poniedziałek, 30 września 2019

Saffee Cleansing - Dwufazowy płyn micelarny

Demakijaż to ważny rytuał wieczorny jeśli chodzi o oczyszczanie skóry. Nie położę się spać dopóki z mojej twarzy nie zostaną usunięte wszelkie kosmetyki kolorowe, a jak wiadomo - do tego potrzeba odpowiedniego kompana. ;) Ostatnio moim sprzymierzeńcem stał się dwufazowy płyn micelarny marki Saffee, który znalazłam w drogerii internetowej notino.pl




Płyn micelarny ulokowany został w niebieskiej butelce, wykonanej z twardego tworzywa sztucznego. Nie ma się jednak czym przejmować, gdyż z wydobyciem kosmetyku do samego dna nie ma żadnego problemu. Opakowanie wyposażono w dozownik typu "press", przez którego na wacik bez problemu wylejemy odpowiednią ilość produktu. Płyn micelarny występuje w dwóch pojemnościach - 100ml oraz 250ml. Zapach kosmetyku jest moim zdaniem subtelny, neutralny dla nosa i z pewnością nie będzie nikomu przeszkadzał. Konsystencja jest wodnista, formuła dwufazowa to połączenie mleczka i wody micelarnej, tak więc przed każdym użyciem należy produkt wstrząsnąć, w celu połączenia się warstw i dopiero aplikować na wacik.

Dostępność :




Saffee Cleansing świetnie radzi sobie z demakijażem twarzy i oczu. Nie straszny mu podkład, tusz do rzęs czy cienie do powiek - z wszystkim sobie bez problemu poradzi. Pozostawia cerę czystą, gładką i miłą w dotyku, bez żadnej lepkiej warstwy. Trzeba niestety uważać, gdyż kiedy płyn dostanie się do oczu - powoduje lekkie szczypanie. Oczywiście po wykonanym demakijażu zawsze w kolejnym etapie myję twarz żelem lub pianką, w zależności co mam aktualnie pod ręką. :)


19 komentarzy:

  1. Oj jeśli szczypie w oczy to odpada u mnie :D Jestem taka niezdara, że zawsze oczy zaleję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie ten płyn. Jeśli kupuję płyn micelarny to jedynie z myślą o demakijażu oczu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro powoduje szczypanie oczu to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie okej ale miewałam lepsze płyny micelarne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak szczypie w oczy to się na niego nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  6. o dla mnie nowość, którą chętnie poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię płynów, które powodują szczypanie oczu, więc pewnie nie spróbuję.. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Płyn wygląda naprawdę zachęcająco, jednak to szczypanie...głównie dlatego zrezygnowałam z tego rodzaju pielęgnacji na rzecz żeli do mycia twarzy.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie, mnie też bardzo zniechęca to szczypanie... Mam ogromny problem z wrażliwymi oczami, więc chyba się nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro powoduje szczypanie oczu to niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze staram się odpowiednio nawilżać cerę, teraz świetną robotę robi aloes do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli cenisz sobie naturalne metody pielęgnacji, tzw domowe sposoby, to polecam także w wolnej chwili zajrzeć na stronę https://remedios-para-la-celulitis.xyz/vitamina-c-acido-ascorbico-propiedades-para-que-la-necesitamos/ Na pewno znajdziesz tutaj coś ciekawego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie ten produkt. Za niedługo skończy mi się płyn micelarny więc możliwe, że zakupię sobie własnie taki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa recenzja. Warto dokładnie oczyszczać cerę i dbać o prawidłowe nawilżanie. Do pielęgnacji skóry stosuję kremy i żele nawilżające, a do oczyszczania wypróbuję ten płyn.
    https://www.aloevera.net.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. super wpis, chętnie poczytam więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dajcie znać, jakie są Wasze ulubione triki urodowe!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !