środa, 1 maja 2019

Labello Pearly Shine - Balsam do ust

Ochrona ust przez cały rok jest dla mnie tak samo ważna jak pielęgnacja twarzy czy ciała, dlatego zawsze muszę mieć w torebce jakiś balsam do ust, dzięki któremu uda mi się utrzymać delikatny naskórek w dobrej kondycji. Ostatnio bardzo pomógł mi w dążeniu do celu kosmetyk marki Labello, którego upolowałam w drogerii internetowej iperfumy.pl i dziś chciałabym napisać o nim kilka słów, także zapraszam do dalszej części posta. :)





Balsam od nowości zapakowany jest w blister, więc to dla mnie gwarancja, że jest świeży i nie był wcześniej przez nikogo otwierany. Sam kosmetyk ulokowany został w wykręcanym sztyfcie, który chroni różowa zatyczka. Balsam ma delikatny, przyjemny zapach kojarzący mi się z gumą balonową. 

Dostępność :




Łatwo rozprowadza się na ustach dzięki miękkiej konsystencji, pokrywając skórę warg odcieniem pudrowego różu. Kosmetyk posiada filtr SPF10, który chroni usta przed niekorzystnym działaniem promieni słonecznych. Z racji, że posiada lekką formułę będzie bardziej odpowiedni do stosowania w okresie wiosenno-letnim, zimą możemy potrzebować jednak czegoś treściwszego. Mimo wszystko spełnia swoją pielęgnacyjną funkcję bardzo dobrze - nawilża, odżywia oraz wygładza usta. Ładnie nabłyszcza, dzięki czemu usta wydają się być pełniejsze.



Znacie może ten balsam ? Jakie balsamy do ust polecacie ?





17 komentarzy:

  1. Nie znam tego balsamu. Jeśli chodzi o pomadki ochronne to najczęściej sięgam po te z Nivea. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy spotykam się z marką Labello:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki, ani produktu nie nam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat pomadek do ust mam pełno i za żadną nową się nie rozglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdził ten balsam. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, mój balsam właśnie się skończył, więc może przetestuje ten :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatyczne ma opakowanie. Myślałam, że to jakiś kosmetyk dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem przyjemny kosmetyk... ja jednak mam swój ulubiony z nivea.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. balsamu nie znam ale zamowilam w styczniu ten koszyk i do tej pory nie przyszedl:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam , ani marki ani produktu, ale design opakowania jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim ostatnim odkryciem jest balsam do ust z aloesem. Bardzo fajnie pielęgnuje usta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam od lat z firmy Forever Aloe Lips - najlepszy jakikolwiek miałam. Smaruję nim także skórę jeśli jest z jakichś powodów zaczerwieniona a nawet pomógł na ukąszenie osy :)https://forever-suplementy.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. ja używam aloesowego balsamu do ust

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze są aloesowe, potwierdzam.
    aloes-forever.eu

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !