środa, 3 kwietnia 2019

Make Me Bio - Delikatne mydło w płynie z wodą pomarańczową i olejkami

Moje dłonie w ostatnim czasie potrzebują naprawdę ogromnej troski - przez natłok spraw na mojej głowie strasznie je zaniedbałam, w efekcie czego szybko stały się suche i szorstkie, a stan ten trwa już od kilku tygodni. Postanowiłam więc im to wynagrodzić i oprócz odpowiedniego kremu (o nim innym razem) zaopatrzyłam się również w delikatne mydło w płynie marki Make Me Bio, o którym dziś chcę Wam napisać kilka słów - zapraszam do czytania.






Kosmetyk mieści się w plastikowej, zaciemnionej butelce zaopatrzonej w wygodny dozownik z możliwością zablokowania pompki. Etykieta jest schludna, prosta i przyjazna dla oka, odczytamy z niej głównie skład produktu i podstawowe informacje. Mydło posiada dość gęstą, przezroczystą formułę o cudownej woni - pachnie jak świeże pomarańcze, co znacznie umila mycie rąk, a do tego zapach pozostaje przez jakiś czas wyczuwalny na skórze ! Coś przyjemnego i żeby nie było - absolutnie nie drażni nosa, wręcz przeciwnie - działa odprężająco ! :)


Dostępność :


Jeśli chodzi o działanie - naprawdę nie mam mu nic do zarzucenia. Mydło delikatnie, ale dokładnie oczyszcza skórę dłoni. Nie przesusza i nie podrażnia naskórka, nie powoduje nieprzyjemnego efektu ściągnięcia. Mam wrażenie, że subtelnie nawilża dłonie i zapobiega wysuszaniu, co korzystnie wpływa na naskórek i świadczy również o jego właściwościach pielęgnacyjnych. Mydło jest wydajne - potrzeba niewielkiej ilości, aby dokładnie umyć ręce, u mnie jest to jedna pompka. Produkty Make Me Bio znajdziecie m.in. w drogerii internetowej iperfumy.pl




Znacie to mydełko ? Jak się u Was sprawdziło ?



20 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale ten zapach musi być cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czasem pewnie je poznam, na razie korzystam regularnie z Yope :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim dłoniom wystarczy zwykłe mydło i jakiś poprawny krem. Nie mam wielkich potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często sięgam po prostu po mydła Dove te w płynie jak i w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tą firmę, mają super peelingi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlatego staram się w każdym tyogdniu znaleźć chociaż chwile dla siebie bo już miała podobne sytuacje ;) Dlatego postanowiłam, że nie wiadomo co się będzie dzialo chociaż 1 h w tygodni jest zarzezrwowana tylko dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta woda pomarańczowa kusi! musi cudnie pachnieć...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam tylko delikatnych mydeł, bo te z SLES strasznie wysuszają mi dłonie. Oo tym mydle wcześniej nie słyszałam. Będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się jego zapach nie podobał, wydawał się dosyć sztuczny. Oddałam mydło siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie poznałam, ale zapach zachęca do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te mydło musi pięknie pachnieć :) Nawet nie wiedziałam, że Make Me Bio ma w swojej ofercie mydła..

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że marka ma w swojej ofercie mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmę znam, ale mydłka nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tą markę, ale raczej z kremów, nie wiedziałam nawet, że mają mydła w płynie :O Ale jeśli polecasz to bardzo chętnie spróbuję - ten zapach pomarańczy bardzo mnie zachęca!

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam te firmę :) Mydełko jest bardzo dobre, tak samo jak i żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Given article is very helpful and very useful for my admin, and pardon me permission to share articles here hopefully helped :

    Cara Menyembuhkan Eksim Basah Secara Alami

    OdpowiedzUsuń
  17. O, dokładnie to mydło kupiłam ostatnio w lokalnej drogerii. Podoba mi się, jak Make Me Bio kładzie nacisk na składniki naturalne, a nie dodaje sztucznych substancji zapachowych czy chemicznych. Woda pomarańczowa i olejki dają naprawdę przyjemny, naturalny zapach, który jest dla mnie dużo lepszy od tych sztucznych aromatów w wielu innych mydłach. Do tego, skóra na moich dłoniach jest zdecydowanie bardziej nawilżona i miękka po użyciu tego mydła. Zdecydowanie polecam go każdemu, kto szuka mydła, które nie tylko dobrze pachnie, ale także pielęgnuje skórę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !