piątek, 31 stycznia 2020

Calvin Klein - Woda toaletowa dla kobiet WOMEN

Perfum nigdy za wiele - ich kolekcja z miesiąca na miesiąc niebezpiecznie się powiększa. Nie lubię nudy i chociaż mam swoje sprawdzone, ulubione zapachy - zawsze zdarza mi się kupić coś nowego. Perfumy Calvin Klein - Women trafiły do mnie w ubiegłym roku, otrzymałam je w prezencie i miałam dużo czasu by przyjrzeć im się bliżej oraz poznać zapach. Dziś chcę Wam o nich trochę napisać.







Calvin Klein Woman zamknięte w tekturowe pudełko przedstawiające kobiece oko, zdecydowanie zachęcają by zajrzeć do środka opakowania. Wewnątrz znajduje się prostokątny flakon z niezwykłą zatyczką, na której widnieje identyczna grafika. Całość prezentuje się naprawdę ciekawie i trafi w gusta każdej kobiety. Perfumy dostępne są w 4 pojemnościach, jest też wersja do torebki 10ml :)



Dostępność :


Zapach CK Woman moim zdaniem będzie odpowiedni na okres letni. Świeże, cytrusowo-kwiatowe nuty zdecydowanie przywołują myśli o wiośnie. Początkowo zapach jest dość mocny, ale po czasie dojrzewa na skórze i staje się łagodniejszy. Perfumy są bardzo kobiece, podkreślają osobowość. To coś dla silnej, zdecydowanej, pewnej siebie kobiety, która ceni sobie niezależność. Więcej perfum znajdziecie na notino.pl





9 komentarzy:

  1. Muszę oblukać ten zapach na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poznałam tego zapachu, ale żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ciekawa jestem jak pachnie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam the one i nosiłam przez całą wiosnę i lato - zakochałam się w tym zapachu. Podobnie jak inne komentatorki, zdecydowanie muszę powąchać wersję women na żywo:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu nie znam, natomiast bardzo mocno kusi mnie The One :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, mega dużo słyszałam o tych perfumach. Muszę je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

    Plus, making profit with it is as simple as 1..2..3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Choose affiliate products the system will push
    STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate system grow your list and sell your affiliate products all by itself!

    Are you ready??

    Check it out here

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !