piątek, 24 listopada 2017

Zaful black friday sales - moje propozycje

W sklepie Zaful z okazji Black Friday trwają duże promocje, dzięki czemu mnóstwo rzeczy jest przecenionych o co najmniej 50%. Warto łapać okazje, więc dziś chcę Wam pokazać kilka ciekawych propozycji z obydwu sklepów. Jesteście ciekawe ? Zachęcam do przeglądania. :)




ZAFUL









https://www.zaful.com/black-friday-cyber-monday-sales-preview-2017.html?lkid=11981209

Więcej przecenionych rzeczy znajdziecie w zakładce : Black Friday Sales.






91 komentarzy:

  1. Bardzo mi się spodobały torebki :)
    poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne propozycje wybrałaś :) część pozycji wyprzedana :) te bombki zamówiłam, ciekawa jestem jaki będą na żywo :)poklikane wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. I love blue earrings, amazing items :)

    Love,

    Angela
    www.angelavissers.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszki są słodkie ♥

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. te złote sandałki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy :D
    Pierwsze buciki mi sie podobają <3

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te torebki wybrałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nice blog =)
    follow for follow via gfc and g+?
    let me know & have a nice day.=)

    http://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy mają, sama chętnie bym coś wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te poszewki są po prostu genialne i myslę, czy ich sobie nie zamówię. Black Friday to super okazja i super dzień, żeby kupić sobie znacznie więcej! Cudowne, świąteczne rzeczy! Obserwuję i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne torebki,kliknęlam w parę linków ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki bardzo w moim stylu :) kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobały mi się czarne botki zamszowe od Zaful - 34,28

    OdpowiedzUsuń
  14. Te świecidełka mnie urzekły uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe rzeczy ;) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne buciki i eleganckie torebki, zamówiłam sobie te pokrowce na butelki :) zrobione

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne poduszki, od razu można poczuć klimat bliskich świąt. :D Kliknięte. ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Świąteczne rzeczy genialne <3 Poklikałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zawsze same swietne rzeczy pokazujesz :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale się zrobiło świątecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty z Zaful są śliczne ;-) 23,38$ 32,20$ 34,28$

    OdpowiedzUsuń
  22. poklikanie:) mam nadzieje że jak to do Ciebie przyjdzie to będziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolczyki są super :D na sylwestra idealne!

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda że złote sandały wyprzedane :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebeczki wyglądają super, na pewno znalazłabym tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. https://only-maleficent.blogspot.com/- wejdź tu, co ci szkodzi

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę świetne rzeczy! Najbardziej spodobały mi się torebki *.* Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne rzeczy wybrałaś :) klinęłam CI w parę linkó :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne są te świecące gwiazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W tym roku nie kupiłam nic niekosmetycznego, ale muszę przyznać, ze poszewki z reniferem z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikane, tym razem wypatrzyłam mnóstwo poduszek z motywem świątecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolczyki są przepiękne<3
    Poklikane. ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnóstwo ciekawych rzeczy, ja zrobiłam zakupy na Zaful i Rosegal. Kochana poklikałam we wszystkie linki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne pomysły ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne świąteczne poszewki :) 4,64 4,93 4,94 :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przygarnęłabym te kolorowe, świecące rzeczy. Kocham takie duperele :D
    Idę klikać :)

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. dzięki za komentarz,również Tobie poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne propozycje, zwłaszcza kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super post!:D
    Jejkuuu poduchy świąteczne są takie urocze*^*
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ozdoby świąteczne cudo :)
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Poszewki świąteczne urocze, a butki piękne ;) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  42. Szaro- różowa torebka (18.08) i zamszowe botki (34.28) są świetne, bardzo mi się podobają<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rzeczy :) bardzo mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale piękne szpileczki, idealne na imprezę ;) Klik

    OdpowiedzUsuń
  45. żałuję, że black friday jest pod koniec miesiąca, a nie na początku zaraz po pensji... :D chociaż może to bezpieczniejsze :p

    OdpowiedzUsuń
  46. ale cudowne rzeczy <33 ta szaro różowa torebka cudo :2

    OdpowiedzUsuń
  47. Jednorożec jaki słodki! I ta pierwsza torebka, ta od lewej mi się bardzo podoba;>

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne rzeczy wybrałaś:)
    23,38; 32,20; 34,28; 1,85; 2,40; 3,77; 18,08; 23,60; 20,49
    3,74; 4,93; 4,94; 3,98; 6,74; 12,06; 31,81; 7,14; 5,45:*

    OdpowiedzUsuń
  49. Te świąteczne rzeczy są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Podobają mi się takie świecące gadżety. :)
    $23.38, $3.77, $20.49, $4.93, $31.81, $7.14, $5.45
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Buty i kolczyki najbardziej mi się spodobały:)
    wszystkie linki poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  52. podobają mi się ozdoby choinkowe.

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne kolczyki i poszewki na poduszki, takie świąteczne :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne są te rzeczy. Podobają mi się torebki, zwłaszcza pierwsza od lewej, buty, kolczyki... :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pomagam, kliknęłam propozycje z zaful: 23,38 32,20 34,28
    i z dresslily: 3,74 4,93 4,94 :) ja, korzystając z tej promocji
    złożyłam zamówienie z dresslily, nie mogę się doczekać kiedy
    do mnie przyjdzie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Torebki bardzo fajne szczegolnie 1 i 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kolczyki w tym stylu ostatnio badzo mi się podobają!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  58. Kocham black friday! <3 Drogie buty kojarzą się z luksusem:) BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  59. W Black Friday można wypatrzeć naprawdę wiele wspaniałych perełek w super cenie :)
    Dziękuję za poklikanie u mnie. Odwdzięczam się tym samym:) Przepraszam jednak, że tak późno!
    23.38, 32.20, 34.28. Jestem mega ciekawa butów z chińskich sklepów, bo wyglądają zjawiskowo :)
    1.69, 2.87, 3.77
    18.08, 24.78, 20.49 ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo spodobały mi się buty, ale co się dziwić, jestem butoholiczką hahah :)

    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga, w którym ogłosiłam swój powrót po długiej przerwie
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !