środa, 22 listopada 2017

Liqpharm - LIQ CR Serum na noc 0,3% Retinol Silk | Koncentrat intensywnie korygujący

W tym roku po raz pierwszy zdecydowałam się na pielęgnację kosmetykami z zawartością retinolu. Swoją przygodę zaczynałam od koktajlu witaminowego z Iossi, natomiast gdy tylko udało mi się je zdenkować, postanowiłam wypróbować coś nowego, a mianowicie koncentrat intensywnie korygujący marki Liqpharm. Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdza - zapraszam do czytania.







Serum przybywa do nas w białym, kartonowym opakowaniu, na którym znajdziemy najważniejsze info o produkcie. Wewnątrz pudełka skrywa się błyszcząca buteleczka (poj.30ml), która swym wyglądem przyciąga spojrzenia. :) Szkło jest mocno przyciemnione, wręcz czarne, by chronić zawartość przed dostępem światła, nie ma więc możliwości kontrolowania poziomu zużycia kosmetyku. Serum wyposażone zostało w wygodną, szklaną pipetę, za pomocą której nabierzemy bez problemu odpowiednią ilość preparatu. Jego konsystencja to jasno żółty, lejący płyn. Termin przydatności od otwarcia wynosi 3 miesiące.





Skład : Aqua (Water), Propylene Glycol, Lactobionic Acid, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Retinol, Polysorbate 20, Methylparaben, Propylparaben


Producent zaleca, by przez pierwszy miesiąc stosować serum jedynie dwa razy w tygodniu, a po upływie tego czasu można zwiększyć częstotliwość i sięgać po nie co drugi wieczór. Jako, że moja cera miała już wcześniej kontakt z innym kosmetykiem z retinolem, przeszłam od razu do stosowania serum co drugi dzień. Nakładałam preparat cienką warstwą (2-3 krople) pod dowolny krem do twarzy (u mnie był to bio krem przeciwzmarszczkowy do twarzy z olejem arganowym). Podczas stosowania serum nie odczuwałam żadnych skutków ubocznych w postaci pieczenia czy mrowienia, jedynie co zwróciło moja uwagę - skóra po każdym użyciu następnego dnia o poranku była bardziej wrażliwa, ale nie przeszkadzało mi to jakoś szczególnie, gdyż był to efekt krótkotrwały i właściwie do wieczora wszystko wracało do normy. Po miesięcznym użytku mogę stwierdzić, że serum działa. Co prawda nie zauważyłam redukcji zmarszczek i bruzd, a jedynie ich bardzo subtelne spłycenie, jednak myślę, że aby zauważyć większe zmiany należy kosmetyk stosować dłużej. Co do poprawy jędrności i elastyczności - mogę się zgodzić, cera rzeczywiście jest w dużo lepszym stanie. Delikatnie się wygładziła, a jej koloryt ujednolicił - przebarwienia posłoneczne są już praktycznie niewidoczne. Z serum jestem zadowolona i chętnie wypróbuję inne produkty tej firmy. :)







35 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze serum z retinolem, ale przyznam, że powinnam już sięgnąć po taki kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy konkretnie po ten, ale z pewnością sięgnę po jakiś kosmetyk tej marki. Kuszą mnie od dawna =)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam kosmetyki z retinolem, moja skóra też już wie czym jest ten składnik i mogę używać go regularnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że kiedyś miałam to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapewne by mi odpowiadało to serum 😎

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe serum... Właściwie... czemu by nie spróbować?
    Ostatnio odkryłam jednak też fajny kremik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam kosmetyku z retinolem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe, podoba nam się to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się to serum :D A jeszcze bardziej to, że działa! A po kosmetykach do twarzy to można się wszystkeigo spodziewać... Skład ma bardzo dobry :D

    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że bym się polubiła. Jeszcze nie miałam kosmetykó z retinolem, ale chętnie bym spróbowała jak na mnie zadziała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubiłam sera tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś udostępniłam wpis na blogu na temat tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda pieknie, opinia też zachęca :) A właśnie szukam czegoś tak fotogenicznego do recenzji na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się dziś nad zakupem tego serum! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam ale fajnie się prezentuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam na Insta produkty tej firmy, ale nie znam osobiście, super że serum się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To serum to zdecydowanie cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiłaś mnie tą recenzją, może się skuszę na to serum:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam jeszcze tego serum, a zdaje się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiele dobrego o nim słyszałam :)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Posiada bardzo ladna buteleczke :D klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne serum :) Ja stosuję retinoidy jako leki na trądzik, więc takie serum już by mi się nie przydało. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi sie to serum! tez sobie takie zafunduję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takiego produktu właśnie mi trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. produkt chyba jeszcze nie dla mnie,ale nie długo zacznę sie takim interesować:3

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie to zupełna nowość i bardzo zaciekawił mnie ten produkt.
    Piękne zdjęcia.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam od nich serum z wit. C super sprawa :-) Muszę wypróbować inne kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze się nie spotkałam z serum, które miałoby retinol. Chyba przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !