piątek, 1 czerwca 2018

MISTERO MILANO Lakiery hybrydowe - 1058, 1064, 1063 baza flexi base oraz top

Manicure hybrydowy chyba zawładnął światem - mało kto chyba obecnie stosuje tradycyjne lakiery do paznokci. Nie sądziłam, że i ja stanę się fanką tego trendu, a jednak - uległam i tym sposobem zdecydowałam się wypróbować produkty marki Mistero Milano. Czy warto było ?





W moje ręce wpadły : baza, top oraz 3 lakiery hybrydowe w pięknych pastelowych odcieniach - ach, och, aż chce się po nie sięgać w te ciepłe, wiosenne dni ! Każdy z produktów zaopatrzony w 6 ml pojemności buteleczkę, ale jeśli dla Was to za mało - nie martwcie się, w ofercie marki dostępne są również większe - 11ml buteleczki. Lakiery wyposażone zostały w bardzo wygodne, ułatwiające pracę, dobrze ścięte pędzelki. Na uwagę zasługuje również odpowiednia konsystencja lakierów i ich niesamowita pigmentacja - uwierzycie, że jedna warstwa jest wystarczająca, aby stworzyć zadowalający efekt ? Zero prześwitów, smug czy innych niedociągnięć - to mi się podoba ! :) 

Dostępność :






Baza flexi base jest nieco gęsta, ale dobrze się trzyma płytki i nie spływa na boki podczas aplikacji. Z kolei top ma nieco rzadszą konsystencję, dobrze się rozprowadza i zabezpiecza manicure hybrydowy. Nadaje pazurkom ładny błysk. Manicure hybrydowy wykonany całym zestawem trzyma się na mojej prawej dłoni cały tydzień (na lewej dużo dłużej), co jest dla mnie zadowalające. Dla jednych może się wydawać to krótko, ale weźcie pod uwagę, że moje dłonie mają codzienny, częsty kontakt z wodą, pracami w ogrodzie czy sprzątaniem, więc absolutnie nie są oszczędzane. :) Przykładowy manicure możecie zobaczyć poniżej, ja jestem zachwycona tą metodą zdobienia paznokci.






15 komentarzy:

  1. Przepięknie wygląda ten manicure :) Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich lakiery <3 fantastyczne krycie, jak dla mnie oraz ogromny wybór przemawia na plus <3

    W wolnej chwili zapraszam do siebie: https://natkaopowiada.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny manicure, lakierów tej marki jeszcze nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastele wiodą teraz prym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny manicure nimi stworzyłaś! Niestety nie miałam okazji wypróbować lakierów tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem tym wyjątkiem, który zrezygnował z hybryd na rzecz tradycyjnych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny czerwcowy dzień Przyznam szczerze że ja tylko raz miałam na sobie hybrydy a tak to maluję paznokcie od czasu do czasu tradycyjnym czerwonym lakierem Przyznam szczerze że moje paznokcie są w opłakanym stanie gdyż obgryzam i nie potrafię się tego pozbyć ale twój manicure prezentuje się fantastycznie Pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę przyjemnego dnia oraz mnóstwa kreatywności w tworzeniu przepięknych wzorów na paznokciach


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam wcześniej tej firmy. Manicure wygląda bardzo elegancko - świetnie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe ile u mnie by się trzymały :) kojarzę markę, ale bliższej styczności z nią nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory i pięknie wymalowane paznokcie <3 super!

    Jeżeli masz ochotę to w wolnej chwili wpadnij do mnie, będzie mi niezmiernie miło: https://natkaopowiada.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie paznokcie to pewnie by chciała mieć każda kobieta.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !