wtorek, 23 stycznia 2018

Damsko-męskie nowości z Zaful & Romwe


Hej kochani! Miałam krótką przerwę w blogowaniu, ale wracam już do Was i mam nadzieję, że uda mi się regularnie publikować wpisy. Dziś przychodzę do Was z luźnym postem, w którym pokażę Wam nowości ubraniowe jakie ostatnio udało mi się upolować w zagranicznych sklepach. Zainteresowani ? To zapraszam do czytania.








Bluzka z Romwe


Bluzek na długi rękaw nie mam w swojej szafie praktycznie w ogóle, więc postanowiłam to zmienić i zdecydowałam się na szarą z Romwe z plecionką na ramionach. Bluzka ma cienki materiał, więc raczej będzie bardziej nadawać się na wiosnę/lato niż zimę. Jest wykonana z dobrego, elastycznego materiału i dobrze znosi pranie. Ładnie dopasowuje się do ciała i jest miła w dotyku.





Sweter w romby


Spodobał mi się od razu, jak tylko wypatrzyłam go w sklepie Zaful. Zimową porą ciepłe swetry to u mnie podstawa. Jako osoba ciepłolubna muszę mieć ich dużą ilość, więc każdy nabytek cieszy mnie mocno. Sweterek jest cienki, ale jednocześnie ciepły. Posiada ażurowy wzór, tworzący romby. Jego przedłużenie stanowi koronka, wyglądająca jak spódniczka. Niestety takie wystające materiały nie sa w moim stylu, więc postanowiłam się jej pozbyć i szybko ją obcięłam, mimo (uwaga!) że mój mąż był temu przeciwny. ;) Ach, Ci faceci ! :D




Beżowy sweter


Kolejny sweterek, ale tym razem beżowy i zapinany na guziki. Bardzo dobra jakość wykonania, sweterek jest grubszy, ciepły, ale okazał się o dwa rozmiary na mnie za duży. Mam zamiar go oddać w ręce krawcowej i liczę, że da się go zwęzić do rozmiaru S, bo byłoby szkoda mi się z nim rozstać. To jeden z cieplejszych sweterków tego typu jaki mam w szafie.






Szal z kwiatowym motywem


Biały szal z  kwiatowym motywem miał mi posłużyć jako dodatek do zdjęć. Niestety mimo, że jest w moim posiadaniu od dłuższego czasu nie znalazłam jeszcze dla niego zastosowania w tej formie. Szal jest cienki, idealny na lato do różnych stylizacji.






Spodnie męskie


Po raz pierwszy zdecydowałam się zamówić w Zaful spodnie dla męża, gdyż bardzo byłam ciekawa czy ich jakość będzie zadowalająca. Niestety jak się potem okazało, źle trafiłam w rozmiar i spodnie okazały się być za luźne w biodrach. Na szczęście nie zmarnowały się, bo okazały się idealnie pasować na innego członka mojej rodziny, który od razu posłużył mi za modela. ;) Spodnie są dobrej jakości i myślę, że zamówię wkrótce kolejne sztuki.





Czarny golf męski


Ostatnią rzeczą jaką zamówiłam dla męża jest czarny golf. Wykonany z cienkiego, lecz elastycznego materiału. Dobrze dopasowuje się do sylwetki i ładnie się nosi, nie mechaci się. 






ROMWE - szara bluzka





30 komentarzy:

  1. poklikałam kochana :) sweter w romby fajny ale też bym odcieła to coś na dole;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta bluzka z Romwe, a biały sweterek z koronką wczoraj do mnie dotarł, jeszcze nie zdążyłam go przymierzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy:) uwielbiam te sklepy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterki super! Czarne golfy uwielbiam, szczególnie u mężczyzn :)
    Poklikane!
    Zapraszam do mnie na nowy wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udane zamówienie! Najbardziej podoba mi się ten szal! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. mi tez podoba się ta koronka w swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy :) Mi najbardziej spodobała się ta szara bluzka, szkoda, że już nie zamawiam z Romwe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. biały sweterek wygrywa wszystko

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ładne rzeczy, szczególnie sweterki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne rzeczy zamówiłaś, szczególnie szary sweterek i w romby wpadły mi w oko :) poklikane wszystko :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute items, I love the grey sweater.
    It looks good on you :)

    Love,

    Angela
    www.angelavissers.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Golfy to ja uwielbiam, ale mój facet nie :) Coś nie możemy się zgodzić w temacie ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne ubrania, szczególnie ten pierwszy sweterek mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter w romby jest super, bardzo mi się podoba, najbardziej z tego zamówienia, dodaje takiej zwiewności i dziewczęcego looku

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane wszystko Kochana :) No ja przyznam, ze tą koronkę tez bym obcieła hiihhi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten sweterek w romby bardzo ciekawy :) ale ja też odcięłabym koronkę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny ten biały sweterek <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie zastanawiam się nad zamawianiem ubrań. Mam problem z wybraniem odpowiedniego rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek w romby świetny! Klikam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek z koronką jest śliczny.:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Całe zamówienie ładne, ale najbardziej spodobał mi się golf :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anda menderita masalah pada organ intim yaitu vaginitis atau radang vagina (miss v) ? tak usah cemas dan khawatir sekarang semua masalah kesehatan pasti anda obatnya termasuk penyakit vaginitis yang sedang anda derita atau sedang diderita oleh kerabat anda, Obat Vaginitis Yang AMPUH dan AMAN kami rekomendasikan dengan JELLY GAMAT GOLD Gyang terbuat dari bahan teripang emas yang dipercaya sangat ampuh atasi masalah kesehatan pada organ intim wanita termasuk masalah Vaginitis.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !