poniedziałek, 1 czerwca 2020

DOVE - Odżywczy żel pod prysznic

Kosmetyki do mycia ciała są jednymi z podstawowych produktów, które znajdziemy w łazience. Przeważnie u mnie goszczą żele pod prysznic Dove - są w przystępnych cenach, spełniają swoją funkcję i na dodatek pięknie pachną. Tym razem skusiłam w drogerii notino.pl się na wersję z dodatkiem różowej glinki. Jeśli chcecie poznać go bliżej - zapraszam do czytania.






Kosmetyk umieszczono w solidnej, plastikowej butelce z zamknięciem na zatrzask. Korek ma specjalną wnękę, więc nie ma problemu z otwarciem butelki jedną ręką za pomocą kciuka. Żel ma bardzo ładny, kremowy zapach (kojarzy mi się z kremem Nivea) i gęstą konsystencję o różowym zabarwieniu. Występuje w dwóch pojemnościach - 250ml oraz 500ml.


Dostępność :



Żel polubiłam właściwie od pierwszego użycia., bardzo dobrze się pieni. Niewielka ilość wystarczy aby dokładnie umyć ciało z nagromadzonych zanieczyszczeń, co też pozytywnie wpływa na jego wydajność. Skóra jest oczyszczona i odświeżona, a do tego subtelnie pachnąca. Szkoda, że zapach szybko ulatnia się z ciała, mógłby zostać ze mną na dłużej. Mam również wrażenie, że ciało jest gładkie i delikatnie nawilżone. Na pewno żel go nie wysusza i nie podrażnia.

16 komentarzy:

  1. miałam chyba wszystkie możliwe warianty , uwielbiam żele dove za ich kremowość, zapach....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam żadnego żelu pod prysznic Dove, a pomyśleć, że dawniej częściej po nie sięgałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne są te żele w trakcie kąpieli, jednak później nie jest tak miło. Wolę jednak coś z delikatniejszym składem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie polubiłam się z tymi żelami z dove... okropnie mnie wysuszały...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja żele z Dove bardzo lubię i stosunkowo często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieki nie miałam żadnego kosmetyku Dove u siebie i w sumie sama nie wiem dlaczego. Pewnie natłok pojawiających się nowych marek, to spowodował..

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego jeszcze nie znam, ale Dove uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką Dove, więc żelu raczej nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam jeden żel z tej firmy i był super :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm, pamiętam, ze swego czasu używałam żeli Dove, ale też bardzo wysuszały mi skórę i zrezygnowałam. Chyba się nie skusze ponownie :( A jakie inne żele polecasz? Mogłabyś nawet zrobić taki większy wpis z polecajką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię żele tej firmy głównie za ich konsystencje i wydajność. A ładny zapach to fajny dodatek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie przepadam za firmą dove, wydaje mi się że kiedyś robili lepszej jakości kosemtyki.
    akumulatory do motocykla

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się to co napisałaś, szczególnie wzmianaka o tym, że niewielka ilość wystarczy aby dokładnie umyć ciało z nagromadzonych zanieczyszczeń, co też pozytywnie wpływa na jego wydajność. Znalazłam bardzo fajną hurtownie kosmetyczną online. Zobaczcie - Hurtownia kosmetyczna Wałbrzych

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie Dove, używam dosc często ich kulek pod pachę i balsamów, żele rzadziej ale muszę do nich wrócic :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !