środa, 8 listopada 2017

Propozycje torebek z ZAFUL

Przeglądając nowości z sklepie Zaful, zawsze ciągnie mnie w kierunku torebek i butów. Nie wiem czy też tak macie, ale chociaż mam i jednych i drugich pełno, to jak coś wpadnie mi w oko - nie ma zmiłuj, zamawiam i już. :) Wobec tego chcę Wam pokazać kilka ciekawych torebek, które wpadły mi w oko. Może i Wam się spodobają, dajcie znać co sądzicie :)











Wpadło Wam coś w oko ? Bedę wdzięczna za poklikanie w linki <3



https://www.zaful.com/11-11-sale-shopping-festival.html?lkid=11742433



76 komentarzy:

  1. Great selection the bags are beautiful!
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szara torebka z kwiatkami świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam torebki a na tych stronach jest mnóstwo takich pięknych ;) Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne torebki, w szczególności podoba mi się wersja z frędzelkiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to wszystkie są boskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza czarna torebka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie też torebki :D Piękne :D Na Zaful droższe niż na Gamiss, bo widzę, że te od 14 dolców w górę wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne torebki, trzecia i czwarta najbardziej mi się spodobały:)
    klik: 18.49; 22.99; 15.10; 25.49; itd:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już poklikałam wszystkie, ale klikam jeszcze raz (mam zmienne ip, może zliczy ponownie;)

      Usuń
  9. Bardzo lubię torebki, buty tak samo. Te 3 środkowe są najbardziej w moim stylu, chociaż wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam torebki :) Każda śliczna :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudeńka ;) Powiem szczerze, że większości nie widziałam na stronie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane ;) Ja właśnie zamówiłam stamtąd torebkę, kilka wpadło mi w oko i nie mogłam się zdecydować
    :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka z frędzlami jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobną czarną torebkę z frędzlem mam bodajże z Gino Rossi :D Albo Ryłki - nie pamiętam, ale jest bardzo pojemna i wytrzymała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamówiłam kiedyś mamie torebkę w tym sklepie, ale szybko się rozwaliła.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne torebki, praktycznie wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne torebki, bardzo lubię sklep zaful ♥
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, obserwuje i pozdrawiam serdecznie. ♥
    Jeżeli będziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie.
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja lubie takie małe, czarne torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome
    Have a great time
    kisses <3

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie wszystko fajne, karmelowa też ale ten pompon bym zlikwidowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny wybór ;) 14,46 15,10 18,49 , klik torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie się to zestawienie torebek prezentuje.
    Coś czuję, że będę musiała spróbować się do którejś przymierzyć. :D
    Rewelacyjne, doskonałe!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. na torebkę z kwiatkami mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja ostatnio patrzylam na versace w Zara...Wspaniałe i jakie wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebki <3 moja miłość :) mogłabym kupować bezgranicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko poklikane, torebki są moją dużą słabością. piękne , szczególnie ostatnia zielona

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta szara mi się bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. czarne - genialne ;) poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj na pewno bym którąś z nich wybrała

    OdpowiedzUsuń
  30. Urzekła mnie czarna ze srebrnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne propozycje! Miła alternatywa dla wszechobenych sweterków z Zaful.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Torebki z tego sklepu jeszcze nie miałam, świetny wybór ! $15.10 $22.99 $18.49 $25.49 $22.49

    OdpowiedzUsuń
  33. Torebka z kwiatkami, i ta zielona podobają mi się najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko kliknięte ;) Torebki piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne torebki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem zdania, że torebek nigdy dość! A im więcej kolorów, wzorów i kształtów - tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne mają tam torebki :) właśnie czekam na przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Te czarne najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne torebki:)
    Poklikane: 18,49; 22,99; 15,10; 25,49; 22,49; 14,99; 14,46:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie są piękne, sama bardzo lubię torebki ale staram się już więcej nie zamawiać bo nie mieszczą mi się w szafie :) jak jednak oprzeć się takiej pokusie? klikam trzy pierwsze, czarne: 13,50 22,99 i 15,10 :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne torebeczki, pierwsze 3 najbardziej mi się spodobały :) poklikane wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam tak samo! Od razu sprawdzam dział z torebkami, mimo iż nie potrzebuję kolejnych. :D
    $13.50, $22.99, $15.10, $25.49, $22.49, $14.99, $14.46

    OdpowiedzUsuń
  43. Poklikane - czarne torebki najlepsze :D!

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się 1 i z kwiatkami, reszta trochę nie w moim stylu ;). Wszystko poklikane, poklikałabyś też u mnie :3?

    OdpowiedzUsuń
  45. Ogólnie, fajne torebki, pozdrawiam i poklikane.
    http://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwsza podoba mi się chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ta z kwiatkami bardzo ładna :D -poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Są śliczne - tylko u mnie to działa tak, że im większa torebka tym lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wybrałaś bardzo ładne modele :) Najbardziej podoba mi się ta trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zielona wydaje się fajna, szkoda, że link przerzuca na stronę główną...

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne torebki zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne są te torebki, kupiłabym wszystkie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  53. ciekawe propozycje. Urzekła mnie czarna torebka z srebrnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !