niedziela, 18 lutego 2018

Happiness Boutique - Bransoletka z serduszkami

Kocham minimalistyczną biżuterię i chociaż zakładam ją tylko od święta - zawsze znajdzie się w mojej szkatułce miejsce na coś nowego. Mam kilka ulubionych sklepów on-line w których zawsze znajdę dla siebie coś ciekawego, a jednym z nich jest właśnie Happiness Boutique. Wymarzony model bransoletki znalazłam niemalże od razu i dziś chciałabym Wam ją zaprezentować. Ciekawi ? To zapraszam do czytania.







Nie wiem czy pamiętacie, ale ze sklepu Happiness Boutique mam już naszyjnik z serduszkiem, który mimo upływu czasu (ponad 2 lata) nadal ma się dobrze. Wobec tego postanowiłam dobrać do niego bransoletkę, by stworzyć zestaw głównie na wyjątkowe wyjścia. Zamówienie przyszło bardzo szybko, z tego co się orientuję paczka dotarła do mnie w ciągu 3 dni od momentu zaksięgowania płatności. Biżuteria tradycyjnie zapakowana jest w białe pudełeczko z nazwą firmy, dołączono również instrukcję z opisem pielęgnacji biżuterii.



Heart Delicate Bracelet Rose Gold



Bransoletka jest bardzo dobrze wykonana, zapinana na karabińczyk. Dzięki długiemu łańcuszkowi mamy możliwość regulacji i dopasowania jej do obwodu nadgarstka. Podwójny łańcuszek z mniejszymi ogniwami, na którym w odstępach rozmieszczone są serduszka wydaje się być solidny i nie powinien się zerwać przy przypadkowym zahaczeniu. Bransoletka wykonana jest z tytanu pozłacanego różowym złotem. Pięknie prezentuje się również w zestawieniu z zegarkiem, mogliście ją zobaczyć m.in. na moim Instagramie.






Jakość bransoletki jest jak dla mnie zadowalająca, złoto póki co się nie ściera i nie brudzi skóry. Jeśli spodobał Wam się ten model to możecie sobie go zamówić TUTAJ.



Mieliście już okazję zamawiać jakąś biżuterię z Happiness Boutique ?


21 komentarzy:

  1. śliczna bransoletka, ja mam od nich dwa łańcuszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczna ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. bransoletka nie w moim guście, ale ten zegarek! cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zdecydowałam się na bransoletkę, jest wyjątkowo śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo subtelna , lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, również lubię takie delikatne akcenty.
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada ślicznie. Sama bym taką kupiła zwłaszcza że cena jest przystępna, ale preferuje raczej srebrna biżuterię wiec popatrzę co na stronce ciekawego 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała prezentacja! Podoba mi sie taka delikatna biżuteria :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tej biżuterii czytałam na blogach, przepiękna jest Twoja bransoletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest prześliczna :)taka w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to nie tylko piękna bransoletka ale także zegarek i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie noszę biżuterii, ale ta bransoletka jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, jaka śliczna :) Uwielbiam taką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, ale mi się spodobała ta bransoletka
    Jak zwykle - pięknie.
    Mogłabym taką mieć.
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna ! Uwielbiam minimalizm w bizuterii !
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna bransoletka, serduszka dodają jej słodkiego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest! 😍 ja mam wisiorek tej marki i sobie chwalę 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. W ogóle to ten cały zestaw jest cudny, bransoletka świetnie współgra z zegarkiem :))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !