czwartek, 23 maja 2019

NOURISH - Biomimetyczny przeciwstarzeniowy krem pod oczy Głęboko nawilżający krem do skóry suchej

Jako, że jestem ogromną fanką naturalnych kosmetyków produkty marki Nourish od bardzo dawna wzbudzały moje zainteresowanie. Po wielu pozytywnych opiniach, na które natknęłam się w internecie postanowiłam je poznać i dumnie wprowadzić do pielęgnacji mojej skóry. Jak się sprawdziły i czy są godne uwagi ? Zapraszam do czytania.



Nourish - Biomimetyczny przeciwstarzeniowy krem pod oczy


Wraz z upływem lat (za chwilę 30-tka na karku) staram się wybierać dla mojej delikatnej skóry wokół oczu kosmetyki, które mają opóźniać procesy starzenia się naskórka. I chociaż wiem, że niektóre z Was potrafią się obyć bez kremu pod oczy - na pewno do tego grona nigdy nie będę zaliczać się ja. :) Muszę go mieć i już ! Biomimetyczny krem pod oczy - propozycję marki Nourish stosuję już 3 miesiące więc czas najwyższy, by wydać o nim opinię. Kosmetyk mieści się w zgrabnym opakowaniu (10ml) z pompką air-less, którą zawsze bez problemu odmierzę wymaganą porcję produktu. Posiada lekką konsystencję, a co za tym idzie ładnie otula skórę i szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy. Stosuję go 2 razy dziennie - rano i wieczorem i cóż mogę powiedzieć - jest rewelacyjny ! Czyni naskórek gładkim, wypoczętym i promiennym. Nawet kiedy miewam gorsze noce - a ostatnio zdarzają się coraz częściej, rano budzę się bez podkrążonych oczu, nie widzę oznak zmęczenia. Mam również wrażenie, że zmarszczki pod oczami oraz cienie stały się mniej widoczne. Krem ładnie nawilża, wygładza i widocznie ujędrnia skórę - jest ona w znacznie lepszej kondycji, a to wszystko zawdzięczać można doskonałym substancjom, które znajdziemy w składzie. Zresztą... sami zobaczcie :)



Skład : Aqua, Glycerine*, Brassica olerecea leaf extract*, Palmitoyl tripeptide-5, Lactobaciluus/Dipteryx odorata seed ferment filtrate, Leuconostoc/Radish root ferment filtrate, Rosa canina seed oil*, Argania spinosa kernel oil*, Dextrac, Caprooyl tetrapeptide-3, Candelilla/Jojoba/Rice bran polyglyceryl-3 esters, Glyceryl sterate, Cetearyl alcohol, Sodium stearoyl lactylate, Sodium levulinate, Levulinic acid, Sorbitol, Yeast extract, Cetearyl glucoside, Caprylic/Capric triglyceride, Glyceryl caprylate, Glyceryl undecylenate, Niacinamide, Calcium pantothenate, Sodium ascorbyl acetate, Tocopheryl acetate pyrodxine HCL, Maltodextrin, Sodium starch octenylsuccinate, Silica, Selaginella lepidophylla extract, Lactobacillus ferment, Aristotelia chilensis fruit extract, Aloe barbadensis leaf juice powder*, Mica, Sodium hyaluronate, Lactobacillus/Punica granatum fruit ferment extract, Algin, Alginic acid, Xanthan gum, Beta vulgaris root powder*, Carnosine, , Potassium sorbate, CI77891 (titanium dioxide).

Dostępność :



Nourish - Głęboko nawilżający krem do skóry suchej

Mimo, że jestem posiadaczką cery mieszanej, uwielbiam czasem sięgać po kosmetyki głęboko nawilżające dedykowane cerom suchym. Dlatego, gdy wypatrzyłam w ofercie marki Nourish taki kosmetyk - nie mogłam przejść obok niego obojętnie i od razu wylądował w wirtualnym koszyku. Produkt ulokowany został w szklanym, wysokim pojemniku z wygodną pompką. Kremowo-żelowa konsystencja dobrze rozprowadza się na skórze i przyjemnie pachnie cytrusami. Krem aplikuję głównie o poranku na wcześniej przygotoway naskórek - oczyszczony i stonizowany. Dość dobrze się wchłania, w ekspresowym tempie nawilża suchą skórę i przynosi jej ukojenie. Po dłuższym stosowaniu widzę również poprawę w kondycji naskórka - staje się bardziej elastyczny a dzięki witaminie C - ujednolica i poprawia się koloryt cery. Ja jestem na TAK ! Na koniec dodam, że krem nie zatyka porów i nie powoduje wysypu nieprzyjaciół, a do tego jest bardzo wydajny !



Skład : Aqua (water), Aloe barbedensis leaf juice powder*, Citrus limonum fruit powder*, Glycerin**, Cetearyl alcohol, Helianthus annuus seed oil*, Glycine soja oil*, Cetearyl glucoside, Sodium levulinate, Levulinic acid, Rosa canina seed oil*, Cetearyl olivate, Sorbitan olivate, Glyceryl stearate, Citrus sinensis peel oil expressed*, Citrus nobilis peel oil expressed*, Xanthan gum, Potassium sorbate, Sodium ascorbyl phosphate, Citral, Limonene, Linalool.


Dostępność :








Znacie kosmetyki Nourish ? Jak sprawdziły się u Was ?



14 komentarzy:

  1. bardzo lubię wszystkie kosmetyki brandu costasy szczególnie pielęgnację nourish i kolorówkę lily lolo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale podoba mi się ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem przeciwstarzeniowy mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okeeeeej hmmm, a więc. Nie słyszałam o tej marce i o kremie też nie. Seria wydaje się być całkiem fajna. Krem przeciwstarzeniowy to jak dla mnie to chyba jeszcze nie, natomiast fajnie jest poznać produkt :)
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym poznała, fajna seria D:

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety pierwszy raz widze te marke.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że nie znam tej marki, ale chętnie się zapoznam. Z opisu i ze składu brzmi naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nawilżają też wszelkie kosmetyki do twarzy z aloesu - https://forever-kosmetyki.pl/13-aloes-dla-twarzy Ja jestem zwolenniczką naturalnych kosmetyków, stworzonych z roślin :) Nie mówię, że ten jest zły, bo pewnie jak będę miała okazję to wypróbuję, ale warto sięgać właśnie po te, z aloesem w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam ten produkt, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !