poniedziałek, 27 maja 2019

Iperfumy.pl to teraz NOTINO - największy w Europie sklep internetowy z pefumami i kosmetykami !

Dotychczas znana Wam i jak dochodzą mnie słuchy - bardzo przez Was lubiana drogeria iperfumy.pl poszerzyła swój asortyment i rozwinęła się tak bardzo w ciągu ostatnich 15 lat, że postanowiła zmienić swoją nazwę na Notino.pl - obecnie jest to największy w Europie sklep internetowy, w którym znajdziemy nie tylko perfumy ale i kosmetyki, także jest w czym wybierać. Dobra wiadomość jest również taka, iż dane do kont (login i hasło) pozostają bez zmian. W związku z rebrandingiem otrzymałam od firmy miłą paczkę niespodziankę, którą dziś chcę Wam zaprezentować. Zapraszam do czytania i oglądania.





Perfumy ? Kto ich nie kocha ? Tak, na pewno to nie jestem ja. :) Lubię różnorodność i odkrywanie nowych zapachów, także każde nowe perfumy to dla mnie radość i uśmiech od ucha do ucha. W pudełku od Notino nie mogło ich zabraknąć - Calvin Klein Women oraz Emporio Armani - In Love With You jako pierwsze zwróciły moją uwagę. Obydwa przepiękne i warte poznania trafiły na szklaną półkę w szafce i dumnie czekają na kolejne użycia. :) Żeby tego było mało - otrzymałam również atomizer do perfum, dzięki któremu będę mogła mieć ulubiony zapach zawsze przy sobie.





Na punkcie tuszy do rzęs mam totalnego fioła, więc gdy wypatrzyłam w pudełku aż 3 sztuki dotąd mi nieznanych mascar o mało nie oszalałam z radości. W moje ręce trafiły : Bourjois - mascara TwistUp the Volume, Rimmel - Wonder'Luxe Volume oraz Max Factor - False Lash Effect. Liczę, że po licznych testach w końcu uda mi się znaleźć ideał, do którego chętnie będę wracać. :)





Odkąd jestem w ciąży, dla dobra dziecka postanowiłam zrezygnować z manicure hybrydowego i przejść na tradycyjne lakiery do paznokci, tak więc ucieszyły mnie produkty Sally Hansen z linii Color Therapy - otrzymałam lakier w kolorze mlecznego różu oraz top coat. Chętnie sprawdzę ten duet na własnych paznokciach . :)





W pudełku znalazłam również sporo kolorówki i tutaj w pierwszej kolejności moją uwagę zwróciła paleta cieni Rimmel - Magnif'Eyes Crimson Edition o ładnej kolorystyce, podkład do twarzy Bourjois - Healthy Mix w odcieniu No51, pomadka do ust Bourjois - Rouge Fabulenx w pięknym kolorze czerwieni oraz  pomadka + balsam Max Factor - Lipfinity Lip Colour. Już nie mogę się doczekać pierwszych testów !





Przechodząc do pielęgnacji - najbardziej zainteresowało mnie serum Sesderma Hidraderm Hyal, które miałam ochotę poznać od bardzo dawna, ale zawsze było mi do niego nie po drodze, gdyż na listę zakupową wpadało coś "potrzebniejszego". Dwufazowa woda micelarna Saffee - z pewnością się przyda, gdyż ostatnio wyczerpałam wszelkie zapasy z tej kategorii produktów i nie zdążyłam jeszcze kupić nic nowego. Z kolei chusteczki micelarne Saffee z przyjemnością zapakuję do torebki, gdy będę wybierać się w kilkudniową wakacyjną podróż - mam nadzieję, że okażą się niezastępione podczas demakijażu. Chętnie przyjrzę się również emulsji do kąpieli Dermedic, szczególnie że to mój pierwszy kontakt z tą marką.





Na koniec chciałam Wam pokazać peeling Body Boom w wersji Original - wypróbuję go już przy najbliższej okazji, gdyż ten rodzaj produktu to obowiązkowy punkt w pielęgnacji mojego ciała. Miłym dodatkiem okazała się torebka kosmetyczna - na  pewno znajdę jej jakieś zastosowanie. Wszystkie kosmetyki zostały zapakowane w piękne pudełko prezentowe, które możecie nabyć w Notino za jedynie 14zł. Kwota niewielka, a tak zapakowane produkty sprawią ogrom radości, zwłaszcza jeśli chcemy zrobić komuś miły prezent. :)





Przegląd kampanii rebrandingu Notino.pl:
20 tydzień - darmowa dostawa na wszystko bez limitu
21 tydzień - 15% zniżki na perfumy
22 tydzień - 15% zniżki na kosmetyki do pielęgnacji włosów
23 tydzień - 15% zniżki na kosmetyki do skóry i ciała
24 tydzień - 15% zniżki na kosmetyki do makijażu
25 tydzień - 15% zniżki Notino prezenty przy zakupach


Korzystajcie, bo naprawdę WARTO !



24 komentarze:

  1. O, nigdy nie słyszałam o tym sklepie internetowym :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to moja ulubiona perfumeria, zawsze jestem zadowolona z zamówionych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka bardzo fajna, też ją dostałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony sklep internetowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupuję tam moje ukochane Si :) zauważyłam właśnie że zmieniają brand- zazdroszczę trochę tej paczki - super!:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki tej przesyłce sięgnęłam po Bourjois Healthy Mix i muszę przyznać, że to prawdziwa petarda :D Pięknie wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna przesyłka :) A sklep jest super - duży asortyment i bardzo konkurencyjne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zamawiałam nic z tej drogerii internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też go uwielbiam! A kosmetyczka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sklep, ostatnio kupowałam tam tusz do rzęs Lancome, jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. great!
    luxhairshop homecoming Hairstyle
    At first glance, you are attracted to your blog and like your blog very much! thank you for your sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tuszu Bourjois powinnaś byc zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię różne drogerie. Dla mnie nie liczy się gdzie kupuję, a co kupuję. Aktualnie przeglądam sobie różne kosmetyki do ciała z aloesem. Może polecicie mi jakieś marki lub konkretne kosmetyki które służą Waszej skórze i jesteście z nich zadowolone?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kilka produktów z iPerfumy, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !