wtorek, 19 czerwca 2018

Orientana - Hydrokuracja i bogaty krem z kurkumą

Masz cerę problematyczną, a na Twojej skórze często pojawia się inwazja nieprzyjaciół, których chciałabyś się pozbyć, zwłaszcza gdy zbliża się jakieś szczególnie ważne wyjście bądź impreza w gronie znajomych ? Jest na to sposób - kosmetyki marki Orientana z kurkumą mogą pomóc Ci utrzymać cerę w dobrym stanie przez długi czas. Zapraszam do czytania.



Orientana - Hydrokuracja z kurkumą


To kosmetyk, stworzony specjalnie dla cer mieszanych i tłustych, który możemy stosować punktowo bądź na całą twarz. Dzięki zawartości kurkumy - ma działać antybakteryjnie oraz przeciwzapalnie. Hydrokuracja ma postać gęstego, przezroczystego żelu o lekko słomkowym zabarwieniu. Dobrze rozprowadza się na skórze i jednocześnie szybko wchłania bez efektu nieprzyjemnej, klejącej powłoczki. Stosuję ją zarówno na dzień jak i na noc i sprawdza się dość dobrze. Odczuwalnie nawilża skórę, pozostawiając ją matową, tak jak obiecuje producent. Kosmetyk ma lekką formułę, nie podrażnia i nie powoduje nieprzyjemnego ściągnięcia skóry. Odkąd go stosuję - wypryski póki co trzymają się mnie z daleka, a jeśli już się coś pojawi - znika szybciej niż zazwyczaj.

Dostępność :




Orientana - Bogaty krem z kurkumą


W przypadku tego kremu jak już sama nazwa wskazuje mamy do czynienia z treściwą, gęstą konsystencją o intensywnym zapachu. Od razu uczulam - lubi barwić skórę na żółto, więc jeśli decyduję się po niego sięgnąć to tylko na noc. Pomijając ten mały minus - krem mnie mile zaskoczył. Jeśli na mojej cerze pojawiają się jacyś nieprzyjaciele - krem w tempie ekspresowym się ich pozbywa. Wypryski nie mają z nim szans, by zagościć na skórze dłużej. Ponadto ma działanie mocno odżywiające, dzięki zawartości maseł roślinnych i olejów. Działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie, a przy dłuższym stosowaniu subtelnie rozjaśnia naskórek. 


Dostępność :








16 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tych kremach.

    OdpowiedzUsuń
  2. co tam kosmetyki zdjęcia zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na hydrokurację mogłabym się skusić. Jeszcze nie miałam żadnych kosmetyków Orientana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstyd się przyznać, ale zupełnie nie znam marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki tej marki w większości bardzo lubię, choć trafiają się buble też. Ich kremy zwykle są bardzo treściwe, nawet te do cery tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę, ale działanie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie uzywalam, ale pewnie warto.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znoszę zapachu kurkumy, ale przebolałabym to jakoś, bo bardzo ciekawi mnie bogaty krem, to nic że barwi skórę, rano zmyłabym wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kurkumę, rewelacyjnie działa na organizm, o tej linii kosmetyków nie słyszałam jeszcze...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat nie mam jakiś większych problemów ze skórą, jednak od czasu do czasu, wiadomo - coś wyskoczy i myślę, że wtedy te kosmetyki świetnie by się sprawdziły. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam okazji ich używać :) ale markę kosmetyków lubię więc może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jeszcze nie używałem tych kosmetyków , ale słyszałem że są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaskoczyłaś mnie bardzo z tą kurkumą, nie wiedziałam że ma takie właściwości, działanie..!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam! Czasami nakładam punktowo na wypryski i rano budzę się bez nich, a skóra jest porządnie odżywiona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie hydrokuracja to strzał w dziesiątkę! Cieszę się, że w końcu znalazłam kosmetyk idealny dla swojej tłustej skóry, który pozwala mi na noszenie makijażu i jednocześnie o nią dba.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !