czwartek, 4 lipca 2019

Clochee - Rozświetlający krem spf30

Nie od dziś wiadomo, że promienie słoneczne przyspieszają procesy starzenia się skóry, dlatego krem z filtrem warto stosować nie tylko w okresie letnim, lecz przez cały rok. Po wielu testach różnych produktów w końcu udało mi się trafić na kosmetyk godny polecenia, który nie tylko sprawdza się w powierzonym mu zadaniu, ale również nie grzeszy składem. Mowa tutaj o Clochee - rozświetlającym kremie spf 30. Zainteresowani ? Zapraszam do dalszej lektury.







Krem znajduje się w ładnym, szklanym opakowaniu o poj. 50ml. Pojemnik zakończony jest wygodną, sprawnie działającą pompką, która dozuje odpowiednią porcję kosmetyku. Krem posiada lekką formułę o beżowym zabarwieniu i bardzo ładnej, cytrusowej nucie zapachowej. Występuje w dwóch wersjach : matującej spf50 oraz rozświetlającej spf30. Ja skusiłam się na tą drugą opcję, którą nabyłam w sklepie internetowym - Triny.pl, który dysponuje bogatą ofertą kosmetyków naturalnych. Dodatkowo zawsze do zamówienia zostaje dołączona jakaś miła niespodzianka w postaci próbek kosmetyków czy słodkiej krówki, którą zawsze zajada się mój synek. ;) To miłe, że Triny dba o swoich klientów, co tylko sprawia, że chce się tam wracać na ponowne zakupy.


Dostępność :






Początkowo obawiałam się czy kolor będzie dla mnie odpowiedni i czy nie będzie widoczny na twarzy. Na szczęście kosmetyk posiada żółte tony, ładnie dopasowuje się do kolorytu skóry, a oprócz właściwości pielęgnacyjnych i ochronnych - ujednolica koloryt skóry i jednocześnie maskuje drobne niedoskonałości, a skóra po jego zastosowaniu wygląda zdrowo i naturalnie. Dodatkowo produkt ładnie rozświetla cerę, łagodzi podrażnienia oraz wspomaga procesy regeneracyjne. Niestety dość szybko zastyga na skórze, więc trzeba go nakładać partiami, ale za efekt końcowy jaki tworzy jestem mu w stanie to wybaczyć. Najbardziej polubiłam go za to, że po aplikacji nie muszę stosować dodatkowo podkładu, bo cera prezentuje się naprawdę ładnie. Myślę, że krem przypadnie do gustu szczególnie osobom, które oczekują nie tylko skutecznej ochrony, ale także lekko kryjącego produktu. 



Skład INCI:
Aqua**, Zinc Oxide*, Caprylic/Capric Triglyceride*, Titanium Dioxide*, Decyl Oleate**, Glyceryl Stearate Citrate*, Rubus Idaeus Seed Oil**, Glycerin**, Polyglyceryl-3 Palmitate*, Polyglyceryl-2 Caprate*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil**, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract**, Daucus Carota Sativa (Carrot) Seed Oil**, Oryza Sativa Hull Powder*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Polyhydroxystearic Acid*, Sucrose Stearate*, Stearic Acid*, Alumina*, Glyceryl Caprylate*, Squalane*, Isostearic Acid*, Beta-Carotene**, Alcohol**, Tocopherol**, Ascorbyl Palmitate**, Ascorbic Acid**, Citric Acid**, Sodium Lauroyl Glutamate*, Lysine*, Magnesium Chloride*, Lysolecithin*, Sclerotium Gum*, Xanthan Gum**, Pullulan*, Dehydroacetic Acid*, Benzyl Alcohol*, Parfum***, CI 77492*, CI 77491*, CI 77499*. * Certified ingredients, ** Natural raw materials, *** Approved for natural cosmetics.





Znacie kosmetyki Clochee ? 
Mieliście okazję stosować ich produkty z filtrami ?



26 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze produktów tej firmy, ale jestem mocno zainteresowana po Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kosmetyki tej marki, ale akurat tego kremiku jeszcze nie testowałam, muszę zadrobić zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem wydaje się być idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę znam, ale ich produktów z filtrami jeszcze nie stosowałam. Zazwyczaj sięgam po 50 :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam, ale wydaje się spoko :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę znam, ale nie miałam jeszcze żadnego ich kosmetyku. Ale jak widzę kosmetyk, który w działaniu ma rozświetlenie to baaaardzo chcę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nic tej marki nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tej marki zestaw do włosów i byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam że bez względu na porę roku zwracam uwagę na to, aby w kremie czy podkładzie był odpowiedni faktor ochronny. A o tej firmie czytam pierwszy raz, warta zainteresowania!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obowiązkowy zakup w tym sezonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozświetlenie i ochrona przeciwsłoneczna w jednym, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kompleksowe rozwiązania - w okresie letnim przyda się taki ochronny krem, a jeśli do tego jest lekko kryjący i rozświetla skórę twarzy, to bajka! Nie znam tej marki, natomiast po lekturze recenzji jestem skłonna go zakupić i wypróbować na własnej skórze. Mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Markę znam tylko z blogów i IG, sama nie miałam jeszcze przyjemności jej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki, ale bardzo chętnie wypróbuję, bo piszesz o nim bardzo zachęcająco. A za szklaną buteleczkę mają u mnie wielkiego plusa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyków marki Clochee jeszcze nie używałam. Alw brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle się naczytałam już o tych kosmetykach, chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt :) Ja teraz planuję przetestować ampulki na porost włosów, o których przeczytałam na stronie https://migliori-integratori.it/ampolle-per-la-caduta-dei-capelli-e-dei-licheni-2-preparazioni-top-degli-ultimi-mesi/ Testowałaś już coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam już kilka produktów Clochee i jestem bardzo z nich zadowolona. Zresztą stosuję tylko kosmetyki naturalne, dlatego ta polska marka mi odpowiada. Przeczytałam właśnie fajny artykuł na ich temat, który polecam https://ekosmetyczki.pl/kosmetyki/kosmetyki-naturalne/ Dla mnie to przyszłość branży kosmetycznej. Fajnie, że na rynku pojawia się coraz więcej marek kosmetyków naturalnych, także polskich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. تقوم شركتنا باستيراد كافة المواد المستخدمة في عملية عزل السطح من الخارج لضمان جودتهم للحصول على افضل خدمة.
    تمتلك أيضا فريق عمل يعتبر أحد أهم أسس نجاحها، فهو يمتلك خبرة طويلة
    وتمتلك الشركة خبرة طويلة اكتسبتها من العمل لسنوات عديدة وهذا مايميزنا عن غيرنا من الشركات المنافسه.
    تقدم الشركة جميع خدماتها بأسعار بسيطة لا تقبل المنافسة،
    كما أنها تحرص دائما على تقديم العروض والخصومات الكثيرة الرائعة لجميع العملاء القدامى والجدد.
    شركة عزل اسطح بابها

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !