sobota, 4 listopada 2017

Hristina.pl | Sezmar Collection Love - Naturalne perfumy z feromonem THEA dla kobiet

Piękne perfumy są niczym wizytówka kobiety, podkreślają nasz charakter i stanowią idealne uzupełnienie stroju. Każda z nas chce być zauważana i podziwiana przez płeć przeciwną, dlatego nie tylko wygląd, ale także zapach ma dla nas znaczenie. Dziś chcę Wam opowiedzieć o naturalnych perfumach dla kobiet, których formuła została wzbogacona o feromon. Ciekawe jak pachną ? To zapraszam do czytania.







W czarno-różowym kartoniku z białymi napisami skrywa się prosty, szklany flakon o poj. 30ml. Jego niewielkie gabaryty sprawiają, że zmieści się nawet do torebki małego formatu, co sprawia że możemy mieć go zawsze przy sobie. Pod przezroczystą zatyczką znajduje się srebrny atomizer, który rozpyla zawartość drobną, zmysłową chmurką. Perfumy występują również w innych wariantach,znajdzie się coś nie tylko dla kobiet, ale także dla mężczyzn.


Dostępność :





INCI: AQUA, ETHYL ALCOHOL, RIBES NIGRUM EXTRACT, VANILLA ESSENTIAL OIL, MONOI ESSENTIAL OIL, WHITE MUSK EXTRACT, CEDRUS ATLANTICA (CEDARWOOD) BARK OIL, EUGENIA CARYOPHYLLUS (CLOVE) FLOWER OIL, SYZYGIUM AROMATICUM ESSENTIAL OIL, CARICA PAPAYA EXTRACT, ANDROSTENONE, ANDROSTENOL


Perfumy z dodatkiem feromonu Thea zostały stworzone, by przyciągać płeć przeciwną. W przypadku tego zapachu ważne jest by zachować umiar, gdyż sprawdza się tutaj słynne powiedzenie "co za dużo, to nie zdrowo". Perfumy zachwycają i czarują, dodają kobiecie pikanterii i odwagi, ale tylko wtedy gdy są stosowane z umiarem. Zastosowanie zbyt dużej dawki może przynieść efekt odwrotny od zamierzonego. Jedno psiknięcie według mnie jest w zupełności wystarczające, by podkreślić swoją atrakcyjność i zachwycać wszystkich dookoła. Perfumy sprawiają, że czujemy się pewniej i pozytywnie wpływają na nasz nastrój, dodają odwagi. Kompozycję stworzono m.in. z wanilii, czarnej porzeczki, drewna, goździków i słodkich owoców egzotycznych. Jak nie trudno się domyślić, perfumy są owocowe z lekką dozą słodyczy, kojarzą mi się trochę z zapachem CK Euphoria. Czy rzeczywiście są w stanie uwieść nawet najbardziej trudno dostępnego mężczyznę ? Na to pytanie nie jestem w stanie Wam odpowiedzieć. :)





 Wierzycie w działanie perfum z feromonami ?




33 komentarze:

  1. Nie znam tych perfum,ale scenerię do zdjęć podziwiam! Świetny pomysł i wykonanie 💕 Mój blog💕 pamiętaj, że obserwuje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakos nie wierze, chyba ze akurat trafi sie w gust partnera :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalne perfumy miałam tylko w formie stałej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś czyste feromony i dodawały mi pewności siebie, zapach tych perfum pewnie by mi się podobał. mam Euphorię i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale jestem ciekawa jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. perfum z feromonami jeszcze nie miałam, ale lubię słodkie nuty w zapachach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca wierzę w działanie feromonów, choć podobno bardziej działają one na zwierzęta niż ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po części wierzę w takie perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy do końca wierzę w perfumy z feromonami, ale słyszałam o takich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki. Zaciekawiłas mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki. Zaciekawiłas mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sounds like an amazing perfume :)

    Love,

    Angela
    www.angelavissers.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm a ja powiem, że coś w tym jest :) Mam te same perfumy i myślałam, że to nie działa, ale zawsze kiedy ich używam, mój mąż jakoś dziwnie ma na mnie większą ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy działają, czy nie, ale wyglądają bardzo ciekawie :) Chętnie poznałabym ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja częściowo w to wierzę nie pamiętam z jakiej firmy koleżanka miała "coś na ten typ" ale nawet kobiety się za nią oglądały :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba za bardzo w to nie wierzę, chociaż może coś w tym jest :)
    Sama buteleczka bardzo kusi

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa zapachu :) cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem jak to jest w praktyce :) Co jak co ale opakowanie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz spotykam się z tymi perfumami, ciekawa jestem zapachu

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak widzę ciekawy zapach... Lubię wszystko, co naturalne.
    Trzeba przyznać - ten flakonik jest imponujący.
    Bardzo jestem ciekawa tych nut zapachowych.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam, hmm ciekawa jestem jak by na mnie pachniały

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o tej firmie, ale z wielką chęcią wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam, ciekawi mnie zapach. Chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  24. Uuu ;) Jestem ciekawa tego zapachu ;) Skoro do Euphorii podobny, to mógłby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. To może być ciekawy zapach, ale przyznam szczerze, że feromony w perfumach są dla mnie jakieś takie obrzydliwe. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe perfumy, pierwszy raz je widzę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !