niedziela, 21 grudnia 2014

Bioxsine | Ampułki przeciw wypadaniu włosów

Jakiś czas temu miałam przyjemność testować zestaw Bioxsine, na który składał się szampon do włosów oraz ampułki przeciw wypadaniu włosów. Dziś pragnę Wam opisać ampułki - czy okazały się zbawienne w walce z wypadaniem włosów ?





Opis produktu

Ziołowa formuła Bioxsine przeciw wypadaniu włosów (Serum) została opracowana specjalnie dla osób borykających się z problemem utraty włosów oraz/lub osób pragnących wzmocnić włosy i nadać im sprężystości. Cała seria składa się z 24 fiolek o pojemności 6 ml.

Dzięki zawartości Biocomplex B11, Bioxsine:
  • Pomaga zapobiegać wypadaniu włosów
  • Wspomaga wzrost nowych włosów,
  • Wzmacnia aktywne mieszki włosowe,
  • Zwiększa gęstość i rewitalizuje włosy,
  • Nadaje włosom objętość i przywraca sprężystość,
  • Pochodzenie roślinne gwarantuje brak skutków ubocznych,
  • Posiada pH odpowiednie dla skóry głowy i nie powoduje reakcji alergicznych ani podrażnień,
  • Nie zawiera barwników i substancji zapachowych,
  • Nie skleja włosów i jest łatwy w użyciu.

Skład : Aqua, Biocomplex B11 - Herbal Extract, Mel/Honey, Phenoxyethanol, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-diol, Citric Acid
 

Więcej informacji TUTAJ.




Ampułki przychodzą do nas w praktycznym, kartonowym opakowaniu, w którym mieszczą się 24 szklane fiolki o pojemności 6 ml każda. Zestaw wyposażony jest także w dwie nakładki. Jedna z nich to aplikator do nakładania preparatu, zaś druga prawdopodobnie służy do odłamywania szyjki fiolki. Bardzo podoba mi się takie rozwiązanie ze strony producenta. Serum zawarte w fiolce posiada wodnistą konsystencję o bursztynowym zabarwieniu i ziołowym zapachu.




Ampułki można stosować 3 etapowo :

Zaleca się trzy etapowy proces. Na każdym etapie zużywa się 24 fiolki serum BIOXSINE (1 opakowanie) zawierające aktywne składniki ziołowe.





Ja stosowałam etap 1, czyli wcierałam ampułki co 2 dzień, co wystarczało na 48 dniową kurację. Preparat nie przeciąża włosów oraz nie skraca ich świeżości, dzięki czemu nie musiałam ich myć częściej niż zwykle. W dodatku nie powoduje podrażnienia czy swędzenia. Jedna fiolka wystarcza na obfite pokrycie skóry głowy. 

Muszę przyznać, że kuracją jestem bardzo mile zaskoczona. Co do najważniejszego - czyli wypadania włosów niestety nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ przed, w czasie oraz po kuracji wypadały one w bardzo małych ilościach i tak jest do dziś. Więc skąd to zadowolenie ? A no stąd, że odnotowałam ogromny wysyp baby hair - a na tym mi najbardziej zależało. Włosy w dodatku lepiej trzymają się głowy i są wyraźnie wzmocnione. Warto również wspomnieć, że lepiej się układają i są ładnie odbite od nasady.

Podsumowując polecam tą kurację wszystkim, którzy jeszcze się wahają. Moim zdaniem jest jak najbardziej godna zainteresowania, tyle że posiada jedną wadę... Jest nią cena, która waha się od 115,00 zł (allegro) wzwyż.



Po więcej ciekawych informacji zapraszam na stronę producenta
(wystarczy kliknąć w poniższy baner) 

http://www.bioxsine.com/pl/

oraz do polubienia fanpage Bioxsine

80 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tym produkcie, ale muszę spróbować bo mam bardzo mało włosów, są cienkie i wypadają ogromnymi ilościami ;c

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam - ale wydaje się ciekawe , na razie lekko uszamotłąm wypadanie wcierką z oleju porzeczkowego ale jak mi się skończy chyba się zaopatrze w to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już na innych blogach kilka recenzji na ich temat i dziewczyny chwalą sobie ten produkt. Ale cena faktycznie nie jest zbyt zachęcająca, ale jeżeli działa to może warto zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej się nie skuszę ze względu na cenę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hoho drogo, ale skoro działa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak czytam, czytam i myślę "Pewnie drogi". I miałam rację niestety:) Ale chyba warto raz na jakiś czas zainwestować w porządną kurację:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cena mnie troszkę stopuje, ale myślę, że w końcu kiedyś się skuszę na ten zestaw, bo mam wielką ochotę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czytam o nich po raz pierwszy, ciekawe akurat nigdy nie używałam takich ampułek

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście nie są mi takie miksturki potrzebne:) Ale cena wysoka:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny post , dla osób z wypadającymi włosami;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący produkt. Dla moich wypadających włosów byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! :) Nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Award, przygotowałyśmy dla Ciebie 11 pytań. Zapraszamy do wspólnej zabawy :)

    http://ciekawekosmetyki.pl/liebster-blog-award



    Niestety wysokiej jakości ampułki mają zwykle wysokie ceny, ale warto (kiedyś stosowałam ampułki Structural, które poleciła mi fryzjerka, włosy były miękkie i błyszczące)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o nich ale ciekawa jestem jak się sprawdzają u osób u których włosy mocno wypadają

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się skuszę. Ostatnio włosy mi uciekają, a lepiej wydać trochę pieniędzy niż obudzić się łysa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla ratowania czupryny warto wydać te 115zł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o nich wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szczęście nie mam problemów z wypadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 115 to sporo... ale skoro działa...

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypomnialas mi, ze i ja mialam o nich napisac ;) Zostalo mi kilka ampulek, wiec chyba zrobie kolejne podejscie, bo u mnie niestety bylo swedzenie ;( Super Kochana, ze doczekalas sie wysypu bejbikow :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście cena jest dość wysoka. Ale jak ktoś nie ma innego wyjścia...

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi na szczęście włosy przestały wypadać. Miałam problemy jesienią, ale same zniknęły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa czy i u mnie by się sprawdziły,więc wpisuję je na swoją chciej listę i kupię je jak tylko będę w PL ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt, chociaż myślę, że wypadanie to w dużej mierze kwestia złej diety ;)
    Szkoda, że takie ampułki wymagają dużej systematyczności :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi ostatnio włosy wypadają na potęgę i powoli rozglądam się za takimi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy produkt, tylko cena trochę straszy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mi niestety strasznie wypadają włosy i właśnie przeszukuję internet żeby coś dobrego znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  27. nie słyszałam wcześniej o tym, dobrze , że się sprawdza, tylko ta cena trochę odstrasza ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli mi nie przejdzie to będę musiała w nie zainwestować bo włosy wypadają mi nie miłosiernie :( Choć nie powiem bo szkoda tych 115zł

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawy zestaw, ja na razie zaopatrzyłam się w tego typu serum z Elfa Pharm z łopianem

    OdpowiedzUsuń
  30. Warto podratować raz na jakiś czas swoje włosy, ale za tą cenę chyba bym się nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  31. O! Temat dla mnie ;) Bardzo ciekawa propozycja. Po ciąży co się działo z moją głową nawet nie chcę pisać, ale możesz sobie zobaczyć w poniższym linku jaka tragedia mi się na głowie zrobiła.
    http://www.martynag.pl/2014/11/poporodowe-wypadanie-wosow.html
    Teraz już lepiej, ale nowe włoski są bardzo pożądane - może kiedyś zakupię... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, ze nie działa na wypadanie włosów i szkoda, że takie drogie :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Cena faktycznie odstrasza, ale skoro tyle osób chwali to może warto zakupić ten produkt . w sumie mi dalej wlosy wypadaja od kiedy urodzialam a to juz 1,5 roku .. Aaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ciekawy produkt i fajnie wygląda! cena dosyć wysoka, ale jeżeli ktoś ma rzeczywisty problem z wypadaniem to myślę, że warto zainwestować skoro działa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dobrze ze ja nie mam (tfu tfu) problemu z wypadaniem włosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie lubię ampułek na bazie alkoholu ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy produkt. Byłby dobry dla mojego męża, ale znając go, wcale by tego nie stosował:p

    OdpowiedzUsuń
  38. swietna recenzja, nie mam takic problemow, ale dobrze jest miec wiedze o produktach zaradczych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tego produktu... Cena spora :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko fajnie, tylko szkoda, że takie drogie... :(

    OdpowiedzUsuń
  41. cena wysoka, ale chyba rzeczywiście warto:)

    OdpowiedzUsuń
  42. cena wysoka, ale jesli ktos ma problem z wypadaniem wlosów to warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  43. już on nich gdzieś czytałam. Cena wysoka, ale jeśli ktoś ma problemy to nie powinien żałować. Wiem sama z doświadczenia jak miałam problemy. Na szczęście minęły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Używałam szamponu Bioxsine kiedyś. Czytałam o tych ampułkach o których piszesz, wszystko spuer, ale właśnie, cena... Za wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Gdzieś mi już mignęły :-) na szczęście, odpukać, nie mam teraz żadnych problemow z wlosami.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny opis, szkoda, że tak drogo!

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie włosy na szczęście nie wypadają, więc nie muszę się martwić.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię, gdy pojawiają się u mnie nowe włoski :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja na szczeście nie mam takiego problemu :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Z reguły cena jest największą wadą produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. moja ciocia używała kiedyś takiej kuracji, z efektów była nawet zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie mam większych problemów ze skalpem, a na wypadanie działają o wiele tańsze ampułki z Seboradin.
    Nie sądzę, że pokuszę się o te :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie miałam okazji wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeżeli ktoś ma taki problem to jest wstanie wydać naprawdę dużo pieniędzy, ale pod warunkiem, że będzie to skuteczny produkt :) Pozdrawiamy cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  55. chyba muszę spróbować bo moje włosy ostatnio strasznie lecą ..;)

    zapraszam ;)
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. W sumie cena nie jest taka zła, za taką kurację, jestem bardzo na tak, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ostatnio o nich coraz głośniej :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cena może i wysoka, ale skoro pomagają to warto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ja ciągle jeszcze się waham nad ich zakupem...

    OdpowiedzUsuń
  60. mi włosy lecą garściami i straciłam już nadzieję, że kiedyś to się zmieni ;/

    OdpowiedzUsuń
  61. Kurczę szkoda, że taka cena.. Po porodzie strasznie poleciały mi włosy. Dosłownie..

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny post, dużo się dowiedziałam :)

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Cena nie jest zła w szczególności dla osób, którzy walczą z wypadającymi włosami.

    Wesołych Świąt!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciekawe, ja mam osłabione włosy ... cena nie jest zła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie nie korci, juz bym wolała kozieradkę spróbować:)

      Usuń
  65. Fajny produkt, ale nie kupię, bo za drogi:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też jestem zadowolona z kuracji Bioxsine. Szczególnie z szamponu, który jest bardzo łagodny i nawilża! moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie bym przetestowała chociażby ze względu na ten wysyp "baby hair", ale hmmm... cena :( Kurcze dlaczego dobre produkty zawsze są takie drogie?
    Narazie będę próbować naturalnych i tanich sposobów, bo te również bardzo dobrze się sprawdzają :)
    Świetny blog. Niedawno go odkryłam i w końcu muszę zaobserwować, bo jest naprawdę fajny a Ty piszesz w taki ciekawy sposób :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Ampułki to bardzo dobre, skoncentrowane rozwiązanie, w połączeniu z szamponem może zdziałać cuda ;) mi włosy wypadały masowo po ciąży i kupiłam sobie taki szampon na wypadające włosy z ampułkami tej samej firmy i pomogło szybciutko. No i tak przy okazji też warto zrobić ich recenzję na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja zakupiłam i zaczynam od dziś stosować , mam nadzieję że będzie jakiś efekt gdyż bardzo wypadają mi włosy. A cena myślę że jest względna, ponieważ z Vichy Dercos również ampułki ( 18 ampułek ) kosztują 200 zł, a efekt po nich jest rewelacyjny. Ja zakupiłam bioxsine i mam nadzieję ze taki sam będzie efekt jak u Vichy :-). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ampulki Bioxsine po 3 miesiacach stosowania nie daja zadnych efektow.Jest tylko gorzej.Nic nie pomaga moim wlosom

      Usuń
  70. W Aptece polecili mi ten produkt i powiem że naprawde działa włosy są po nim gęste i tak nie wypadają

    OdpowiedzUsuń
  71. Na wzmocnienie i pobudzenie mieszków włosowych do wzrostu najlepiej zastosowac mezoterapię igłową skóry głowy. Zabieg wprowadza preparat pod skórę, przez co wnika on bezpośrednio w cebulkę. Zabieg przeciwdziała wypadaniu włosów.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja na wypadanie włosów stosowałam Wax Pilomax. I naprawdę super szybko i sprawnie pozbyłam się kłopotów.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !