poniedziałek, 17 września 2018

MISTERO MILANO - Najnowsza kolekcja lakierów hybrydowych Sun-Kissed Colors, baza PEEL-OFF, oliwka perfumowana i top Flexi

Jeśli chodzi o lakiery hybrydowe - pokochałam markę Mistero Milano całym sercem i za każdym razem z niecierpliwością wyczekuję ich nowości. Nie inaczej wyglądało to w przypadku najnowszej kolekcji lakierów hybrydowych Sun-Kissed Colors oraz bazy Peel Off - gdy tylko marka wypuściła je do swojej oferty, od razu dostałam wypieków na twarzy i długo nie czekając, zdecydowałam się je wypróbować. Czy i tym razem mnie oczarowały ? Zapraszam do czytania.






Baza Peel-Off - hit czy kit ?

Pewnie nie jedna z Was marzy o tym, by w końcu odstawić frezarkę czy aceton w kąt i móc prostym krokiem jakim jest podważenie brzegów hybrydy patyczkiem - ściągnąć lakier i przy tym nie uszkodzić sobie paznokci. Czy to w ogóle możliwe i czy hybryda jest w stanie utrzymać się na takiej bazie chociaż przez kilka dni ? Też zadawałam sobie to pytanie i byłam do tego cud wynalazku dość sceptycznie nastawiona, ale mimo wszystko nie traciłam nadziei i wykonałam paznokcie na propozycji od marki Mistero Milano. Baza peel-off nie wymaga utwardzenia w lampie, wystarczy bardzo dokładnie aplikować ją na paznokcie, nie zapominając o zabezpieczeniu również wolnego brzegu, odczekać ok 1 min., aż wyschnie. Następnie powtórzyć czynność i przystąpić do wykonania manicure. Bazę Peel-off możemy również wykorzystywać na wiele innych sposobów, np. jako klej do folii transferowej lub podkład do różnych zdobień i ozdób, możliwości jest wiele. ;) No dobrze, ale co z tą trwałością ? Muszę Wam powiedzieć, że jestem mile zaskoczona, zwłaszcza że nie liczyłam na sukces. Przy moich codziennych obowiązkach w pracy czy w domu, gdzie  moje dłonie wykonują wiele różnych prac, paznokcie trzymają się naprawdę dobrze ! Najdłużej nosiłam manicure 7 dni i tylko dlatego, że lubię często zmieniać kolor paznokci - po prostu szybko mi się nudzą i nic na to nie poradzę, jak każda kobieta lubię zmiany. :) Istotny jest fakt, że w dniu usuwania hybrydy nie odnotowałam na paznokciach żadnych ubytków, manicure wyglądał tak samo dobrze jak pierwszego dnia, a więc chwała producentowi za ten produkt ! Zdejmowanie hybrydy też przebiegło pomyślnie a stan moich paznokci nie uległ pogorszeniu. Na ten moment nie wyobrażam sobie wykonywania hybryd bez bazy peel-off -jak sami widzicie, dla mnie to HIT ! :)


Dostępność:





Rajskie wakacje z SUN- KISSED COLORS


W skład kolekcji Sun-Kissed Colors wchodzi 10 lakierów hybrydowych o pięknych, pastelowych barwach. Ja stałam się szczęśliwą posiadaczką 3 kolorów :

Cała trójka wyróżnia się samopoziomującą, kremową konsystencją o odpowiedniej gęstości oraz doskonałą pigmentacją, za co właśnie cenię sobie markę Mistero Milano. Zero rozczarowań względem ich produktów. Jedna warstwa w zupełności daje satysfakcjonujący efekt i pełne krycie, ale zawsze dla podbicia koloru dokładam kolejną, chociaż nie jest to konieczne. Kolorki pięknie prezentują się na paznokciach, nie odpryskują i nic się z nimi nie dzieje. W duecie z topem Flexi pazurki ładnie błyszczą, są odpowiednio zabezpieczone przed urazami mechanicznymi i mają świetną trwałość. Na koniec warto zastosować oliwkę perfumowaną, która.. pachnie obłędnie, a do tego dzięki zawartości m.in. olejków i witaminy E ma pozytywny wpływ na nasze skórki i paznokcie. 






Poznaliście już kolekcję SUN-KISSED COLORS od Mistero Milano ?
Który kolor najbardziej Wam wpadł w oko ?







9 komentarzy:

  1. Baza Peel-Off to coś dla mnie, zdejmowanie hybryd to znienawidzony przeze mnie moment, z nią byłoby znacznie łatwiej

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma całkiem mi nieznana, ale ma śliczne buteleczki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej firmie sporo od koleżanki która robi pazurki i bardzo chwaliła. Ja osobiście nigdy nie miałam od nich żadnego kolorku i chętnie bym upolowała coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo eleganckie opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te pastelowe kolory. A co do tej bazy peel of - słyszałam różne opinie. Myślę że wszystko kręci się wokół właściwego zrobienia tego manicure i nałożenia produktu...jednym schodzi od razu, innym psuje płytkę...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne kolorki :D Tak dawno nie miałam nic na pazurkach, musze to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, delikatne pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O Mistero też ma bazę peel off? Uzywałam tej z Neess i zniszczyła mi paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !