piątek, 20 października 2017

Swetry nie muszą być nudne | Propozycje swetrów w Rosegal

Wraz z nadejściem jesieni zachodzą zmiany w mojej garderobie. Letnie rzeczy zapadają w "sen zimowy" i częściowo idą w odstawkę na rzecz ciepłych, wygodnych sweterków, które wcale nie muszą być proste i nudne. W związku z tym postanowiłam pokazać Wam kilka sweterków, które wpadły mi w oko ze sklepu Rosegal i byłaby również mile widziane w mojej szafie. 









W związku ze zbliżającym się Halloween w sklepie Rosegal trwają promocje, więc można nabyć wiele atrakcyjnych rzeczy w dużo niższych cenach. Jest jeszcze coś - można również wygrać kartę podarunkową w wysokości 100 dolarów - po szczegóły zapraszam tutaj - no trics, all treats.









54 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają te swetrowe propozycje.
    W końcu jesień w pełni!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze trzy propozycje najbardziej mi się podobają w szczególności cardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swetry z zaful nigdy nie sa nudne, oj nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te propozycje - super sweterki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jesień właśnie ze względu na grube swetrzyska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne propozycje, ja mam masę szarych swetrów a teraz chciałabym mieć kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterki uwielbiam i ich nigdy nie mam za dużo <3 Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne propozycje, sweterków nigdy dość :)$20.92;19.81;22.02;19.15;25.20;24.15

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute wishlist- such a lovely selection of jumpers :) xx Maja
    Maja's Muffin

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne sweterki :) Poklikałam Ci :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikane :) pierwszy mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szary z guzikami wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieski jest ładny, poklikane ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. super sweterki Kochana! dzieki za poklikanie, juz poklikałam :-) , Twój kod to: ?lkid=11628705 :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze trzy świetne! <3
    klik klik klik :*

    OdpowiedzUsuń
  16. super wybór, poklikane :)

    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  17. ten biały z frędzlami bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się tylko biało granatowy kardigan ;) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się zwłaszcza ten zapinany na skos :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna selekcja, ten sklep zawsze kusi 20,92$ 19,81$ 22,o2$

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweter to najlepsze ubranie, jakie można nosić podczas jesieni i zimy :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te sweterki:) Kolory szarości:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju ale piękne są te sweterki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne sweterki :-) Mi w oko szczególnie wpadł ten niebieski z wiązaniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię asortyment tego sklepu. Co prawda na liście ulubionych mam inne rzeczy ale oczywiście klikam $24.15$41.80 $25.20$42.73

    OdpowiedzUsuń
  26. Rety wszedzie na blogach ta chinszczyzna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam swetry :)Podoba mi się ten kremowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje propozycke są naprawde ciekawe :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy z frędzlami jest fajny choć wolałabym bardziej wycięty pod szyją :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam jesień za sweterki :) 25,20 19,15 24,15 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne propozycje. Jesień lubię ze względu na swetry, uwielbiam zwłaszcza te oversizowe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Beżowy sweterek z wiązaniem i błękitny są cudowne <3

    20,92$, 19,81$, 22,02$, 19,15$, 25,20$, 24,15$
    mogę prosić o to samo ? :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterki mają super kolorki. :)
    Poklikałam: $20.92, $19.81, $22.02 , $19.15, $25.20, $24.15
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. mają śliczne te sweterki - oczywiście klikam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatni sweter najlepszy! $22,02; 19,81;20,92 itd ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzeczywiście nie są nudne, ale najbardziej podobają mi się te mniej "fikuśne" - drugi i ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !