poniedziałek, 18 czerwca 2018

AVON Today - woda toaletowa dla mężczyzn

Odpowiednio dobrane perfumy potrafią odmienić wizerunek mężczyzny, dodawać uroku i sprawić, że obejrzymy się za nim na ulicy. W końcu która z Nas nie lubi jak facet pięknie pachnie ? Jako, że zapachy męskie szybko mi się nudzą, zawsze szukam dla mojego obiektu westchnień czegoś nowego, innego - tym razem wybór padł na wodę toaletową Avon TTA Today. Chcecie dowiedzieć się o niej więcej ? Zapraszam do czytania. 






Perfumy docierają do Nas w zalakowanym od nowości folią kartoniku, którego wnętrze skrywa dostojny flakon o poj. 75ml wykonany z dość grubego, delikatnie przyciemnionego szkła. Pod przezroczystą zatyczką znajduje się złoty atomizer, na którym widnieje napis z nazwą zapachu. Dozownik działa sprawnie przez cały okres używania perfum, nie zacina się i nie sprawia żadnych kłopotów.  


Dostępność :





Perfumy Avon Today to zapach wyrazisty, intensywny, kojarzący mi się nieco z wodą po goleniu. To kompozycja zapachowa pochodząca z kategorii fougere-aromatycznej, w której dominują kolendra, szałwia oraz zamsz. Zapach niezwykle ciekawy, odpowiedni do stosowania niezależnie od pory dnia. Kojarzy mi się z nowoczesnym, odważnym i pewnym siebie mężczyzną, który nie boi się wyzwań i optymistycznie podchodzi do życia. Perfumy są trwałe - spokojnie utrzymują się na skórze od rana do wieczora, na ubraniach są wyczuwalne przez kilka dni. W dobrej cenie znajdziecie je w drogerii internetowej www.iperfumy.pl






14 komentarzy:

  1. miałam całe trio w damskiej wersji ale męskiego zapachu z tej serii nie wąchałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię z avonu nute drzewne długotrwałe są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może skusiłabym się dla mojego chłopaka :D zapach wydaje się ciekawy :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio kupiłam go mojemu chłopakowi i zapach mu się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu. Perfumy z Avon lubię, to i pewnie ta spodobałaby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię damskie perfumy z Avonu ;) te wąchałam w katalogu, podobają mi się jednak mój narzeczony uważa że dla niego są małe trwałe :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że mojemu by się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, że dawno temu mój tata lubię jeden zapach z Avonu, ale nie pamiętam nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj to jest piękny zapaszek.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mojemu własnie kupiłam meska wersję jest rewelacyjna <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze mną jest tak, że czasem zapachy męskie podobają mi się o wiele bardziej niż damskie - tego zapachu jeszcze nie znam...flakonik wygląda obiecująco!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie ile mężczyzn stosuję taką woda toaletową. Według mnie na pewno poniżej 40%.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !