czwartek, 26 lipca 2018

Summer in yours - Notino Summer Box | Pudełko kosmetyków na wakacyjną podróż

Drogeria internetowa www.iperfumy.pl niedawno wprowadziła do oferty Notino Summer Box. Co to takiego ? :) To nic innego jak pudełko zawierające zestaw kosmetyków, które tego lata każda kobieta powinna poznać. Są w nim zarówno nowości jak i kultowe produkty. Co dokładnie skrywa w sobie Summer Box ? Ciekawych zapraszam do dalszej części posta.



Nivea - Pielęgnacyjna pianka pod prysznic


W sieci o tych piankach zrobiło się dość głośno i zazwyczaj słyszałam o nich wiele pozytywnych opinii. Pomyślałam wtedy - ot, zwykła pianka, co może być w niej takiego niezwykłego ? I zrozumiałam w momencie, kiedy po raz pierwszy zabrałam ją za sobą do łazienki. Podczas kąpieli rozprowadziłam gęstą piankę na skórze i ... ach, coś wspaniałego, wystarczy niewielka ilość aby umyć nią nasze ciało, a co więcej - naskórek jest gładki, oczyszczony i przyjemnie pachnący. Miła odmiana dla tradycyjnych żeli czy płynów do kąpieli. :) Warto spróbować :)






Korika SciBeauty - Detoksykująca maseczka płócienna Korea Maska


Maseczek nigdy za wiele, a odkąd poszłam do pracy i mam mniej czasu, zaczęłam doceniać wszelkie maseczki "gotowce". Zadaniem maseczki Korika jest detoksykacja i odżywienie naskórka. Brzmi interesująco, a jak sprawdzi się w praktyce ? Na pewno dam Wam jeszcze znać. :)





Korika SciBeauty - Koreańska maseczka nawilżająca do ust


Wiele razy zdarza mi się zapomnieć o właściwej pielęgnacji ust, ale na szczęście są maseczki, które w szybki sposób przyniosą im pomoc ! Takim przykładem jest koreańska maseczka nawilżająca, która zadba by usta w mig stały się miękkie i nawilżone. Jeszcze nie miałam okazji jej używać, gdyż zostawiłam sobie ją na ten właściwy moment, czyt. "przed ważnym wyjściem" :)




BrushArt Basic - Pędzel do make-up


Gdy ujrzałam ten pędzel w boxie - od razu musiałam go rozpakować. Stworzony do nakładania kremowych produktów, lekki, wygodnie leży w dłoni i posiada piękny, różowy trzonek ze srebrnymi drobinkami brokatu - świetny efekt wizualny ! Włosie mięciutkie, nie kłuje w twarz, otoczone srebrną skuwką. Jak Wam się podoba ? :)





3 x CK, czyli perfumy Calvin Klein


Próbki perfum uwielbiam głównie za to, że mają niewielkie rozmiary i można je ze sobą zabrać dosłownie wszędzie, gdyż ich gabaryty sprawiają, że bez problemu znajdziemy im miejsce w torebce, kieszeni spodni czy płaszcza. W dodatku - wyposażone są w atomizery, co jest dużym udogodnieniem. W pudełku znalazły się CK One - woda toaletowa unisex, CK Obsessed - woda perfumowana dla kobiet oraz CK Obsessed - woda toaletowa dla mężczyzn. Wszystkie zapachy są piękne, moim zdaniem odpowiednie na letnią porę roku i do stosowania na co dzień.





Próbek ciąg dalszy, czyli L'oreal & Lancome


Od dawna chodziło mi po głowie wypróbowanie peelingów marki L'oreal, więc bardzo ucieszyłam się na widok cukrowych peelingów, przeznaczonych do oczyszczania cery. Jeden odżywczy, drugi rozjaśniający skórę - z pewnością spakuję je ze sobą do wakacyjnej walizki. :) Kolejna wspaniała trójka to produkty marki Lancome - multi funkcyjny krem na dzień, nawilżający make-up oraz rozjaśniające serum - ich też nie może zabraknąć podczas letniej podróży ! :)





MediBlanc, SpiriTime, Vichy i La Roche- Posay


Co my tutaj mamy ? Hmm...
Vichy Mineral 89 - wzmacniający i wypełniający hialuronowy booster ma zapewnić skórze codzienną dawkę nowej siły i energii.
La Roche-Posay - Matujący żel-krem nieperfumowany SPF50 - słońce już nie takie straszne w towarzystwie tego kosmetyku, jego zadaniem jest nieść skórze skuteczną ochronę przed poparzeniem słonecznym.
SpiriTime - Odżywczy krem do rąk - dzięki jego stosowaniu dłonie zyskają jedwabistą gładkość, a do tego niesamowity zapach !
MediBlanc - pasta do zębów z efektem wybielającym - zadba o promienny uśmiech każdego dnia, naturalnie wybieli zęby, jednocześnie chroniąc szkliwo.





Bioderma Node - szampon do wszystkich rodzajów włosów


I na koniec nie takie maleństwo, bo mające aż 50 ml pojemności - to nic innego, a szampon do włosów marki Bioderma ! Jego wygląd może mylić, początkowo myślałam, że to antyperspirant w kulce. Jakież było moje zdziwienie , gdy wzięłam go do ręki i zorientowałam się, że to szampon ! :) Haha, mina cenna sfotografowania :D




Jak sami widzicie - w pudełku mamy aż 17 produktów! Zawartość według mnie zachwyca, a jak sama nazwa wskazuje - Summer Box to pudełko, którego nie może zabraknąć podczas letniego wypoczynku. Zawartość pudełka została skomponowana tak, by zminimalizować ilość zabieranych ze sobą produktów w podróż. Walizka nie będzie aż tak ciężka, a my będziemy mieć wszystkie niezbędniki tego lata pod ręką. Czyż nie brzmi wspaniale ? :D


Dostępność :




A Wam jak się podoba zawartość pudełka? Co Was najbardziej zaciekawiło ?





19 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że zawartość takiego pudełka przypadła mi zdecydowanie bardziej do gustu niż te całe inne "słynne" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby wszystkiego dużo, ale nic szczególnego w nim nie znalazłam:) Będę śledzić kolejne pudełka, może z czasem będzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa jestem tej maseczki - Korika SciBeauty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miniatury są zbawienne a masek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też otrzymałam taki fantastyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na prawdę supcio zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora zawartość, ale nie ma tutaj produktu, który zrobiłby na mnie efekt 'wow' :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wszystko zapakowane <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna zawartość tego pudełka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiła mnie ta maseczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo ciekawych próbek i miniaturek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie fajne pudełko! Nie ma niepotrzebnej makulatury i zapychaczy typu flaming na drinka... chyba najlepszy jaki widziałam:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow - nie miałam pojęcia, że Iperfumy wprowadziły coś takiego! Zawartość super, produkty do przetestowania naprawdę na poziomie ! Koniecznie muszę sprawdzić co jeszcze mają do zaoferowania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te produkty na pewno się sprawdzą w wakacyjnej podróży ;)

    http://bitasmietanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa zawartość, miałabym ochotę przetestować każdą rzecz :D

    PinkPebble♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej urzekła mnie maseczka na usta i pędzel. Uwielbiam swoją drogą koreańskie maseczki w płachtach, chociaż i tak wole typ peel-off.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !