poniedziałek, 4 stycznia 2021

AVON - Woda perfumowana Incandessence Enjoy

Od kilku lat moim ulubionym zapachem w kategorii perfum są Incandessence od marki Avon. Jakiś czas temu do mojego faworyta dołączyły również perfumy Eve Elegance. Trudno trafić w mój gust, ale ta dwójka robi to doskonale. Gdy w ofercie marki pojawiła się nowa odsłona perfum Incandessence - Enjoy od razu wiedziałam, że muszę je poznać bliżej. Dziś chcę Wam co nie co o nich napisać, zapraszam do czytania.







Flakon jest kształtem identyczny jak pierwotna wersja Incandessence - pomarańczowa kula o poj. 50ml z wytłoczonym od spodu słoneczkiem. W górnej części plastiku znajduje się przycisk, którego naciśnięcie uwalnia mgiełkę zapachu z atomizera. Cały mechanizm działa sprawnie. 

Dostępność :



Zapach przez producenta określany jest jako idealny dla kobiet o romantycznej duszy. Incandessence Enjoy to kwiatowo-owocowa kompozycja, która urzeka swym zapachem od pierwszego psiknięcia. Świeże, nieco owocowe nuty zapachowe - mandarynka dopełniona akordem słonecznikowym, dopieszczona również cytrusami w duecie z piżmową bazą tworzą niesamowitą kompozycję, która wprawia w pozytywny nastrój. Woda perfumowana jest trwała, idealna na okres wiosenno-letni. Utrzymuje się na skórze cały dzień, zaś z kolei na ubraniach jest wyczuwalna do kilku dni. Perfumy Incandessence w różnych wersjach znajdziecie w drogerii internetowej notino.pl


14 komentarzy:

  1. Mandarynka i piżmo? Jestem jak najbardziej na TAK!:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o piżmo to mam do tego straszną słabość :)

      Usuń
  2. Też miałam ten zapach, ale ostatecznie oddałam mamie. Nawet nie jest za bardzo słodki, ale po prostu nie lubię cytrusowych akordów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już samo opwakowanie przyciąga uwagę :D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich zapachy, są takie idealne na co dzień, a i na większe wyjścia. Tej wersji nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

  5. I loved the product, I didn't know it and it looks very good, I hope to find it in Brazil. I loved your blog, which I'm already following. Happy new year and much success. https://beperes.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Średni przepadam za ta firma . Mimo tego rzetelna i fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post i recenzja co do samego perfumu to również jestem do niego średnio przekonana. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej nuty jeszcze nie testowałam, ale Incandessence lubię bardzo, to chyba drugi mój ulubiony po Perceive, więc sprawdzę na pewno <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama chętnie sprawdzę zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiego połączenia nigdy nie miałam okazji spróbować. Może kiedyś się skuszę. Teraz postawiłam na coś lżejszego i przyjemniejszego. Zamówiłam sobie Euphorię https://perfumy.pl/product-pol-24-Calvin-Klein-Euphoria-woda-perfumowana-100-ml.html od Calvina Kleina. Daje mi dużo siły na każdy nowy dzień. To piękny zapach również do pracy.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !