czwartek, 30 listopada 2017

DOVE - Kostka myjąca Cream Oil z olejkiem arganowym

Mydełka w kostkach zawsze kojarzyły mi się z czymś , co źle wpływa na kondycję skóry, zazwyczaj wysuszają ją dodatkowo i nie przynoszą żadnych korzyści. Z tego względu od kilku lat omijałam je szerokim łukiem i ostatecznie decydowałam się na mydła w płynie. Moje zdanie nieco się zmieniło, odkąd w moje ręce wpadła kostka myjąca Dove. Zapraszam do czytania.






Kostka myjąca tradycyjnie zapakowana jest w prostokątny kartonik o minimalistycznym designie, przyjemnym w odbiorze. Wewnątrz pudełka skrywa się białe mydełko o owalnym kształcie z wytłoczonym z obu stron logo producenta. Jej termin ważności wynosi 12 m-cy od otwarcia.


Dostępność : 





Mydełko, dzięki odpowiedniemu kształtowi dobrze leży w dłoni i nie wyślizguje się z nich podczas mycia, przynajmniej mi się to jeszcze nie zdarzyło. W kontakcie z wodą dobrze się pieni, wytwarzając kremową emulsję. Jest delikatne dla skóry, nie wysusza jej, nie podrażnia i nie powoduje uczucie ściągnięcia, co zaskoczyło mnie najbardziej. Z tego względu nadaje się do mycia całego ciała. Sprawia, że skóra rąk pozostaje gładka, daje uczucie świeżości i czystości, a poza tym otula dłonie subtelnym zapachem, który choć bardzo ładny, niestety dość szybko się ulatnia. Co równie ważne - szybko się spłukuje i nie pozostawia po sobie osadu na umywalce.  Ja jestem pozytywnie zaskoczona i od teraz chętniej będę spoglądać w kierunku mydełek w kostkach od Dove. Wszystkie produkty tej marki znajdziecie m.in. w drogerii internetowej www.iperfumy.pl





43 komentarze:

  1. Miałam i byłam zadowolona :) a zapach mmm obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że ma taki kształt ułatwiający użytkowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mydełka Dove. Tylko one pozostawiają dobrze oczyszczoną, bez nalotu i nawilżoną skórę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie przepadałam za mydłami w kostkach, bo bardzo wysuszają mi skórę :) Ale lubię nimi myć gąbeczkę do makijażu :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie rozmięka się jak nasze mydło z Biedry xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie używałam nic z tej firmy, chyba czas wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się bardzo takie mydełka w kostkach, pod warunkiem, że są delikatne. Dove jest.
    Z pewnością muszą być bardzo przyjemne i ładnie pachną.
    Nic, tylko spróbować.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama uwielbia kostki Dove, a najbardziej klasyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używam mydła w kostce, myślę że ciężko byłoby mi się przestawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj dawno nie miałam mydełka w kostce i jeszcze tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za mydłami w kostkach, ale jak coś to tylko Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie leży mydło w kostce i przysłowiowo "sie kurzy" jakoś teraz po nie rzadko sięgam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda nie przepadam za mydełkami w kostce, ale gdybym miała sobie jakieś wybrać to Dove z pewnością bym brała pod uwagę, bo ich mydełka można polubić;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za mydłami w kostce :/

    OdpowiedzUsuń
  15. oj przypomnialas mi o dave chyba sobie coś kupię!

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam mydełka dove i fajnie się sprawdziły :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś to tylko Dove albo Bambino mydełek używałam,a teraz już nie pamiętam kiedy miałam coś Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kilka mydełek Dove, ale nie wiem czy trafiłam na jakieś wadliwe egzemplarze, bo wszystkie były do kitu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakos nie przepadam za zapechem olejku arganowego :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię kostki z Dove - mam ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie testowałam , ale lubię produkty Dave ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. kostki dove to moje ulubione mydła, bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wszystkie mydełka w kostce są dobre, Dove się na tym tle wyróżnia i faktycznie nie wysusza skóry :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mydełka lubię, ale po te Dove raczej nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tam nawet lubię kostki dove ;) Czasem zdarza mi się po nie sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię Dove, choć preferuję raczej mydła w żelu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. skoro nie wysusza skóry, to muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mydełka Dove to jedyne mydła po które sięgam w postaci kostki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. praktycznie całe życie używałam do mycia jedynie kostek :D Jednak wygoda zmusiła mnie do żelu pod prysznic :D

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam te mydełka od Dove! Są świetne i nigdy nie przesuszają mojej skóry super :* P.s. Poklikałam Ci w ostatnich postach ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mydła w kostce używam sporadycznie jedynie do dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie pamiętam już kiedy się myłam mydłem w kostce - jeśli już po takie sięgam, to tylko do mycia rąk.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja siostra od lat jest wierną fanką tych mydełek:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam mydła Dove w kostce, ale tego jeszcze nie miałam, także trzeba będzie go wypróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię Dove. Nie tylko mydła, ale też produkty do włosów, balsamy, dezodoranty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiałam te mydełka ;) do dzis używam kosmetyki Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię produkty z Dave Może wzajemna obserwacja?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo lubie te mydelka :) zadko uzywam ale jak mam kupic to zawsze jest to dove

    OdpowiedzUsuń
  39. Używam zwykle mydła w płynie - wydaje mi się bardziej higieniczne, ale zaopatrzę się w to konkretne Dove :) Zwłaszcza, że mydelniczka z kompletu od roku nie została rozpakowana ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !