sobota, 24 października 2015

Okrycia wierzchnie - zamówienie z Romwe i SheIn

W tym tygodniu dotarły do mnie dwa zamówienia. Jedno pochodzi z dobrze znanego Wam sklepu - SheIn, zaś drugie z Romwe. Tym razem mój wybór padł na okrycia wierzchnie oraz kolczyki. Zapraszam do oglądania. :)






Na początek wezmę pod lupę zamówienie z Romwe. Pierwszą rzeczą, na którą się zdecydowałam są kolczyki. Na stronie dostępne są w kolorze niebieskim oraz różowym. Ja wybrałam dla siebie te pierwsze. Przyznam szczerze, że byłam nimi zaskoczona. Spodziewałam się, że będą metalowe i ciężkie, a okazały się w całości (łącznie z elementami ozdobnymi) wykonane z plastiku. Z jednej strony to dobrze, bo są bardzo lekkie i niewyczuwalne podczas noszenia - przynajmniej nie obciążają uszu. Ale z drugiej ciekawa jestem jak długo mi posłużą. :)




Drugą rzeczą jest rdzawo - brązowa kurteczka. Jak spojrzałam na zdjęcia - byłam przekonana, że będzie wykonana z sztywniejszego materiału. Moje przypuszczenia okazały się błędne. Kurteczka jest bardzo milusia, przypomina mi trochę welur. Jest świetnie odszyta, idealnie dopasowana. Wymiarowo jakby była na mnie szyta. Świetnie układa się na sylwetce. Na tę porę roku już się nie nada, ale na wiosnę będzie jak znalazł.




Ostatnią rzeczą, którą chcę Wam pokazać jest beżowa ramoneska ze sklepu SheIn. Urzekła mnie jak tylko pojawiła się na stronie. Niestety nie do końca spełniła moje oczekiwania. Kurtka jest świetnie odszyta, wcięta w talii. Ale... jej materiał pozostawia wiele do życzenia - jest to po prostu cienka i sztywna skóra ekologiczna. Mimo, że wygląda elegancko, nie czuję się w niej swobodnie, nieco ogranicza moje ruchy. Może gdybym zdecydowała się na większy rozmiar - byłoby inaczej.






BARDZO PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI :
 
KLIK || KLIK || KLIK
 
 
 Będę wdzięczna za pomoc, Z GÓRY DZIĘKUJĘ !
Jeśli mogę się jakoś odwdzięczyć - piszcie śmiało :)
 
 

149 komentarzy:

  1. Kolczyki są przecudne! Z kurtek podoba mi się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki przepiękne :) kurteczki też przypadły mi do gustu :)podoba mi się taki krój,ale przy moich górnych walorach musiałabym je mieć ciągle rozsunięte :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się kolczyki :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza kurtka wygląda na zdjęciach bardzo fajnie, kolczyki są cudowne a modelka mega zgrabna. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane. Mnie kurtka też w 100 proc. nie zadowala :/ Mam wrażenie, że moja jest za duża a na Tobie wygląda lepiej. Materiał strasznie ''piszczy'' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mam to samo :) Jest to bardzo wkurzające :)

      Usuń
    2. W jakim rozmiarze jest Twoja kurtka , jeśli można spytać

      Usuń
    3. Kochana oczywiście, że można - wzięłam XS :)

      Usuń
  6. ekstra kurteczki, ale te kolczyki, no magia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki :) Ta pierwsza kurteczka mega :)P
    kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki są świetne! Zarówno jak i pierwsza kurteczka, której krój i fason uwielbiam *.*
    Druga również śliczna, jednak skoro materiał kiepski, to nie fajnie... :/
    Świetny post i śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki i cała stylizacja jest świetna :)

    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona kolczykami. Odcień niebieskiego, który jest w nich zastosowany jest moim ulubionym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki są prześliczne,poklikane kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta rdzawa kurteczka ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki już gdzieś widziałam, nie wiem czy SheIn nie ma podobnych :p A ostatnia kurteczka jest naprawdę urocza, szkoda tylko, że materiał dziwny...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kurteczki ! Nad tą ramoneską się zastanawiałam. ale jednak postawiłam na coś innego
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cudeńka. Ja nie kupuję zbytnio rzeczy przez interent bo zawsze mam problem z rozmiarem. Lepiej jest pójść do sklepu i przymierzyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ciuszki brazowa swietna , klikniete

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne ciuszki brazowa swietna , klikniete

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolczyki i ta pierwsza kurtka - rewelacja! ostatnio jestem bardzo za takimi odcieniami, jak ta kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolczyki i ta pierwsza kurtka - rewelacja! ostatnio jestem bardzo za takimi odcieniami, jak ta kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy , poklikałam :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta pierwsza ramoneska, lubię takie kurteczki o takim prostym kroju, super wyglądają do sukienek :)
    Ja czekam na swoje zamówienia z tych dwóch sklepów, powinno dojść na początku nowego tygodnia :) Poklikałam w linki, powodzenia w dalszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak można dokonać zakupu na tych stronach?

      Usuń
    2. Wystarczy się zarejestrować, wrzucić wybrane rzeczy do koszyka i opłacić :)

      Usuń
  22. Pierwsza kurteczka bardzo mi się podoba ale zdecydowanie wygrywają kolczyki prześliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza kurteczka bardzo śliczna :) kolczyki również śliczne !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza kurteczka bardzo śliczna :) kolczyki również śliczne !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne rzeczy ;)
    Poklikałam: US$5.99, US$36.99, US$33.99
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor pierwszej kurteczki mi się niesamowicie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te kolczyki, jakby były z czerwienią to bym brała do sukienki na sylwestra!! Ta zamszowa kurteczka też świetna :) A ta z falbanką może się rozejdzie, skóra tak czasem ma :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Te kolczyki są piękne :D Bardzo mi się podobają :D Oczywiście poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. obie kurteczki świetnie wyglądają na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie super zakupy, piękne karteczki i te kolczyki bomba :-o

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna zwłaszcza ta beżowa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsza super :) Kolczyki piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne kolczyki i buty! :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I'm in love with the first one jacket
    You have a beautiful blog
    Visit mine if you want
    many kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie wyglądasz:)
    kliknięte (5,99$, 36,99$ i 33,99$;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja jakos srednio jestem przekonana do zamawiania np kurtek z internetu:)

    OdpowiedzUsuń
  37. po klikane ;)
    5.99
    36.99
    33.99
    może wspólna obserwacja ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzięki ci kochana za kliki! Oddaję ;)
    Beżowa ramoneska z shein : 36,99$
    Kurteczka z romwe: 33,99$ :)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę piękne. Niebieski, to mój ulubiony kolor. Za to pomarańcz mi ani trochę nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta druga kurteczka bardzo mi się podoba, szkoda że nie jesteś do końca zadowolona,
    kolczyki strasznie tandetne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzeczy wyglądają świetnie, ale to rzeczywiście spory minus, jeżeli ograniczają ruchy.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolczyki śliczne, ramoneska również :)
    Obserwuję, byłoby mi bardzo miło, gdybyś mnie również zaobserwowała :)
    http://okulaaarnica.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Poklikane, ta pierwsza kurteczka również mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  44. I totally enjoyed this post! Have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne rzeczy :) Kolczyki są przepiękne.
    Poklikałam. Obserwujemy?
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześliczne są te kolczyki.Trochę takie "festyniarskie" ale kolory tych szkiełek są przeurocze ")

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne te kolczyki!! pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne rzeczy :) I masz przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  49. super rzeczy ! kolczyki mega eleganckie, a karmelową kurteczkę chętnie bym Ci podkradła :) poklikane !

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładna kurteczka z Romwe,jej kolor jest cudny , no i kolczyki też piękne. Poklikałam Kochana, jak możesz to poklikaj u mnie jutro w Halloweenowym poście.

    OdpowiedzUsuń
  51. odwazne kolczyki
    pozdrawiamyy :))
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. kurteczki bardzo mi się podobają! :)

    Kliknęłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. pierwszy komplet pierścionków jest śliczny :))
    pozdrawiamyy
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Poklikane :).
    Omg... ta kurteczka rdzawa jest bardzo w moim stylu, chcę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne kolczyki i bardzo eleganckie kurteczki !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne te kolczyki. Dziękuję z aodwiedziny u mnie. :)
    Poklikane. :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Kurteczki bardzo ładne :) Kolczyki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna ta pierwsza kurtka bardzo ładny kolor i super wygląda + poklikane.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne zamówienia,szkoda że nie jesteś do końca zadowolona :/
    Poklikałam.
    Zapraszam Cię na rozdanie u mnie na blogu.
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Pierwsza kurteczka świetna :) Kolczyki też :) Grunt żeby się dobrze czuć, niestety tak jest to jest zwłaszcza z chińską rozmiarówką..
    Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  61. szkoda, ze nie wszystko Ci się podoba :(/K

    OdpowiedzUsuń
  62. Kolczyki świetne, bardzo przypomniają mi styl Macademian Girl, obie kurteczki również fajne, co prawda nie w moim stylu, ale tobie pasują!
    Poklikane ;) zapraszam na bloga: http://sugarivett8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie śliczne kolczyki. Poklikałam już :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Kliknięte ;) Poklikałabyś też u mnie? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. obie kurteczki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kolczyki są cudowne :) wyglądają na naprawdę ciężkie, aż nie mogę uwierzyć że są z plastiku ;o A kurteczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  67. najbardziej podoba mi się ta pierwsza kurtka :)
    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. kolczyki mi się podobają :) wykorzystałabym je do jakiejś sesji tematycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo Ci pieknie w tej pierwszej kurteczce. Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam duże kolczyki,te są cudowne!!!kurteczka ruda super

    OdpowiedzUsuń
  71. Beżowa kurteczka bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  72. prześliczne są te kolczynki ! :)
    + oczywiście, że poklikam!

    OdpowiedzUsuń
  73. świetne kurteczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  74. Rdzawa kurtka ma przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  75. kolczyki prześliczne <3
    oczywiście poklikane :-) a ja mogę prosić o poklikanie w banery ?;-)

    OdpowiedzUsuń
  76. kolczyki rzeczywiście bardzo ładne, jasna kurteczka ma bardzo fajny fason i poklikałam.

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne kurteczki, kolczyki zdecydowanie nie w moim guście.
    Poklikałam :)
    MÓJ BLOG - OKEJKAAA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  78. Super kolczyki! Brązowa kurteczka też świetnie leży! :-) Pozdrawiam! Ps. Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Kolczyki są prześliczne, a pierwsza kurtka bardzo mi się spodobała :)

    Zapraszam do siebie,
    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ślicznie :) poklikane już wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Obie kurteczki są świetne. Tylko wolałybyśmy je w innych kolorach :) Kolczyki cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Muszę przyznać że piękne kolczyki, a kurtki prezentują się zjawiskowo. We wszystko poklikałam. Szkoda tylko że ramoneska jest nie do końca udanym zakupem :) Mogę tylko powiedzieć że mimo wszystko wygląda ślicznie.
    Fajny post :)
    Mam do Ciebie prośbę czy kliknęłabyś u mnie w linki w najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne, przez co wiem ile dla ciebie znaczą Twoje kliki, dlatego kliknęłam :)
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Fantastyczne wdzianka :) poklikane wszystko :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Wszystko świetne :)
    Linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetny blog i wpis :)

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Śliczne kolczyki, kurteczki bardzo mi się podobają choć kolor pierwszej bardziej taki mój :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo ładne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. również dziękuję i polecam się na przyszłość :-)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  89. Ramoneska bardzo mi się spodobała <3 Kurteczka też śliczna. Kolczyki dla mnie byłyby za długie, ale wiem, że nie którym pasują ;) Poklikane!

    Zapraszam na nowy poradnik!
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  90. Poklikane we wszystko Kochana :) Świetne te kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  91. zakochałam się w tej rdzawo-brązowej kurteczce! świetnie Ci pasuje :*

    aboutdriana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Kolczyki i ta pierwsza kurteczka - rewelacja! Kochana wyklikane! :))

    OdpowiedzUsuń
  93. świetne rzeczy wybrałaś :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  94. ładne rzeczy, szkoda, że takie słabe materiały

    OdpowiedzUsuń
  95. 1 kurteczka wygląda bardzo ładnie! Szkoda, że materiał z SheIn jest taki słaby... :/
    Poklikałam.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  96. Śliczna ta druga kurteczka. Poklikne :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Rdzawa ramoneska jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  98. Kolczyki są przepiękne *.*
    Poklikałam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Wow, kolczyki boskie. *-* Poklikałam. ;) Wyglądasz pięknie. ;*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Onie kurteczki super i Ty slicznie wygladasz :) Poklikane Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  101. Excellent choices. I'm your new GFC follower # 1573 if you want to come on my blog, I'd be happy ♡

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  102. Kolczyki sa całkiem ładne. :3
    Oczywiście poklikalam ♥
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  103. Kolczyki są śliczne ;)
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  104. Obie kurteczki mi się podobają :) Ale kolczyki zdecydowanie wygrywają :D

    OdpowiedzUsuń
  105. ślicznie wyglądasz :)
    poklikane
    klikniesz w link do płaszcza u mnie ? :)
    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Piękne kolczyki

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !