poniedziałek, 7 września 2015

Beautyface | Regenerująca przeciwzmarszczkowa maska z miodem i ekstraktem oliwek

W dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić maseczkę do twarzy od Beautyface. Czy przyniosła jakiekolwiek efekty ? Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej - zapraszam do czytania.




OPIS PRODUKTU

Maska INTELLIGENT SKIN THERAPY to skondensowany koktajl wyjątkowo aktywnych czynnych składników pochodzenia naturalnego, w postaci silnie nasączonego bawełnianego płata. Inteligentna pielęgnacja skóry oparta została o unikalną kompozycję, w której składnikami dominującymi są ekstrakt z liści oliwki o silnym działaniu odbudowującym i regenerującym tkanki, miód o działaniu odżywczym. Dodatkowo dzięki zawartości aktywnej witaminy E i kwasu hialuronowego maska doskonale odżywia, poprawia strukturę skóry, działa przeciwzmarszczkowo i przeciwstarzeniowo oraz widocznie rozjaśnia plamy,piegi i przebarwienia. Ponadto maska zapewnia efekt filmu ochronnego, zapobiegającego utracie wilgoci i starzeniu się skóry. Skóra po zastosowaniu maski jest doskonale odżywiona i zregenerowana, staje się bardziej miękka i gładka.

Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt mieści się w szczelnie zalakowanym foliowym opakowaniu, na którym umieszczono nalepkę informacyjną. W środku znajduje się bawełniana maseczka, obficie nasączona płynem. Tkanina jest dobrej jakości i posiada wycięcia na nos, usta oraz oczy, a do tego przyjemnie pachnie. 

Aplikacja maseczki jest banalnie prosta - wystarczy wyjąć nasączony płat z opakowania i nałożyć go na wcześniej oczyszczoną skórę twarzy, tak by tkanina dobrze przylegała do skóry. Po wykonaniu tej czynności najlepiej oddać się chwili relaksu - zapalić ulubioną świecę zapachową i położyć się na łóżku. Czas trzymania produktu wynosi ok 15-30min. Producent wspomina, że po wchłonięciu się serum - płat będzie odchodził od skóry i wtedy należy go zdjąć.

W trakcie trzymania maseczki na skórze czuć jak skóra wypija płyn z płata. Po upływie określonego czasu i zdjęciu tkaniny pierwsze co rzuciło mi się w oczy to rozjaśnienie skóry. Odczuwalne również było przyzwoite nawilżenie. I to na tyle... nie zauważyłam nic więcej, żadnego wygładzenia naskórka czy spłycenia linii mimicznych. Maseczka nie podrażnia oraz nie powoduje żadnych reakcji alergicznych. 



Więcej interesujących produktów znajdziecie w ofercie BeautyFace.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
http://www.beautyface.pl/

49 komentarzy:

  1. Wchodzę przeczytać post a tu taka niespodzianka :)) Po stokroć dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To akurat produkt nie dla mnie, na szczęście :) Gratuluję zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy zupełnie. Ale tak szczerze mowiac to specjalne ciśnienie mi się nie włączyło :) Uff!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię maseczki właśnie w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje, a maseczki bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię maseczki w płatach, a najważniejsze jest dla mnie nawilżenie więc pewnie i ta by mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo już dawno nie robiłam sobie jakiejś porządnej maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Produkt polecę komu trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie maseczki jak dla mnie fajna sprawa przed większym wyjściem

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, żę widać takie fekty, może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szału nie ma z tą maseczką, a ceny trochę wysokie jak na takie efekty. Bez problemu możemy to osiągnąć tańszymi zamiennikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie wydaje sie taka średnia ta maseczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję.
    ja jakoś nie przepadam za maseczkami w takich płatkach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna maseczka :) muszę wypróbować.
    byłoby mi bardzo miło, gdybys zajrzała do mnie i poklikała w linki w poprzednim poście. pozdrawiam :)

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwycięzcy;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwyciężczyni. Ja miałam testować te maski, ale niestety do mnie nie dotarła, a nie chce mi się kolejny raz do nich pisać :) Ale widzę, że szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyni.A maseczki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla zwyciężczyni!!!
    miłego i słonecznego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio tak zaniedbałam swoją buzię, że nie stosuję żadnych maseczek. W sumie to nigdy nie miałam słabości do tego typu produktów i chyba muszę to zmienić. :( Gratulacje dla zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba nie dla mnie, raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna forma maseczki ale nie wiem czy w 100% spełniłaby moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmmm czyli ta maska to chyba nic aż takiego ciekawego, bo bywały takie, co bardziej zachwalałaś- dlatego przed zakupem czegokolwiek warto jest odwiedzić Twojego bloga ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. chciałabym przetestować taką maseczkę, przynajmniej nie trzeba zmywać :) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za taką formą maseczek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej firmy, wole chyba wyciskane maseczki :) Jakoś wydaje mi się że bardziej działają heh :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja lubię takie maseczki, ponieważ dają przyjemne uczucie chłodu na buzi. Składniki aktywne ma dobrze dobrane ale cudów bym się po niej nie spodziewała

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam tej marki jedynie płatki pod oczy, które mnie nie zachwyciły. Maseczki raczej mnie nie kuszą, mam już swoich ulubieńców w tym zakresie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej maski, ale wydaje się być bardzo ciekawa.
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubie roznego rodzaju maseczki. Gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością bym przetestowała na sobie takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że przydałoby mi się rozjaśnienie skóry.
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ostatnio odkryłam genialne płatki kolagenowe ze złotem i kwasem hialuronowym tej firmy; ciekawią mnie również ich maski hydrożelowe na twarz...:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam jeszcze takiej maseczki, więc chętnie bym wyprobowala, mimo średniego dzialania ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !