czwartek, 22 lutego 2018

Avon True Colour - Kryjący podkład adaptujący SPF15

Dla wielu kobiet podkład to kosmetyk niezbędny, ale znalezienie tego idealnego to wcale nie łatwa sprawa. Firmy kosmetyczne nie ułatwiają nam tego zadania, bowiem co rusz wypuszczają na rynek nowości, kusząc Nas różnymi obietnicami. Co oferuje kryjący podkład adaptujący marki Avon i czego możemy się po nim spodziewać ? Chcecie się dowiedzieć ? To zapraszam do czytania.







Czarny, błyszczący kartonik ze srebro-białym nadrukiem skrywa w sobie prostokątną buteleczkę o poj. 30ml, zawierającą podkład do twarzy w kolorze Light Nude (jasny beż). Pod błyszczącą, czarną zatyczką znajdziemy higieniczną i wygodną w użyciu pompkę, która dozuje odpowiednią ilość produktu. Cały mechanizm działa sprawnie, nie zacina się i nie sprawia kłopotów. Podkład obecnie występuje w 9 odcieniach, więc myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Kosmetyk objęty jest 24 miesięcznym terminem ważności od momentu pierwszego otwarcia.


Dostępność :






Dzięki lekkiej, nieobciążającej formule podkład dobrze rozprowadza się na twarzy. Do jego aplikacji wykorzystałam gąbeczkę Annabelle Minerals, gdyż nie posiadam żadnych innych narzędzi (np. pędzli języczkowych) do nakładania tego rodzaju produktów. Kosmetyk zaskoczył mnie od pierwszej aplikacji, bowiem ładnie dopasowuje się do tonacji skóry, tworząc satynowe wykończenie. Jako posiadaczka mieszanej skóry muszę go dodatkowo zmatowić, bo inaczej zaczynam się świecić na czole po około 2-3h. Mimo wszystko cenię go właśnie za lekkość - jest praktycznie nie wyczuwalny na twarzy, zachowuje się jak nasza druga skóra. Ponadto nie tworzy efektu maski, nie odcina się od szyi, nie tworzy plam czy smug. Jeśli chodzi o krycie - oceniłabym je jako średnie, kosmetyk ładnie wyrównuje koloryt cery i kryje drobne zaczerwienienia. Dla mnie akurat to dobrze, bo nie mam większych problemów ze skórą, a w podkładach szukam bardziej ujednolicenia cery. Co więcej - podkład nie wysusza, mam wrażenie że lekko nawilża skórę. Ponadto czyni ją miękką, promienną i aksamitną. Trwałość ? Na mojej skórze utrzymuje się około 5-6h, po czym wymagane są poprawki.






Jaki podkład do twarzy jest Waszym ulubionym ?
Znacie propozycję od marki Avon ?




20 komentarzy:

  1. Rzadko sięgam po asortyment Avon, dobrze, że ten podkład ma SPF.

    OdpowiedzUsuń
  2. Avon jakoś baaardzo rzadko u mnie gości, obecnie mam spory zapas podkładów tak więc póki co sobie odpuszczę zakup nowych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbarardziej lubię podkład z max factor , ale kiedyś używałam z avonu i był mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawie się zapowiada. Jestem ciekawa, jak by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nigdy nie miałam nic tej firmy, nawet nie wiedziałam, ze mają podklady!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukałam jakiegoś podkładu, mój obecny jest na wyczerpaniu. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie super. Chcę spróbować.
    Świetny musi być ten efekt krycia.
    Warto się przekonać czy dla mnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś odeszłam już od płynnych podkładów. Wolę minerały.
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam owy podkład. Ale nieszczególnie z nim się polubiłam. jakoś ważył się n twarzy, pozostawiał prześwity. Ale teraz widzę zmienione zostało opakowanie, dlatego może coś też zrobili z samą formułą.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś nigdy nie przepadałam za podkładami avon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam kolorówki z Avonu :) czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od Avon miałam tylko podkład antystresowy i okazał się bublem ;) Więcej po kolorówkę tej marki nie sięgnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam tlustą cere wiec nie lubie gdy mi się syzbko buzia swieci

    OdpowiedzUsuń
  15. z tej firmy kupuję kulki pod pachę

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam podkładów tej marki. Nawet nie wiem jak się prezentują pod kątek kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  17. 10 lat temu lubiłam rozświetlająco antystresowy, innych podkładów z avonu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zostaję przy ukochanym Revlonie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja obecnie używam Revlon Colorstay i uwielbiam go, z Avonu jakoś nie przypadły mi do gustu podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń


  20. hey Gorgeous dear,
    This post important and really good the for me is.keep up and thanks to writer for sharing amazing details…

    https://www.lukhidiamond.com/LOOSE-DIAMONDS

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !