poniedziałek, 20 marca 2017

Prezenty dla samej siebie : Wybielająca pasta do zębów Medi Blanc | Świeca zapachowa Luminum Candle

Czy zdarzyło Wam się robić kiedyś prezent dla samej siebie ? Mi owszem, dlatego postanowiłam zamówić w mojej ulubionej drogerii internetowej czarną pastę do zębów Medi Blanc oraz wypróbować nową firmę świec zapachowych - Luminum Candle. W końcu nie ma nic przyjemniejszego dla kobiety od zakupów, prawda ? :) Chcecie wiedzieć jak się spisały i czy są godne zainteresowania ? To zapraszam do dalszej części posta.







Pasta do zębów Medi Blanc


Nie taka zwyczajna, bo czarna pasta przekonała mnie do siebie od pierwszego użycia. W pierwszej chwili jak zaczynam nią szczotkować zęby, to czuję mega działanie odświeżające, które po chwili staje się łagodniejsze. Miałyście kiedyś cukierki Halls w ustach ? Tutaj mamy podobny efekt w kwestii niwelowania nieprzyjemnego zapachu. ;) Pasta całkiem nieźle się pieni, wielkość ziarenka grochu jest wystarczająca do jednorazowego umycia zębów, co też wpływa na wysoką wydajność produktu. Co więcej - nie mam wątpliwości, co do jej skuteczności. Świetnie czyści ząbki, pozostawiając je lśniące, czyste, a już po 4 tygodniach regularnego stosowania możemy zauważyć, że łuk zębowy jest subtelnie bielszy. Dla mnie jednak najważniejszy jest skład pasty, w którym nie znajdziemy agresywnych substancji, jak chociażby SLS/SLES, które zawsze wyrządzają krzywdę mojej jamie ustnej i zazwyczaj znajdują się w każdej paście drogeryjnej.


Dostępność :






Świeca zapachowa Luminum Candle


Niezależnie od pory roku i niezmiennie od paru lat przyjemną aurę w moim domu tworzą świece zapachowe. Dziś już nie wyobrażam sobie, by mogło ich zabraknąć. Nie dość, że ładnie się prezentują i tworzą klimat, to jeszcze pięknie pachną i wspaniale wpływają na zmysły. Jedną z takich świec jest Luminum Candle o zapachu Aromatic Sandalwood. To intensywna, lecz odpowiednio wyważona woń, nie powodująca bólu głowy i nie nakłaniająca po kilkunastu minutach palenia się knota do jego szybkiego zgaszenia. Zapach jest korzenny, przyjemny, energetyzujący, dający "kopa" do działania. Wprowadza w dobry nastrój i działa kojąco na nerwy. Czas spalania małej świecy (60mm) wynosi 15h, ale można ją nabyć również w większych wersjach.


Dostępność :





Pudełko na prezent


Jako, że zbliżają się imieniny mojego męża przy okazji do mojego zamówienia dołączyłam pudełko prezentowe. Spośród kilku dostępnych wzorów zdecydowałam się na biało-czarne w geometryczne wzory. Pudełko jest pojemne, wygląda solidnie, a to co mi się w nim najbardziej podoba, to jego uniwersalność - możemy w nie zapakować prezenty dla kobiet i mężczyzn. Pudełka dostępne są w różnych rozmiarach, moje ma 220 x 220 x 80 mm i spokojnie zmieści się do niego zestaw, składający się perfum, antyperspirantu i wody po goleniu. :)

Dostępność :






44 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ta pasta. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty sobie sprawiłaś :D
    Jestem ciekawa, jakie efekty daje ta pasta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta pasta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jaki będzie efekt :) Bardzo fajna szata graficzna jak na pastę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująca ta pasta.
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie znam i nic nie słyszłam to mój pierwszy raz z produktem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta pasta:) fajna świeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wybielam ząbków i raczej nie kupuję takich past. Ale opakowanie ma bardzo fajne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta świeca mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne produkty, paste na pewno kiedyś wypróbuję.Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie chciałam kupić sobie białą perłę, ale widzę ta pasta też jest interesująca:):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię testować nowe pasty, więc ta też mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiała mnie ta pasta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, ciekawa ta pasta. Muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie no, są przyjemniejsze rzeczy od zakupów ;)
    Pasty nie znam. Lubię korzenne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pasta bardzo mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam taką czarno-białą kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świeca bardzo mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  19. O tej paście czytam po raz pierwszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świeca ciekawie się prezentuje.
    Pasty nie miałam, ale ja nie mogę używać wybielających więc nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pudełko prezentowe klasa :) Takie inne ! Świeca zapachowa bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne prezenty sobie sprawiłaś :) Ciekawa ta pasta.
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka PASTA przydałaby mi się na jakiś czas przed moim ślubem - koniecznie muszę zapisać sobie jej nazwę.

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne prezenty. Świeca świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pasta mogłaby i mnie się przydać. Śliczne pudełko, mąż na pewno będzie zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  26. pasta mnie bardzo zaciekawiła;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesujący produkt, nareszcie coś godnego uwagi w aspekcie past wybielających ;)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  28. zaciekawiła mnie ta pasta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna wydaje sie ta pasta

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja właśnie poluje na coś do wybielania zębów, ale chyba bardziej bym wolała paski wybielające. :)

    Pozdrawiam ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Oba Twoje prezenciki wyglądają uroczo :) Pasta tym bardziej przekonuje mnie brakiem fluoru, choć nie wiem czy ta cena nie jest zanadto wygórowana? ;) Masz może porównanie z czarną Ecodentą?

    OdpowiedzUsuń
  32. świeca jest bardzo kusząca i taka elegancka :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !