulubionej skórzanej kurtki. Do tego zestawu dobrałabym szaro-białą torebkę. W oko wpadł mi też brązowy kożuszek, ale niestety obecnie zostały same duże rozmiary, więc będę wypatrywać dostawy. :)





Z okryć wierzchnich interesująca wydaje się też być błękitna, skórzana kurtka, lecz niestety również została tylko jedna sztuka w większym rozmiarze, więc pozostanie mi na nią poczekać. Nie byłabym sobą, gdybym nie zwróciła uwagi na swetry - spodobał mi się biały ażurowy oraz biały w romby, ale w przypadku tego drugiego musiałabym pozbyć się wystającej koronki. 



Co sądzicie o moich propozycjach ? Wpadło Wam coś w oko ?
 Będę wdzięczna za poklikanie w linki






71 komentarzy:

  1. Torebka z pierwszego zdjęcia :O Uuuuuwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się torebka i kożuszek :)

    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta błękitna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a wiesz że myślałam o takiej kurteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice sugestions my dear. the bag is so cool :D

    NEW REVIEW POST | OMG!!! Unforgettable INEXPENSIVE CLEANING BRUSH :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  6. Miętowa skórzana kurtka wygląda przepięknie! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę bardzo ładne propozycje. Koronkowa biała bluzeczka mi się podoba.
    Każdy może znaleźć coś dla siebie.
    Super propozycje.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. biały sweterek skradł mi serce, piękny,

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie propozycje super :) szczególnie buciki, torebeczka i kożuszek mnie urzekły :) poklikane wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, ta koronka jest irytująca za to bardzo podoba mi się ramoneska! Poklikane! $26,99; 31,99; 40,87 itd...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kożuszek oraz kurteczka ;) 26,38 40,87 18,49 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka wpadła mi w oko, ale buty zdecydowanie nie w moim stylu! Zabiłabym się! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko bardzo mi się podoba :) Poklikałam :)
    26,38$ , $26.99, $31.99 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebeczka i kożuszek super :) Poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobna torebke do tej szarej za 18.49 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten brązowy kożuszek jest świetny:)
    klik: 45.99; 18.49; 40.87; 26.38; 26.99; itd;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kożuszek muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojj kusisz tymi nowościami :) Musze zerknąć czy mają coś w większych rozmiarach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej to ta skórzana kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikane,sliczne ciuszki!:)
    Poklikasz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się torebka i biały sweterek

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne rzeczy, klikłam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzadko kupuję coś przez internet, ale ta torba tak kusi!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta niebieska kurteczka - super ;) Przydałaby mi się taka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten brązowy kożuszek!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oba sweterki są urocze :)
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie propozycje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Botki i torebka wygrywają :) Poklikałam Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweter w romby fajnie prezentuje się z wystającą koronką. :)
    Poklikałam: $31.99, $26.99, $26.38, $45.99, $40.87
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta kurteczka niebieska i ażurowy sweterek, są śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega fajne botki, ale jestem wystarczająco wysoka nawet bez takiej "szpileczki";)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne rzeczy ;) Poklikane $45.99, $40.87, $26.38, $26.99, $31.99

    OdpowiedzUsuń
  33. Kożuszek to mój faworyt :-)$40.87,$45.99,$26.99, $26.38

    OdpowiedzUsuń
  34. swietne rzeczy, uwielbiam ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ta niebieska skóra jest świetna <3 poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rzeczy, bardzo mi się podobają :)

    45,99$, 40,87$, 26,38$, 26,99$, 31,99$
    mogę prosić również o kliki u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !