poniedziałek, 16 lipca 2018

BASICLAB - Szampon i odżywka przeciw wypadaniu włosów

Moje włosy w ostatnim czasie dały mi nieźle popalić, wypadają jak szalone i nic nie jest w stanie ich powstrzymać, dlatego zdecydowałam się wypróbować duet BasicLab do włosów osłabionych i wypadających. Czy stanęły na wysokości zadania i przyniosły jakąś poprawę ? Zapraszam do czytania.






Szampon i odżywka ulokowane zostały w ciemnych butelkach o poj. 300ml. Wyposażone są w wygodne pompki, które można swobodnie zamykać, przekręcając "główkę" w odpowiednim kierunku.  Bardzo lubię takie rozwiązania, dozowniki działają płynnie, nie zacinają się i podają odpowiednią ilość produktu. Szampon posiada lejącą, przezroczystą konsystencję, natomiast odżywka jest nieco gęstsza o białym zabarwieniu. Obydwa kosmetyki pachną przyjemnie, ale szybko wietrzeją i nie pozostają wyczuwalne na włosach.


Dostępność :




Szampon został wzbogacony dużą ilością składników aktywnych, w jego składzie znajdziemy m.in. kofeinę, argininę, biotynę, niacynamid, keratynę oraz żeń-szeń, które mają za zadanie wzmocnić włosy, pobudzić je do wzrostu i zapobiec ich wypadaniu. Wobec tego nakładamy go na wilgotne włosy, wmasowujemy w skórę glowy do uzyskania piany i pozostawiamy na mniej więcej 4 minuty, aby substancje aktywne miały szansę zadziałać. Po tym czasie możemy spłukać włosy
Skład : Aqua, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamidopropyl Betaine, Laureth-2, Lauryl Glucoside, Polysorbate 20, Glycerin, Cafeine, Niacinamide, Panthenol, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Soy Protein,Propanediol, Zinc Pca, Glucose, Ornithine HCl, Arginine HCl, Panax Ginseng Root Extract,Citrulline, Glucosamine HCl, Pyridoxine HCl, Allium Cepa (Onion) Bulb Extract, Biotin, Chamomilla Recutita Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Rosmarinus Ofcinalis Leaf Extract,Propylene Glycol, Polyquaternium-10, Polyquaternium-11, Citric Acid, Sodium Benzoate,Potassium Sorbate, Parfum.

Odżywka z kolei w swoim składzie posiada kompleks SEPITONIC M3.0TM , keratynę, proteiny sojowe oraz biotynę, które poprawiają strukturę włosów. Aplikuję ją w niewielkich ilościach zarówno na skórę głowy jak i całą długość włosów, a po kilkunastu minutach całość spłukuję.
Skład : Aqua, Cetearyl Alcohol, Behetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Glycerin, Gluconolactone, Arginine HCl, Biotin, Caffeine, Copper Gluconate, Calcium Gluconate, Glucose, Allium Cepa (Onion) Bulb Extract, Arnica Montana Flower Extract, Citrulline, Glucosamine HCl, Chamomilla Recutita Flower Extract, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Soy Protein, Ornithine HCl, Magnesium Aspartate, Niacinamide, Panthenol, Panax Ginseng Root Extract, Propanediol, Pyridoxine HCl, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Propylene Glycol, Pentylene Glycol, Zinc Gluconate, Zinc Pca, Glyceryl Stearate SE, Quaternium-80, Isopropyl Alcohol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum.




Kosmetyki BasicLab są ze mną od prawie 2 miesięcy i od tego czasu sumiennie po nie sięgam. Początkowo nieco się ich obawiałam, w sensie - bałam się, że obciążą nadmiernie moje włosy i będę musiała je dość często myć. Nic z tych rzeczy ! Szampon dobrze oczyszcza włosy z zanieczyszczeń, odświeża skórę głowy i co najważniejsze - nie plącze włosów. Odżywka lekko wygładza włosy, dzięki czemu ładnie błyszczą oraz ułatwia ich rozczesywanie. Odkąd stosuję kosmetyki BasicLab zauważyłam że moje włosy się nieco wzmocniły, nadal wypadają, ale nie w takich ilościach jak na początku. Cały ten proces wypadania został ograniczony, zauważyłam również że pojawił się wysyp baby hair. Mimo, że w ostatnim czasie zaniedbałam włosy to ich kondycja dzięki duetowi BasicLab znacząco się poprawiła, włosy znowu wyglądają zdrowo.





15 komentarzy:

  1. U mnie szampon jest w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli produkty idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że ograniczyły wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze wspomagać się odpowiedniki kosmetykami i do tego dołączyć jakąś suplementację

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym wypróbowała na swoich włosach

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę - fajnie że u Ciebie się sprawdził. Mniej wypadających włosów to super wiadommość!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jakoś szampony w ogóle nie pomagają przy nadmiernym wypadaniu włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam go na blogosferze juz, ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ich 2 szampony i odżywkę oraz antyperspirant. Ale na razie mam bardzo mieszane uczucia ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię,mam szampon ale do włosów tłustych i jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba najlepsza propozycja dla moich włosów. Musze przetestować, bo szukam właśnie zestawu szampon + odżywka na wypadanie włosów. Póki co stosuję same suplementy, ale przydałoby się także wsparcie od zewnątrz.

    Cena szamponu zdaje się być całkiem atrakcyjna – w porównaniu do innych specyfików z takim składem. Jak przetestuję, to podzielę się swoimi odczuciami. Dzięki za świetną recenzję.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !