wtorek, 30 kwietnia 2019

HIT !! Anwen - Kosmetyki do pielęgnacji włosów średnioporowatych

Bloga Anwen śledzę właściwie od początku mojego włosomaniactwa. I chociaż w życiu bywało różnie - raz dbałam o moje kosmyki bardziej (czyt. regularnie) a raz mniej (tak, mam na myśli lenistwo) jej blogowe porady włosowe zawsze wychodziły moim "piórkom" na zdrowie. Dlatego gdy tylko doszły mnie słuchy, że Anwen stworzyła własne kosmetyki - bardzo mnie to ucieszyło, od razu wiedziałam że będzie to naprawdę coś fajnego. Swoje pierwsze produkty zamówiłam w jednym z moich ulubionych sklepów online - TRINY.PL. Dlaczego akurat tam ? Przesyłka zawsze jest dobrze zabezpieczona i przychodzi na czas, a bogaty asortyment kosmetyków naturalnych sprawia, że chętnie wykupiłabym pół sklepu. Ach... zakupoholiczki już tak mają. :D I jeszcze ten słodki upominek w postaci krówki - mniam. Ale do rzeczy... zapraszam na recenzję. :)






W ofercie znajdziemy kosmetyki dostosowane do porowatości włosów, więc od razu wiedziałam, które będą odpowiednie dla mnie. Na początek wybrałam 3 produkty - odżywkę Nawilżający Bez, olej Mango oraz maskę Winogrona i keratyna, ale od razu zdradzę - mam ochotę na więcej i z pewnością na tych kosmetykach się nie skończy. :D




Nawilżający Bez - Odżywka do włosów o różnej porowatości


Dostępna w dwóch pojemnościach - 100ml oraz 200ml. Ulokowana w wygodnej tubce z zamknięciem na zatrzask. Dzięki podatnemu na nacisk tworzywu, z którego zostało wykonane opakowanie łatwo wydobyć zawartość. Wybór padł na ten kosmetyk, ponieważ moje włosy stały się ostatnio bardzo suche i chcąc nie chcąc - strasznie się elektryzowały, z czym nie mogłam sobie poradzić. Ewidentnie potrzebowały solidnej dawki nawilżenia, którą Nawilżający Bez miał zapewnić według obietnic producenta. Nie zawiodłam się - już po pierwszej aplikacji włosy nabrały ogłady, zostały głęboko nawilżone, mięciutkie i błyszczące. Z każdym kolejnym użyciem było coraz lepiej, a kosmyki coraz ładniej wyglądały. Co dla mnie ważne - odżywka nie przeciążyła moich włosów. Może być również stosowana jako podkład pod olej, tak czy inaczej jakiego zastosowania włosowego byśmy jej nie wynaleźli - będziemy zadowoleni z jej działania.


Dostępność :




Olej do włosów średnio porowatych - Mango


Olejek stosuję regularnie od około miesiąca czasu. Wyposażony został w praktyczną butelkę z pompką, która "nie strzela" produktem, lecz dozuje na dłoń odpowiednią porcję kosmetyku. Dwie pompki wystarczają mi na pokrycie włosów na całej długości. Szkoda tylko, że produkt występuje w małej pojemności - 100ml, bo chętnie wzięłabym jakieś większe opakowanie. Kosmetyk idealnie nadaje się do moich średnioporowatych włosów - ładnie wygładza i odżywia włosy, poprawia ich elastyczność. Ponadto chroni kosmyki przed działaniem czynników zewnętrznych, nadaje się także do zabezpieczania końcówek.


Dostępność :




Maska do włosów średnioporowatych - Winogrona i keratyna


Kosmetyk mieści się w plastikowym, zakręcanym aluminiową nakrętką pojemniku. Moje włosy polubiły tą maskę jak i inne produkty Anwen od pierwszego użycia. Produkt doskonale radzi sobie ze spuszonymi włosami - regeneruje, nawilża oraz odżywia. Włosy po jej użyciu są takie jak lubię - sypkie, lekkie i puszyste - nie ma mowy o obciążeniu.



Podsumowując - nie dziwię się, że kosmetyki Anwen zbierają mnóstwo pozytywnych opinii. Dzięki regularnemu stosowaniu jej produktów włosy szybko odzyskują zdrowie i blask i są w zdecydowanie lepszej kondycji. Jak dla mnie - HIT ! :) Kosmetyki z całym sercem polecam osobom, którym zależy na odbudowie zniszczonych włosów.


14 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiadają te odżywki :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle kuszą mnie te kosmetyki... chyba wreszcie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałabym przejrzeć ofertę do włosów wysokoporowatych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anwen to fenomen sam w sobie, a jej kosmetyki robią zasłużoną furorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten olejek kusi- przydałby się chyba moim kosmykom...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji używać tych kosmetyków :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Firmy w ogóle nie kojarzę, ale opakowania maja śliczny design <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnioporowate to moje! Muszę się zainteresować tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię odkrywać nowe produkty do pielęgnacji włosów, ale ostatnio bardzo polubiłam się z Biolage :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam próbkę maski, muszę się w końcu za nią wziąć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie preparaty do włosów mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po raz pierwszy trafiłam na tego bloga i od razu mi się spodobał. Bardzo podoba mi się Twój styl recenzowania produktów. Bez owijania w bawełnę :) Niestety nie miałam do czynienia z żadnym z tych produktów. Ale chętnie w przyszłości wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam o tej marce u Ciebie i szkoda, że tak późno, ale jak to mówią lepiej późno niż wcale :) Jestem zachwycona efektami! BTW bardzo fajny blog będę zagladać częściej!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !