wtorek, 21 sierpnia 2018

RYOR - Tonik ziołowy do cery normalnej i mieszanej

Tonik do twarzy stanowi jeden z ważnych elementów kobiecej pielęgnacji. Jego najważniejszą funkcją jest przywracanie skórze właściwego poziomu pH skóry, ponadto jego stosowanie niesie ze sobą odświeżenie i oczyszczenie naskórka. Zatem nie powinno się o nim zapominać. Przez moje ręce przewinęło się bardzo dużo różnych toników, a ostatnią nowością jest u mnie tonik ziołowy do cery normalnej i mieszanej, stworzony przez czeską markę kosmetyków naturalnych RYOR. Dziś właśnie niemu chcę poświęcić dzisiejszy post. Zapraszam do czytania.







W wysokiej butelce o poj. 200ml zamknięto tonik do twarzy o wodnistej konsystencji i lekko ziołowym, kwaskowatym zapachu. Opakowanie zamykane jest na "klik", klapka łatwo uchylić za pomocą kciuka. Szata graficzna jest schludna, estetyczna w minimalistycznym wydaniu.


Dostępność :





Tonik do twarzy to mój codzienny towarzysz, sięgam po niego zarówno rano jak wieczorem po wcześniejszym umyciu twarzy żelem. Kosmetyk ten oczyszcza cerę z resztek makijażu, z którymi nie poradził sobie żel. Przyjemnie orzeźwia i odświeża naskórek, łagodzi ewentualne podrażnienia. Fajnie również sprawdza się dodany do maseczek z glinki, potęgując ich działanie. W jego składzie znajdziemy m.in. wyciąg z szałwii lekarskiej (działa przeciwzapalnie), wyciąg z dziurawca (tonizuje, koi skórę), wyciąg z nagietka lekarskiego (działa ściągająco i oczyszcza skórę), wyciąg z rzepiku (przyspiesza gojenie i regenerację skóry). Kosmetyki marki RYOR dostępne są w drogerii internetowej www.iperfumy.pl



12 komentarzy:

  1. Te wyciągi roślinne w składzie ma super :) Fajna szata graficzna, przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne opakowanie. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam produktu ani marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny skład! Nie używam toników, wystarcza mi żel do twarzy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezentuje się ta butelka. Toniku nie znam, ale u mnie takie produkty to podstawa. Ewentualnie hydrolat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę pierwszy raz widzę, ale sam produkt podoba mi się i ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz go widzę, ale na pewno jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam sie z ta marka

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super,ekstra,a nawet niesamowicie ten blog jest prowadzony według mnie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !