czwartek, 12 listopada 2020

John Frieda Frizz Ease Moisture Barrier - lakier silnie utrwalający do włosów kręconych i po trwałej ondulacji

Stylizacja włosów nie jest mi obca, dlatego lakier do włosów muszę mieć zawsze pod ręką. Moje wymagania co do tego rodzaju produktu też są niemałe - lakier nie tylko musi utrwalać fryzurę na najwyższym poziomie, ale również nie powinien ich wysuszać, sklejać, itp. Tym razem pod lupę postanowiłam wziąć produkt stylizacyjny marki John Frieda. Jak się sprawdził ? Zapraszam do czytania.



Do wyboru tegoż lakieru przekonały mnie obietnice producenta. Jego zadaniem jest chronić włosy  niczym parasol przed wilgocią czy niesprzyjającymi warunkami pogodowymi, a ponadto utrwalać kształt fal czy loków na długi czas. Lakier mieści się w metalowym pojemniku (poj. 250ml), zakończonym atomizerem. Szata graficzna jest prosta bez jakichkolwiek udziwnień , przyjemna dla oka. Atomizer przez cały czas działa bardzo dobrze, nie zacina się i właściwie rozpyla produkt. 

 

Dostępność :

 💙 John Frieda Frizz Ease - Lakier silnie utrwalający do włosów kręconych i po trwałej ondulacji.



Lakier do włosów to mój niezbędnik, korzystam z niego codziennie rano w celu utrwalenia powstałej fryzury. Muszę przyznać, że produkt ten bardzo dobrze spełnia swoje zadanie. Odpowiednio utrwala włosy, nie skleja ich i łatwo się z nich wyczesuje. Nie zauważyłam by obciążał w jakikolwiek sposób fryzurę, ładnie utrzymuje nadany włosom kształt. W dodatku jest wydajny - towarzyszy mi od 5 miesięcy, a w butli zostało około 1/3. Niestety na ten moment nie jestem w stanie Wam powiedzieć jak sprawdza się na lokach, ale jeśli tylko będę miała taką możliwość - zaktualizuję ten post. :) Lakier możecie zakupić w przyjaznej cenie w drogerii internetowej notino.pl


Używacie lakierów do włosów?




12 komentarzy:

  1. Chyba miałam kiedyś coś tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam lakieru do włosów. Moja mama za to uzywa na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zupełnie nie sięgam po tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam ale wydaje się obiecujący :D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam sporadycznie, ale lubię jak jakiś dobry jest w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę czekać na post o lokach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, tego produktu jeszcze nie używałam, ale serię do blond włosów uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydał by mi się taki porządny lakier ale nie do włosów naturalnie kręconych czy po trwałej tylko taki utrwalający zakręcone włosy ma walki czy lokowke

    OdpowiedzUsuń
  10. John Frieda ma swietne kosmetyki, cena niestety powala czasami :)
    PEARL IN FASHION

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !