czwartek, 2 września 2021

AVON - Today Tomorrow Always This Love

Avon za każdym razem, gdy wypuszcza nowości w postaci perfum pozytywnie zaskakuje mnie swoimi propozycjami. Każde z nich są wyjątkowe na swój sposób i nawet jeśli nie wpiszą się idealnie w mój gust, zawsze znajdę dla nich nową właścicielkę - tak już mam, że wiem w jakich zapachach gustują moi najbliżsi i ofiarując im perfumy wiem, że to będzie na 100% trafiony prezent. Cóż - ile kobiet - tyle gustów ;) Ostatnio jednak w moje ręce przewinęły się perfumy, obok których nie mogłam przejść obojętnie - Today Tomorrow Always - bo tak się zwą, to już klasyk w ofercie Avon, jednak ich najnowsze dziecko "this love" kompletnie skradło moje serce. Chcecie dowiedzieć się więcej ? Zapraszam do czytania.





Odkąd sięgam pamięcią - perfumy marki Avon towarzyszą mi od nastoletnich lat i tak pozostało do dzisiaj. Rzadko kiedy kupuję perfumy z wysokiej półki cenowej, bo te z Avon-u w pełni mnie zadowalają zarówno jakością jak i trwałością. Nie inaczej jest w przypadku ich nowości, zawsze wiem, że będzie to coś fajnego, godnego zainteresowania i wypróbowania na własnej skórze. ;)

 

Dostępność :

 


 

 

Zapach TTA This Love od pierwszego kontaktu z ubraniami czy skórą, kojarzy mi się z powiewem wiosny, a co za tym idzie - doskonale sprawdzi się w letnich miesiącach. Nie jest ciężki czy duszący. Określiłabym jako świeżą kompozycję letnich kwiatów (nuty serca - korzeń irysa, jaśmin, plumeria) przeplatającą się z soczystymi owocami (nuty głowy - arbuz, różowy grejpfrut, gujawa). Zapach jest naprawdę ciekawy, kobiecy i taki rześki zarazem. To taki powiew wiosny, obok której nie można przejść obojętnie. Całość zamknięta jest w przezroczystym flakonie wykonanym z grubego szkła, takim samym jak pozostałe warianty perfum z kolekcji Today Tommorow Always. Perfumy możecie zakupić w drogerii internetowej notino.pl

 

 

11 komentarzy:

  1. Zapachy Avon mi naeet sie podobają. Wiec chętnie bym je poznala ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zapachu, ale uwielbiam kwiatowe nuty :D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ich tradycyjną wersję i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci za tę recenzję. Czasami zdarza mi się postawić na zupełnie nowy zapach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubię perfumy z Avonu — oni często mają w propozycjach takie świeże nuty, które mnie w pełni zadowolają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale przetestuję :) Używałam perfum Avonu jako nastolatka, może czas powrócić do tych lat chociaż zapachem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny prosty flakonik. Wydaje mi się że zapach trafiłby w mój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda ciekawe czy zapach też ładny :) Niszczarki pozdrawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak opisujesz, że trzeba spróbować :).

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !