piątek, 23 lutego 2018

NIVEA Pure & Natural - Dezodorant w sprayu bez soli aluminium

Antyperspirant to jeden z takich produktów, którego używam codziennie. Nie oczekuję od niego zbyt wiele - ma po prostu ładnie pachnieć i dawać pełną ochronę przed poceniem się przynajmniej na 8h nawet w upalne dni. Ostatnio też zaczęłam zwracać uwagę, by nie zawierał soli aluminium i na początek postanowiłam wypróbować dezodorant w sprayu marki Nivea z linii Pure&Natural, który znalazłam w drogerii internetowej www.iperfumy.pl by Notino. Czy okazał się skuteczny ? Zapraszam do czytania.




Dezodorant znajduje się w metalowym pojemniku pod ciśnieniem z aerozolem. Bardzo podoba mi się szata graficzna opakowania - jest prosta i estetyczna. Co ciekawe - nacisk można blokować, przekręcając górę w kierunku wyznaczonym strzałką. Fajnie, że producent o tym pomyślał, chociaż dla mnie to zbędna opcja. ;) Dezodorant pachnie bardzo ładnie - świeżo i jaśminowo, najważniejsze że nie jest to dusząca woń. Produkt występuje również w opakowaniu z kulką. 


Dostępność :






Dezodorantu używam każdego dnia o poranku, aplikując go na czystą skórę. Po rozpyleniu odczuwam delikatny, lecz przyjemny chłodek, ale mi to jakoś szczególnie nie przeszkadza. Kosmetyk szybko się wchłania, więc właściwie po chwili mogę spokojnie się ubierać bez obaw o plamy na odzieży. Pozostawia skórę gładką, pachnącą i miłą w dotyku. Nie wywołuje podrażnień i nie uczula. Dezodorant daje uczucie długotrwałej świeżości i spełnia moje wymagania względem ochrony. Co prawda - nie daje 48h ochrony jak deklaruje producent, ale przez te 8h możemy być spokojne, przykry zapach na pewno się w tym czasie nie pojawi, szczególnie teraz w okresie zimowym. Na lato jednak będę musiała poszukać sobie czegoś nowego, co zapewni mi pewną ochronę na cały dzień. 





Zwracacie uwagę na zawartość soli aluminium w antyperspirantach ?






19 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia, ja zazwyczaj nie zwracam uwagi na skład dezodorantów choć słyszałam, że sól aluminium jest szkodliwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być fajny, ale ta sól aluminiowa trochę odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jak wszystkie zdjęcia w Twoim wykonaniu.
    Może spróbować.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za dezodorantami osobiście wolę kulki. Jednakże produkty z nivei zawsze były dla mnie w porządku.
    https://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dezodoranty Nivea często u mnie goszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produktu nie znam, ale cudne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dezodorant z Avon'a. Niestety robi koszmarne plamy na ubraniach...
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę dezodoranty kulki, są moim zdaniem zdecydowanie wygodniejsze w aplikacji
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam dezodotantów :) Obecnie mam jakiś tani z Lidla marki Cien. Nie lubię na sobie zapachu jaśminu, więc się nie zaopatrzę :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie Nivea się nie sprawdzila

    OdpowiedzUsuń
  11. ja antyperspiranty jedynie mogę stosować w sztyfcie :( gdyż spray mnie uczula :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zwracam na to uwagę, teraz mam ziajkę, ale myślę, że i ten chętnie przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie Nivea kompletnie się nie sprawdziła, ale antyperspiranty to indywidualna sprawa...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się że nie ma aluminium. Ale nie miałam jeszcze antyperspirantubz Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdaje mi sie, ze kiedys go uzywalam, ale sprawdzil sie u mnie dosc srednio

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie zwracałam uwagi na jakieś sole aluminium w składzie, ale będę chyba już to robić, a ten antyperspirant na pewno wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubie ten produkt ;)
    zachęcam do klikania w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to ciekawa teraz jestem ! Ogólnie to lubie dezodoranty od nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !