poniedziałek, 9 lipca 2018

ORPHICA - Serum pod oczy Pure

Serum pod oczy Pure marki Orphica jest chyba znane większości z Was, gdyż wciąż zdobywa serca kobiet na całym świecie. Czytając wiele pochlebnych opinii musiałam sprawdzić czy rzeczywiście jest warte swej ceny i działa jak należy. Dziś po kilku tygodniach testów, spieszę do Was z recenzją tegoż produktu. Zainteresowane ? To zapraszam do dalszej części posta. 






Biała buteleczka utrzymana w minimalistycznej szacie graficznej skrywa w sobie białą emulsję o średnio gęstej konsystencji i subtelnym, praktycznie niewyczuwalnym zapachu. Aplikacja odbywa się za pomocą szklanej pipetki, którą bez problemu nabierzemy wymaganą ilość kosmetyku. Pojemność to standardowo 15ml, na zużycie mamy aż 6m-cy od pierwszego otwarcia, ale stosując je jedynie pod oczy możemy mieć problem by wyrobić się w tym czasie. Dlaczego ?


Dostępność:






Otóż dlatego, że serum jest mega wydajne - 1 mała kropla wystarcza na dopieszczenie obydwu okolic oczu. W związku z tym faktem, najlepiej kupić je z kimś na spółkę, wyjdzie taniej i obydwie strony będą zadowolone. Ja podzieliłam się połową serum z mamą i mimo, że sięgam po nie codziennie ubytek jest naprawdę minimalny ! :)  No dobrze, zatem przejdźmy do działania, bo myślę że to go jesteście najbardziej ciekawe. Serum Pure stosuję od ponad miesiąca tylko i wyłącznie na noc. Kosmetyk lekko napina skórę, szybko się wchłania i co najważniejsze nie pozostawia po sobie kleistej powłoczki, lecz przyjemną otulającą warstewkę. Po aplikacji serum otrzymujemy solidnie nawilżony, odżywiony i gładki naskórek. Z kolei następnego dnia rano skóra wygląda na wypoczętą i zdrową. Kosmetyk niweluje opuchnięcia, delikatnie rozświetla i całkiem nieźle radzi sobie z cieniami - są mniej widoczne, ale nie znikają całkowicie. Przy regularnym stosowaniu widocznie poprawia się jędrność naskórka, a zmarszczki stają się mniej widoczne, wygładzone. Na koniec dodam, iż serum nie szczypie w oczy.







Znacie to serum ? Jak wrażenia ? :)




11 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam ale opis działania brzmi trochę jak bajka! Kusisz kusisz. Aż się zastanowię kto by mógł ze mną zamówić:D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię tą firmę. Świetne ma produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kuszący :) i ta wydajność :) zadziwiające! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję testować odżywkę do rzęs z tej firmy i byłam mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam całkowicie jest to mój pierwszy raz z tym produktem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego serum, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go, ale nie widziałam efektów. Bardzo mnie rozczarowało biorąc pod uwagę cenę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze go nie mialam,zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super działanie, jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !