środa, 1 kwietnia 2020

Bourjois Twist Up The Volume - Pogrubiająco - wydłużający tusz do rzęs

Nigdy nie przepadałam za doklejaniem sztucznych rzęs, a tym bardziej ich przedłużaniem w salonach kosmetycznych. W swoim życiu miałam raz doczepiane kępki na własnym ślubie, ale mimo wszystko wolę swoje własne, naturalne rzęsy. Niestety prawdopodobnie nigdy nie uda mi się osiągnąć za pomocą mascary efektu "false lashes", ale nadal szukam tuszu, który da najlepszy efekt. :) Wobec tego dziś chcę Wam przedstawić kosmetyk, który ostatnio namiętnie testuję - mascarę Twist Up The Volume marki Bourjois. Zapraszam do czytania.





Kosmetyk został ulokowany w ładnym, czarnym opakowaniu ze złotymi napisami, co ładnie się prezentuje. Mascara jest w kolorze Ultra Black, a więc charakteryzuje się głęboką czernią. Tusz wyróżnia się szczoteczką, którą można ustawić w dwóch pozycjach, przekręcając złotą końcówkę w odpowiednim kierunku. Pozycja 1 - odpowiada za wydłużenie i rozdzielenie rzęs, zaś pozycja 2 ma nadać im ekstremalną objętość. Brzmi interesująco, prawda ?


Dostępność :





Na początku mascara ma rzadką konsystencję, ale na szczęście nie sprawia problemów w aplikacji. Dobrze rozprowadza się na rzęsach, szybko zasycha i nie odbija się na powiekach. Ładnie wydłuża i podkreśla każdą rzęsę z osobna. Jeśli chodzi o pogrubienie - robi to dość mocno, nie tworząc pajęczych nóżek czy grudek. W efekcie końcowym uzyskujemy ładny wachlarz rzęs - efekt jest naprawdę zadowalający, ale nie jest to do końca to, czego szukam w tuszach. Na plus można zaliczyć także, to iż tusz nie rozmazuje i nie kruszy się w trakcie dnia. Wytrzymuje na rzęsach od świtu do nocy i nie ma problemu z jego demakijażem.Tusz możecie zakupić w drogerii internetowej notino.pl






12 komentarzy:

  1. Lubię ich kosmetyki, ale tego tuszu nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam swoje ulubione tusze, a sztucznych rzęs nigdy nie miałam jak żyję prawie 59 lat, i nie tęsknię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wydłuża rzęsy! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda na rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja natomiast uwielbiam dokleić sztuczne rzęsy ale na co dzień wolę dobre mascary, a ta wygląda ładnie na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia tuszu! <3 Ja jeszcze kiedyś doklejałam rzęsy jak była okazja, a od jakiegoś czasu totalnie mi się nie chce :D Szczoteczka tego tuszu wydaje się fajna i efekt na rzęsach także mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wydłuża rzęsy. :) Fajna. :)

    Pozdrawiam ;*
    http://xxveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, to możemy sobie przybić piątkę! Również nie lubię sztucznych rzęs, doczepianych w każdy sposób- to nie dla mnie. Niemniej jednak szukam cały czas naprawdę dobrego tuszu który da spektakularny efekt. I jeszcze nie znalazłam;) Prezentowany przez Ciebie tusz daje całkiem przyjemny efekt...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam raz zagęszczone rzęsy wygladało to bardzo ladnie, ogromna wygoda na lato ale jak zaczynają wypadać to wygląda to mało estetycznie i trzeba uzupełniać, dlatego u mnie dobry tusz to podstawa i czasem korzystam z BourJois i Lancome :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !